Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Σισέ: "Είμαι οπαδός του Παναθηναϊκού"


Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τζιμπρίλ Σισέ:  



Για την αγάπη του στον Παναθηναϊκό:"Δεν είμαι μόνο παίκτης, είμαι και φαν του Παναθηναϊκού. Η φετινή σεζόν θα εξελιχθεί τόσο σπουδαία όσο και η περσινή".

Για τη νίκη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: "Είμαι πραγματικά χαρούμενος γιατί ήταν ένα πραγματικά σημαντικό παιχνίδι και για εμάς αλλά και για τους φιλάθλους μας. Ο Ολυμπιακός είναι ένας ξεχωριστός αντίπαλος και γι' αυτό είμαι πολύ χαρούμενος που κερδίσαμε".


Για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο: "Παίξαμε φιλικό με τον Ατρόμητο το καλοκαίρι, ξέρουμε ότι είναι δυνατή ομάδα και θα κάνει τα πάντα για να πάρει αποτέλεσμα, αλλά όλα θα κριθούν από εμάς".


Για τον τρόπο που πανηγύρισε στο ντέρμπι: "Έτσι είναι ο πανηγυρισμός μου, έτσι απλά το αισθάνθηκα και έτσι μου βγήκε, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο".



Για τον κόσμο της ομάδας: "Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να έχουμε τον κόσμο στο πλευρό μας. Ξέρουμε πως ότι και να γίνει θα είναι πάντα στο πλευρό μας και αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί παίζεις και για τον κόσμο".


Για το πώς χαλαρώνει πριν από κάθε παιχνίδι: "Δεν κάνω τίποτα το ιδιαίτερο. Απλά προσπαθώ να ξεκουράζομαι όσο περισσότερο γίνεται".


Για τον Χριστοδουλόπουλο: "Σίγουρα απέναντι στον Ολυμπιακό ο Λάζαρος έδειξε την ποιότητα του. Έδειξε ότι είναι ένας πολύ καλός παίκτης και στο μέλλον ελπίζω να δούμε ακόμα περισσότερα από αυτόν, γιατί βοήθησε πολύ με την εμφάνιση του την ομάδα και πρέπει να του δώσουμε τα εύσημα".




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog