Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Στον ΠΑΟΚ ο Χακόμπο



Ο Ισπανός τερματοφύλακας Χακόμπο Σανθ Οβερέχο είναι και επίσημα πλέον ο νέος τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ καθώς παρουσιάστηκε και επίσημα από την ασπρόμαυρη ΠΑΕ.

 
Ο τεχνικός διευθυντής του Δικεφάλου, ο Γιώργος Γεωργιάδης που παρουσίασε τον 29χρονο Ισπανό πορτιέρο τόνισε:

«Ηταν γνωστός σε εμάς και στους προπονητές από το περασμά του από την Ελλάδα. Είχαμε γνώση, ξέραμε τις ικανότητές του, μιλήσαμε και με ανθρώπους του Αστέρα και μας είπαν τα καλύτερα λόγιο όλοι. Είμαστε σίγουροι για την επιλογή μας».

Ο Χακόμπο από την πλευρά του είπε:
«Υπήρχαν κι άλλες προτάσεις αλλά μου άρεσε πολύ αυτή του ΠΑΟΚ. Είναι πολύ καλό που έρχομαι σε μεγάλη ομάδα με ευρωπαϊκό επίπεδο και αυτό τον κόσμο. Ολα αυτά με παρακίνησαν να υπογράψω στον ΠΑΟΚ".

Για το αν είναι το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα του: "Σίγουρα είναι μεγάλο βήμα, έρχομαι σε ένα μεγάλο σύλλογο που πιστεύω θα με βοηθήσει πολύ. Ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα".
Για την ετοιμότητά του: "Εγώ είμαι έτοιμος για προπόνησεις. Δεν είμαι στην λίστα για το ματς της Πέμπτης (9/8), γνωρίζω το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα και το μόνο που θέλω είναι να επιβεβαιώσουμε την πρόκριση. Πάντως, νιώθω έτοιμος να ξεκινήσω με την ομάδα. Αισθάνομαι πολύ καλά".

Επίσης πρόσθεσε πως: "Ερχομαι σε μία μεγάλη ομάδα. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να σκεφτούμε το ματς της Πέμπτης. Πρέπει να σκεφτόμαστε το τώρα, υπάρχουν ομάδες με περισσότερα χρήματα από τον ΠΑΟΚ που δεν κατάφεραν αυτό που έχει πετύχει ο ΠΑΟΚ στην Ευρώπη".
Για τις πρώτες του στιγμές στον "Δικέφαλο: "Από την στιγμή που ήρθα με φέρθηκαν πολύ καλά. Υπήρχε ένα οικογενειακό πρόβλημα αλλά όλα κύλησαν ομαλά. Υπήρξε συμφωνία, δεν έχω κανένα πρόβλημα με βοήθησαν πολύ (σ.σ. οι διοικούντες τον ΠΑΟΚ) και εμένα και την οικογένειά μου και τους ευχαριστώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog