Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Για τα επόμενα τρία χρόνια ο Τόχα θα είναι παίκτης του Άρη.Έπειτα μίλησε για όλους και για όλα

Τις πρώτες του εντυπώσεις από τον Άρη και την παρουσία του στη Θεσσαλονίκη κατέθεσε ο Χουάν Κάρλος Τόχα. μιλώντας στον arisfm, ο Κολομβιανός εξήγησε πολλά για τη θέση του, τις ικανότητές του, αλλά και τις φιλοδοξίες του. Αναλυτικά ανέφερε:
"
Νιώθω πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος που ήρθα σε ένα τόσο μεγάλο Σύλλογο. Ο Άρης είναι γνωστός σε όλον τον κόσμο και έχει πιστούς οπαδούς, που δημιουργούν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα, όπως είδα στο πρώτο φιλικό παιχνίδι της ομάδας".




Για τις ποδοσφαιρικές του ικανότητες, ανέφερε: «Είμαι αριστεροπόδαρος και έχω παίξει ως κρυφός κυνηγός. Στα περισσότερα παιχνίδια έπαιζα ως αριστερός χαφ, αλλά έχω προσφέρει και στα δεξιά. Θεωρώ ότι έχω καλή τεχνική κατάρτιση, βγάζω καλές σέντρες, αλλά δε μένω μόνο σε αυτά. Τρέχω πολύ και θέλω να μοιράζω πάσες. Αρκούν, όμως, όλα αυτά. Τα υπόλοιπα θέλω να τα αποδείξω μέσα στον αγωνιστικό χώρο».


Νιώθει έτοιμος να προσφέρει στον Άρη; "Μπορεί να μην έκανα προετοιμασία με την ομάδα του Άρη, όμως, έκανα με την προηγούμενη ομάδα μου. Μην ξεχνάτε ότι το πρωτάθλημα στη Ρουμανία ξεκινάει αυτό το Σαββατοκύριακο. Επομένως, ήμουν έτοιμος σωματικά και ψυχολογικά, ώστε να αγωνιστώ. Είμαι στη διάθεση του προπονητή μου αυτή τη στιγμή, για να με χρησιμοποιήσει όποτε θέλει".

Σχετικά με τον Έκτορ Ραούλ Κούπερ και τη συνεργασία που πρόκειται να έχει μαζί του, ο Κολομβιανός απάντησε: "Χαίρομαι που θα συνεργαστώ με έναν τέτοιο άνθρωπο, του οποίου το βιογραφικό όλοι γνωρίζουμε. Εκτός από πολύ καλός προπονητής, έχει υπάρξει και εξαιρετικός ποδοσφαιριστής και έχει πολλές γνώσεις πάνω στο αντικείμενό του. Είμαι έτοιμος να συνεργαστώ μαζί του, να ακολουθώ τις οδηγίες του και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τον Άρη".


Για το Κολομβιανό ποδόσφαιρο και τα χαρακτηριστικά του, είπε ο 25χρονος ποδοσφαιριστής: αλήθεια είναι ότι ο Βαλντεράμα είναι, κατά τη γνώμη μου, ο καλύτερος ποδοσφαιριστής που υπάρχει στην Ιστορία του Κολομβιανού ποδοσφαίρου. Από’ κει και πέρα, το χαρακτηριστικό του ποδοσφαίρου στη χώρα μου είναι η μαχητικότητα. Κάποια δικά μου χαρακτηριστικά θα τα δείτε μέσα στον αγωνιστικό χώρο".


Τέλος, ο Τόχα αναφέρθηκε στις προσωπικές φιλοδοξίες του ίδιου με τη φανέλα του Άρη: "Οι στόχοι μου έχουν να κάνουν με τη σκληρή δουλειά που θα καταβάλω στις προπονήσεις. Απ’ ό, τι είδα, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός για μία θέση στην ενδεκάδα. Εύχομαι να έχω την ιδανική απόδοση που θα βοηθάει την ομάδα και θα την κάνει να εκπληρώσει τους στόχους της. Να περάσει στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ και να φτάσει όσο ψηλότερα γίνεται σε όλες τις διοργανώσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog