Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Μπόλονι: "Αντέχω και στα δύσκολα"



Σε πολλές ερωτήσεις απάντησε ο Λάσλο Μπόλονι κατά την διάρκεια της απολογιστικής συνέντευξης Τύπου που παρέθεσε την Τρίτη (22/5). Ο Ρουμάνος προπονητής αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην αποχώρηση των Βιεϊρίνια, Κοντρέρας, στον λόγο που δεν τοποθετεί τον Νιμανί στην κορυφή της επίθεσης, το αν προτίθεται να συνεχίσει στον πάγκο της ομάδας και τις ακαδημίες του "Δικεφάλου".



Αρχικά είπε: "Κατ΄αρχήν θα ήθελα να πω τρία πράγματα. Το πρώτο μου είναι ότι σήμερα θα κάνω το πρώτο λάθος. Και θα ξεκινήσω με κριτική προς τους δημοσιογράφους. Ξέρω ότι αυτό δεν είναι ποτέ σωστό. Για αυτό σας κάλεσα εδώ, γιατί δεν με καλέσατε ποτέ εσείς και αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Είναι πολύ ωραίο να γράφετε για τον ΠΑΟΚ και την δουλειά μου. Να γράφετε για τα καλά και άσχημα αποτελέσματα. Αλλά νομίζω ότι δεν είναι καλό για την σχέση μας να μην έχετε μιλήσει μαζί μου. Κάποιοι από τους ανθρώπους εδώ δεν έχετε μιλήσει ποτέ μαζί αλλά σας συμπαθώ όλους. Αλλά δεν ξέρω τι κακό έχω κάνει εγώ και δεν έχετε έρθει να πιούμε καφέ. Αυτό ήταν το πρώτο.

Το δεύτερο είναι γιατί ήρθαμε εδώ. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους. Γιατί για εμένα ήταν πιο εύκολο να σας συναντήσω εδώ (σ.σ. στο ξενοδοχείο που καταλύει η ομάδα) γιατί 20 λεπτά πριν έπαιζα τένις εδώ. Μη σας φαίνεται περίεργο που σας υποδέχθηκα εδώ, απλώς ήταν πιο εύκολο, δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ομάδα. Κάποιες φορές που θα ήθελα να είμαι πιο ακριβής, ξέρω ότι τα αγγλικά μου είναι μέτρια, για τα ελληνικά μου πρέπει να περιμένουμε λίγο, με τα γαλλικά έχετε πρόβλημα εσείς. 

Οπότε κάποιες στιγμές θα χρησιμοποιήσω τον κ. Φούγια (σ.σ. μανατζέρ του) για την μετάφραση".

Θα κάνω ανάλυση της σεζόν. Ηταν μια πλούσια σεζόν. Εγιναν περισσότερα θετικά, λιγότερα αρνητικά. Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο να έχουν γίνει μόνο θετικά ή αρνητικά. Δεν είμαστε η Ρεάλ Μαδρίτης".

 Για τα αρνητικά: "Ενα από τα αρνητικά ήταν το ματς Κυπέλλου. Οχι ο αγώνας μόνο το 91ο λεπτό. Στο ποδόσφαιρο δεν μπορείς να εξηγείς τα πάντα γιατί το ατομικό λάθος του Γλύκου από την μία δεν είναι φυσιολογικό και από την άλλη είναι. Μίλησα με τον Γλύκο γι' αυτό, έχει 10 ματς. Πριν γίνει ένας κανονικός τερματοφύλακας, θα κάνει λάθη. Το έκανε σε μια κακή στιγμή. Το λάθος αυτός έδωσε λάθη εικόνα για όλους, την ομάδα, τον πρόεδρο, εμένα, τον κόσμο, τον Γλύκο".

Πρόσθεσε ότι: "Η επικοινωνία μαζί σας δεν ήταν καλή, ήταν λίγο δικό μου λάθος, λίγο δικό σας. Νομίζω ότι να έχω μίτινγκ μαζί σας μόνο για 20 λεπτά μετά τα ματς δεν είναι καλό και για την δουλειά σας. Νομίζω πως πρέπει περισσότερο να ανταλλάζουμε ιδέες. Αλλά πρώτα για τους φιλάθλους μας. Νομίζω για κάποια πράγματα που νομίζω εγώ δεν έχουν γνωσή. Σίγουρα αυτό είναι ένα από τα πράγματα που θα αλλάξουν την επόμενη σεζόν.
Στο ποδοσφαιρικό κομμάτι κατά την διάρκεια των πλει οφ περιμέναμε περισσότερα πράγματα. Αυτά τα πλέι οφ είχαν λίγο μεγαλύτερη διάρκεια για την ομάδα μας. Αισθανθήκαμε ότι η ομάδα μας ήταν κουρασμένη. Επίσης κάνω μία παρένθεση και λέω ότι εμείς παίξαμε 51 ματς και νομίζω ότι ούτε ο Ολυμπιακός έχει τόσα ματς. Με όλα τα ταξίδια ενδιάμεσα, αν αναλογιστεί κανείς και τον μέσο όρο ηλικίας ήταν πολύ κουραστικό. Ξέρετε καλά ότι η ψυχολογική κούραση είναι η δυσκολότερη και με τα προβλήματα που όλοι ξέρετε πρέπει να αποδεχτώ ότι οι παίκτες μου έχουν το δικαίωμα να φανούν κουρασμένοι. Ξέρετε ότι δεν είμαστε νέα ομάδα".

Για τους παίκτες: "Οι παίκτες έχουν δώσει πολλά πράγματα. Η ομάδα μου έχει και κάποια όρια. Αν κάποιες φορές κοιτάξουμε στον πάγκο θα δούμε πως υπάρχουν περιορισμοί. Ολα αυτά μας έφεραν σε πολλά ατομικά λάθη. Και κάναμε ατομικά λάθη δυστυχώς απέναντι στις καλύτερες ομάδες. Τα όρια οδήγησαν σε κάποια σοβαρά λάθη, τα οποία είχαν κόστος στο παιχνίδι και το αποτέλεσμα. Τα γνωρίζετε καλά, δεν θα τα ονομάσω. Αυτά τα λάθη τα προσωπικά δεν έγιναν μόνο από τους παίκτες. Σοβαρότατα λάθη που κόστισαν στο αποτέλεσμα έχουν έρθει και από άλλους ανθρώπους που είναι στον αγωνιστικό χώρο. Το ξέρετε αυτό για τα τελευταία 3-4 χρόνια. Το γεγονός αυτό δείχνει και τα όρια της ομάδας. Δεν θέλω να πω αν ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας. Αν παίρναμε τους 3 βαθμούς με τον Ατρόμητο και τον 1 με τον Παναθηναικό έχω το δικαίωμα να ελπίζω πως σήμερα θα πίναμε σαμπάνιες και όχι καφέ. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να είναι δυνατός για να ξεπεράσει και αυτό το πρόβλημα. Υπάρχει και η άλλη πλευρά, το υπόλοιπο 75% που είναι θετικό.

Εχω ακούσει, ξέρω, γνωρίζω... Οτι κάποιοι από εσάς γράφουν θετικά... Αυτά τα θετικά είναι πως είμαι πιο δυνατός και πλούσιος στο πρωτάθλημα, είχαμε την πρόκριση στο Ουέφα. Δεν παίξαμε με μικρές ομάδες. Το μπάτζετ της Καρπάτι είναι μεγαλύτερο. Εγιναν 4 ματς πολύ δυνατά και μόνο θετικά υπήρχαν. Η είσοδος στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ είναι επιτυχία. Είχαμε επιτυχίες που θα καταχωρηθούν στην ιστορία του συλλόγου. Παράλληλα με όλα αυτά πετυχαμε κάτι όμορφο στο πρωτάθλημα. Τελειώνοντας τερματισαμε τρίτοι. Δεν μπορώ να ξεχάσω την οικονομική βοήθεια που έδωσε η ομάδα στον σύλλογο. Επίσης καμία ομάδα δεν πούλησε παίκτες. Δεν ξέρω κάποια από τις υπόλοιπες ομάδες μείωσε το μπάτζετ. Εμείς το κάναμε αυτό με τις φυγές του Αρίας, Κοντρέρας, Σπαντάσιο, Βιειρίνια και Βιτόλο. Τα αποτελέσματα δεν ήταν τόσο άσχημα.

Κάποιοι ποδοσφαιριστές που ήρθαν όπως ο Γεωργιάδης, ο Γιάννου και ο Κατσικάς, ο Λάζαρ και ο Νιμανί είχαν καλή προσαρμογή στην ομάδα. Αυτό για μένα είναι θετικό. Δεν είναι τόσο εύκολο σε δύσκολες συνθήκες να έρθουν και να προσαρμοστούν στο στυλ μιας άλλης ομάδας. Μιλάμε για δουλειά και αποτελέσματα. Θεωρώ ότι είναι θετικό που έκανα γνωριμία και με την ακαδημία της ομάδας. Είναι καλή ακαδημία αλλά μπορεί να γίνει καλύτερη".

Για τις ακαδημίες: "Κάποια στιγμή θα μιλήσω και για την συνεργασία που είχα με την διοίκηση σε αυτό το κομμάτι. Δεν ήταν δική μου δουλειά. Το ιατρικό τιμ και ο τεχνικός διευθυντής κάνουν καλή δουλειά σε αυτό τον τομέα. 4-5 παίκτες βρίσκονται στην πρώτη ομάδα, αυτό δεν έχει συμβεί αν δεν κάνω λάθος ποτέ. Αυτό είναι πολύ θετικό. Με αυτή την κατεύθυνση και τα αποτελέσματα βοηθήσαμε την ομάδα οικονομικά. Εγώ μπορεί να έχω ευθύνη γιατί στην θέση του Λεονάρντο ήρθε ο Σταφυλίδης. Μπορείτε να με κατακρίνετε για αυτό το πράγμα. Μπορείτε να με κατακρίνετε για το ότι διάλεξα τον Παναγιωτούδη στην θέση του Σπαντάσιο.
Στα συμβόλαια αυτών των παικτών υπάρχουν μεγάλες διαφορές. Εψαχνα να βρω λύσεις και εκτός ομάδας. Αυτό πρέπει να το βάλουμε στα θετικά. Σαν συμπέρασμα έγινε καλή δουλειά και μας δίνεται το δικαίωμα να συνεχίζουμε στο Europa League. Με το γκρουπ αγώνων που είχαμε και το δύσκολο πρόγραμμα που είχαμε πετύχαμε κάποια πράγματα σημαντικά. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω, καλά κάνετε και κοιτάτε και την αρνητική πλευρά, αλλά είναι άδικο να μην βλέπουμε και την θετική πλευρά που είναι μεγαλύτερη και με καλά αποτελέσματα. Κάπως έτσι έχει η ανάλυση της σεζόν. Θέλω σχόλια όχι ερωτήσεις".

Για τα προσωπικά του λάθη: "Συγκεκριμένα θέλω να μου πείτε που έκανα λάθη (σ.σ. του λέγεται σε αυτό το σημείο για το ότι ο ΠΑΟΚ δεν κράτησε το 1-0 με την ΑΕΚ και το rotation που δεν έγινε στα πλέι οφ) . Θέλω να αναφερθώ στους παίκτες που είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία. Ηταν ένα σύνολο παικτών με καλή αξία. Βοήθησαν πολύ την ομάδα με όλες τις δυνάμειες του. Ο χρόνος περνά, το ξέρετε καλά. Κάποια ανανέωση θα πρέπει να γίνει. Αν μιλήσουμε για προβλήματα περιμένω από όλους σας να κάνουμε ένα ισοζύγιο τι θέλουμε με τι μπορούμε.

Ολοι να προσπαθήσουμε να δούμε την κατάσταση που υπάρχει στον ΠΑΟΚ. Πριν από 3-4 χρόνια ήρθε ο Μουσλίμοβιτς, ήρθε ο Ιβιτς, ο Τσιρίλο, ο Κοντρέρας, ο Βιειρίνια, ήρθε με μια πολύ καλή λογική ο Γκαρσία, γνωρίζετε τα οικονομικά δεδομένα. Ηρθε και ο Βιτόλο. Αν τους μετρήσω είναι 8 παίκτες. Το μπάτζετ ήταν πάνω από 20 εκ. ευρώ. Εγώ ζήτησα 3 παίκτες. Εγώ είναι ένα παράπονο. Εβαλα το συμφέρον της ομάδας πάνω από το δικό μου. Βρήκα λύσεις μέσα από την ομάδα. Ο Νιμανί δεν κόστισε λεφτά. Και εσείς είστε φίλοι της ομάδς, δεν θέλω να αποφύγω την ερώτηση".


Για το αν θα μείνει στην ομάδα:
"Εχω ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ. Εχω δείξει ότι σε δύσκολες συνθήκες αντέχω, δεν φοβάμαι. Ήσασταν στην Ολλανδία όταν συζητούσαμε. Σε κάθε γραμμή αφήναμε έναν παίκτη. Και στο τέλος δεν φέραμε παίκτη, συνεχίσαμε να δουλεύουμε και τον Δεκέμβριο γνωρίζουμε τι συνέβη. Συνεχίσαμε την δουλειά. Σήμερα έχω 13 ονόματα με τους οποίους δουλεύω για τους οποίους πιστεύω ότι του χρόνου θα είναι 2 εκατοστά πιο μπροστά. Δεν φοβάμαι τις ευθύνες και τις δυσκολίες. Αυτές είναι αρκετές αποδείξεις.


Εγώ δεν θυμάμαι ονόματα, θυμάμαι μία κατάσταση. Τα πράγματα διαμορφώνονται, κανείς δεν πίστευε ότι τον Δεκέμβριο θα είμαστε αναγκασμένοι να χάσουμε παίκτες γιατί η UEFA το επέβαλλε. Μπορούσα να θυμώσω με τον Ζαγοράκη και να πω δεν θα φύγουν. Δεν θα έπαιζε η ομάδα στην Ευρώπη. Αλλά ήταν υποχρεωτικό. Επρεπε να δεχτώ και να συνεχίσουμε. Υπήρχαν και οι επενδυτές που σκόρπισαν ενθουσιασμό. Μετά τη νίκη με την Καρπάτι στο γραφείο μου ήρθε όλη η διοίκηση και λέγαμε ότι πρέπει να κάνουμε το βήμα και να τελειώσουμε και όλοι πιστεύαμε ότι αυτό ήταν πραγματικό. Ολοι ήμασταν ενθουσιασμένοι ότι θα γίνει και θα έχουμε άλλες συνθήκες. Δεν γνωρίζω γιατί δεν προχώρησε.

Τα μέτρα που μας ανάγκασε η UEFA να πάρουμε μας έκαναν να μην μπορούμε να φέρουμε παίκτες. Επρεπε ή να γίνω απαιτητικός ή να συνεχίσω την δουλειά μου με τις λύσεις που υπάρχουν. Οι οποίες ήταν πολύ περιορισμένες, σε συνδυασμό με την διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο κάναμε το μάξιμουμ. Κατάλαβα τα προβλήματα, δεν ισχύει ότι είχα λάθος ενημέρωση. Ηταν αναγκασμένη η διοίκηση να δεχτεί τη νέα τάξη πραγμάτων. Κάποιες φορές ήμασταν λίγο περίεργα, αλλά με λεπτότητα και σεβασμό που ήθελα να καταλάβουν οι φιλαθλοί μας και έχουν το επίπεδο να το καταλάβουν προσπαθήσαμε"

Για το αν είχε ενημέρωση πως θα φύγει κάποιος παίκτης και την δήλωση Κωνσταντινίδη που είπε πως ο ίδιος ήξερε το καλοκαίρι πως υπάρχει πιθανότητα να αποχωρήσει κάποιος:
"Ηξερα πως ο Βιειρίνια είχε πρόταση από το εξωτερικό και ελπίζαμε με τα λεφτά που θα έρθουν θα έρθουν νέοι παίκτες. Εμεινε το καλοκαίρι, ήμασταν χαρούμενοι γι' αυτό, αλλά έφυγε τον χειμώνα. Ο ΠΑΟΚ είναι ένα γκρουπ με επίπεδο. Αυτό το γκρουπ δέχτηκε νέο αίμα. Κάποια θετικά πράγματα που τα έφερε ο Κλάους, όπως ο Μαλεζάς που έγινε βασικός. Μιλήσαμε για την προσαρμογή του Λάζαρ. Υπήρχαν οι Σταφυλίδης και Αποστολόπουλος. Δεν μιλήσαμε γι' αυτό...

Στο πρωτάθλημα αν δέχομαι ή δεν δέχομαι πιέσεις δεν μπορώ να μιλήσω ανοιχτά. Εγιναν δύσκολα πράγματα τον χειμώνα με την φυγή των Κοντρέρας και Βιειρίνια. Συνέχισα να δουλεύω όμως παρά το ότι χάσαμε ταλέντο και προσωπικότητα. Αυτό είχε αποτέλεσμα στους παίκτες που έμειναν. Αυτοί οι παίκτες που έφυγαν ήταν αξίες. Οι Κοντρέρας-Μαλεζάς δεν είναι το ίδιο με το Μαλεζάς-Τσιρίλο, όπως και οι Βιειρίνια-Λίνο δεν είναι Λίνο-Γεωργιάδη ή Νιμανί. Το γκολ του Κλάους με τον Πανιώνιο μετά από εξαιρετική πάσα από τον Βιειρίνια, δεν το ξεχνώ. Οπως και το ότι ο Κοντρέρας έβγαλε 10 φορές την μπάλα από την γραμμή. Χάσαμε μεγάλη ποσότητα ταλέντου, δεν μίλησε γι' αυτό. Οταν ακούω κάποιες έξυπνες κριτικές, μου σφίγγει λίγο ο λαιμός".

Για το έργο του:
"Είμαι ένας άνθρωπος και θέλω να εκτιμηθεί η δουλειά μου. Γνωρίζω τον δρόμο από το Ωραιόκαστρο στην Τούμπα και την Μεσήμβρια. Εγώ πέρασα 10 μήνες και μόνο αυτούς τους δρόμους ξέρω. Ηταν μια μεγάλη παρένθεση. Οι 6 φυγές που είχαμε, οι τραυματισμοί, οι τιμωρίες είχαν σαν αποτέλεσμα ο συναγωνισμός να είναι στην ομάδα μικρότερος. Δίνω παράδειγμα... Θα ήθελα να πω για τον Κατσικά πως ήρθε από εγχείρηση και είχε κάποια προβλήματα σε όλη την σεζόν. Η δεν τα γνωρίζετε, ή δεν τα λέτε, αλλά την άποψη σας την διαμορφώνετε. Προσπάθησα να γίνει βασικός. Μου αρέσει ο Κατσικάς, σίγουρα αυτή την στιγμή δεν είναι Κοντρέρας.


Υπήρχε ένας μικρός συναγωνισμός Μαλεζάς-Κατσικάς-Τσιρίλο. Ο Κατσικάς πάλι είχε ένα τραυματισμό το γόνατο. Ο συναγωνισμός μετά έτσι έφυγε. Οταν δεν υπάρχει είναι δύσκολα. Το έχω ακούσει γιατί ο Κατσικάς δεν έπαιζε... Ο Κατσικάς δεν τελείωσε ούτε μια προπόνηση δίχως να βάλει ένα πάγο στο πόδι του. Αν πείτε να παίξει ή όχι, θα πρέπει να γνωρίζετε κάποια πράγματα. Εγώ ξέρω την αλήθεια και τα γεγονότα καλύτερα από εσάς. Είχαμε κάποιους παίκτες που δεν ήταν βασικοί και είχαν προβλήματα. Ξέρω την δυσαρέσκεια που υπάρχει για τους Γεωργιάδη και Γιάννου. Οταν θες να κάνεις αλλαγές, χρειάζεσαι παίκτες του ίδιου επιπέδου. Αν έχω έναν Γεωργιάδη όπως με την Τότεναμ δεν έχω πρόβλημα.

Το πρόβλημα είναι πως η αποδοσή του έχει μεταπτώσεις. Εχει επίπεδο απλά θέλει πολύ δουλειά για να βελτιώσει την σκέψη του και το παιχνίδι του. Εχουμε 4 γκρουπ σημαντικά. Είναι παίκτες που έδειξαν καλά πράγματα. Είναι 10. Είναι γκρουπ των νέων, επίσης 10. Ενα γκρουπ με μεγαλύτερους σε ηλικία παίκτες, 7-8. 2-3 μπορούν να συνεχίσουν στην ομάδα. Ακόμη είναι 3-4 παίκτες που πρέπει να φέρουμε, αυτό είναι άλλο γκρουπ".


Για τον κόσμο:
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φιλάθλους μας. Ηταν στο τελευταίο ματς παρών. Πιστεύω πως καταφέραμε να τους δώσουμε χαρά και αυτό είναι νίκη. Μπορεί να είναι δυσαρεστημένοι και να το δείξουν αλλά εγώ δεν βλέπω το γιατί. Αν κάνουμε μία ανάλυση με το μυαλό και όχι την καρδιά, η ζωή της ομάδας του ΠΑΟΚ θα είναι μία πιο δύσκολη ζωή. Χωρίς φιλάθλους θα είναι πολύ πιο δύσκολα. Ισως πρέπει να πάρουν κάποια άλλα μέτρα, αλλά να μείνουν δίπλα στην ομάδα με αγάπη και με την οικονομική στηριξή τους. Η ζωή του ΠΑΟΚ δεν θα είναι εύκολη, αλλά θα είναι λίγο πιο εύκολη μαζί τους. Δυσκολίες θα έχουμε πάλι.

Καμία φορά δεν τους γελάσαμε. Οταν βλέπω το πάθος τους, γνωρίζω την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, δεν θα το κάνω ποτέ να τους δώσω λάθος πληροφορίες. Ενα λάθος ήταν ότι έδωσα λίγες πληροφορίες, θα το αλλάξω αυτό. Μπορεί να ήταν και αρνητικές. Δεν μπορώ να είμαι υποκριτής απέναντί τους. Θέλω να ακούσω και την ιδέα σας. Ακούγεται ότι ένας άνθρωπος μπορεί να στηρίξει την ομάδα. Με όλο τον σεβασμό είναι κάτι πολύ θετικό για τον ΠΑΟΚ, όχι για την ομάδα, αλλά για την ιδέα ΠΑΟΚ. Δεν μπορώ να μην συνεχίσω λίγο. Είμαι σίγουρος ότι στην κατάσταση που υπάρχει στο ελληνικό ποδόσφαιρο δίνει το δικαίωμα με μία μικρή επένδυση να είσαι πιο σίγουρος για το μέλλον σου. Δεν μιλάω για εκατομμύρια. Με μία μικρή συμμετοχή, είναι η στιγμή να κάνεις σπουδαία πράγματα. Εκανα μία συζήτηση πιο ανοιχτή, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο".

Για τους παίκτες που θέλει να μείνουν:
"Για αυτό μίλησα και για τέσσερα γκρουπ. Λίγο πολύ γνωρίζουμε ποιοι θα μείνουν. Ξέρουμε τους νέους και θέλουμε να τους φέρουμε σε επίπεδο πρώτης ομάδας. Σε αυτό το γκρουπ νομίζω ξέρετε τα ονόματα. Μιλήσαμε για το γκρουπ παικτών μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι μπορούν να μείνουν και να είναι οι σημαίες του ΠΑΟΚ. Ο Γκαρσία και ο Λίνο θέλω να μείνουν. Δεν μπορώ να μιλήσω για παίκτες που έχει η ανάγκη η ομάδα. Ενας κεντρικός αμυντικός, ελπίζω ότι ο Κατσικάς θα είναι καλά και θα  θέλουμε μόνο ένα παίκτη, ένα αμυντικό χαφ με την καλή έννοια του σκληρού και καλό ηταν ένα επιθετικό χαφ και επιθετικούς που όλες οι ομάδες χρειάζονται. Στα πλάγια είμαστε ΟΚ,  για αυτό θεωρώ ότι πιο σημαντική είναι η ενίσχυση στον άξονα. Θα ήθελα έναν Κοντρέρας όπως ήταν πριν από 4 χρόνια, έναν νέο Γκαρσία. Δεν είναι κακό. Θέλουμε έναν επιθετικό για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί.

Για τους τερματοφύλακες ξέρετε πολύ καλά δουλέψαμε και πιέσαμε τον Γλύκο. Οποτε βλέπω παίκτη Γλύκο στην προπόνηση μου δίνει την εντύπωση ότι έχει ταλέντο και παράλληλα ότι δεν έχει δουλέψει πολύ καλά. Γιατί ο Γλύκος στα 26 του είναι ένας νέος παίκτης που δεν έχει συμμετοχές. Και αυτό είναι δύσκολο για τον προπονητή, να τον βάλει βασικό στα 26 του. Δεν έκανε αρκετά λάθη για να είναι έτοιμος. Είναι ένας τερματοφύλακας στον οποίο ο ΠΑΟΚ πρέπει να ποντάρει. Στις 18.00 θα είναι παρών στην προπόνηση, έχει πρόγραμμα ενδυνάμωσης στο γυμναστήριο και θα του προτείνω να πάει να παίξει κάποια παιχνίδια μπάσκετ. Ο Κρέσιτς έχει συμβόλαιο με την ομάδα, είναι θέμα διοίκησης το θέμα του Χαλκιά. Θα είναι μία συνεργασία όπως πάντα.
Το τελευταίο διάστημα δουλεύω με τον Μελισσά, όχι για αύριο αλλά για μεθαύριο. Θα ήθελα να έρθει από τώρα αλλά έχει υποχρεώσεις. Θα περιμένω να με πουν πρώτα για Χαλκιά και μετά θα σκεφτώ".

Για τις ελλείψεις στο χώρο του κέντρου με τον Ατρόμητο και γιατί δεν χρησιμοποιήθηκαν οι Μπαλάφας, Γεωργιάδης ή Τσουκαλάς:
"O Mπαλάφας είναι στόπερ, ο Γεωργιάδης είναι επιθετικός. Ο Τσουκαλάς δεν είχε στιγμές για να μας δείξει την αξία του. Στις λιγές που έπαιξε δεν με έπεισε. Ισως είναι καλύτερο για κάποιο παίκτη να δουλέψει αλλού. Δεν μιλάω για τον Τσουκαλά. Απέναντι στον Τσουκαλά αναγνωρίζω πως είναι ο μόνος παίκτης που είχε στιγμές να μου δείξει κάποια πράγματα, δεν μπόρεσε εκείνες τις στιγμές. Ισως έπρεπε να του δώσω κι άλλες ευκαιρίες. Υπαρχουν άλλοι παίκτες που για προσωπικό τους συμφέρον πρέπει να παίξουν αλλού. Αν δεν έπαιρνα την απόφαση να φύγει ο Λεονάρντο, ο Σταφυλίδης δεν θα έπαιζε ποτέ".


Για το αν υπάρχει καλή σχέση με την διοίκηση ή πιστεύει πως τον άδειασε σχετικά με την αντιμετώπιση της διαιτησίας και για τα δημοσιεύματα που υπάρχουν για τεχνικούς που θέλει ο ΠΑΟΚ:
"Ποιος τα γράφει αυτά; (σ.σ. ο Τύπος παίρνει την απάντηση). Εγώ έχω συμβόλαιο με την ομάδα. Είχα το δικαίωμα να φύγω, είχα προτάσεις αλλά δεν έφυγα. Είμαι τεχνικός του ΠΑΟΚ. Εχω σεβασμό στην διοίκηση μας, στον Ζαγοράκη, τον Βρύζα και τον Κωνσταντινίδη. Είχα προβλήματα με τους διαιτητές, αλλά αυτό είναι λάθος δικό μου".


Για την δουλειά του στον τομέα της φυσικής κατάστασης και αν επιβάρυνε τους παίκτες:
"Για ποιους τραυματισμούς λέτε; Να ονομάσετε... Ο Σαλπιγγίδης έπαιξε σε όλα τα παιχνίδια. Με τον Σαλπιγγίδη έγινε λάθος. Δεν έκανε αποθεραπεία λόγω της Εθνικής ομάδας και το λάθος στην Ολλανδία ήταν ότι στο τελευταίο παιχνίδι δεν έστειλα τους αναπληρωματικούς για προθέρμανση. Εμαθα από το λάθος δεν ξέρω αν καταλαβαίνεται, μετά από 5 λεπτά από τους βασικούς κάνουν και οι αναπληρωματικοί ζέσταμα. Οσον αφορά τον Κοντρέρας. Πότε ήρθε στην προετοιμασία; Δεν ήρθε... Γιατί ήταν στο Κόπα Αμέρικα. Ο Κοντρέρας ήταν τιμωρημένος νωρίτερα, ήρθε λίγο πριν το ματς με την Καρπάτι. Το θεωρώ επαγγελματικό λάθος. Δεν δούλεψα με τον Κοντρέρας.

Πήγαινε στην Εθνική γύριζε τραυματίας. Είχε περισσότερους μυικούς τραυματισμούς αλλά δεν δούλεψα μαζί του. Ο Αθανασιάδης μέχρι τα 23 του δεν είχε παίξει γεμάτο πρωτάθλημα. Ανταποκρόθηκε στην εμπιστοσύνη που του έδειξα. Ενας παίκτης που δεν είχε μάθει να παίζει πολύ. Ελειψε σε 3 ματς από τα 51. Θέλω να πω κάτι. Δεν είμαι εδώ για να χορέψω, είμαι για να κάνω την δουλειά μου. Θα ήθελα να ρωτήσω όταν παίξαμε δέκα εναντίον 11 στην Τότεναμ αντέξαμε... Σε μεγάλο μέρος του πρωταθλήματος δεν είχαμε κάποιον μυικό τραυματισμό. Για τον Σαλπιγγίδη φταίω εγώ... Υπήρχαν στην αρχή κάποια προβλήματα με μυικούς τραυματισμούς τα οποία είναι φυσιολογικά. Παράδειγμα του Ιβιτς".

Για το αν ξέρει αν η ΠΑΕ πουλήσει παίκτες:
"Αν συνεχίσουμε να πουλάμε παίκτες κάτι το οποίο είναι νορμάλ φαινόμενο, όπως τον Βιεϊρίνια, θα είμαστε πιο φτωχοί. Αν τα λεφτά που θα έρθουν δεν τα χρησιμοποιήσουμε για να πάρουμε παίκτες θα είμαστε πιο φτωχοί. Σήμερα να πουλήσουμε τον Αθανασιάδη, η αποψή μου είναι ότι η αξία του θα μεγαλώσει και άλλο. Στην Ελλάδα δεν γίνεται να πάρουμε λεφτά. Θα ξαναγυρίσω στην Ολλανδία και θα πω την ίδια φράση. Η ζωή μας θα είναι πιο δύσκολη. Η ενημέρωση που έχω εγώ είναι ότι με την έλευση επενδυτών δεν θα είμαστε αναγκασμένοι να πουλήσουμε σημαντικούς παίκτες. Αλλά καταλαβαίνω το φαινόμενο της πώλησης. Εγώ είπα την αποψή μου. Ποιοι παίκτες θα πρέπει να υπάρχουν στην ομάδα. Θα παίξει ρόλο πως θα είναι η αγορά και το ενδιαφέρον".


Για τα δημοσιεύματα περί Ολυμπιακού:
"Είμαι τεχνικός του ΠΑΟΚ. Εχω το απόγευμα προπόνηση, με νοιάζει μόνο ο ΠΑΟΚ".


Για το μοντέλο με τους νέους παίκτες και αν υπάρχει κάποιο μεγάλο ταλέντο: "Ενας-δύο παίκτες έχουν εμφανιστεί. Είναι οι Αποστολόπουλος και Σταφυλίδης. Υπάρχουν ακόμη 9 παίκτες που δουλεύω. Δεν έχω βρει ταλέντα όπως ο Κουαρέσμα και ο Ρονάλντο, η ακαδημία όμως είναι καλή".

Για τις απώλειες στην Τούμπα και ότι η ομάδα παρουσιάστηκε δίχως πάθος στα εντός έδρας ματς: "Ορισμένα πράγματα δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε. Είμαστε μια ομάδα κουρασμένη. Είναι κάποιες καθημερινές δυσκολίες και δεν μπορούμε να τις παραβλέψουμε. Υπήρχε μια ηλικία παικτών που ήταν μεγάλη. Ολο το διάστημα η εσωτερκή αυτοσυγκέντρωση είναι η πιο σημαντική μηχανή. Η εξωτερική είναι λιγότερο σημαντική. Μέσα από συζητήσεις προσπαθούσα να δώσω κίνητρο. Αλλες φορές είχαμε αποτελέσματα, άλλες όχι. Με τον Αστέρα χάσαμε 2-3 και κάναμε πολλά λάθη".

Για τις ισοβαθμίες στα πλέι οφ: "Το γνωρίζαμε. Πέντε λεπτά πριν το τέλος προηγούμασταν... Δεν μπορώ να διαβάσω τους κανονισμούς. Στο ματς με την ΑΕΚ μην ζητάτε περισσότερες πληροφορίες. Δεν είχα ενημέρωση γι' αυτό το ματς. Είχαν την ενημέρωση πως το πρώτο κριτήριο ήταν η βαθμολογία του πρωταθλήματος. Δεν ήξερα τι ισχύει στα πλέι οφ".

Για τις προτάσεις που είπε πως δέχτηκε: "Στο ξεκίημα της χρονιάς η μία ενάμιση μήνα μετά που ήρθα στην Θεσσαλονίκη και η δεύτερη αργότερα. Δεν έχει καμία σχέση".

 Για την δηλωσή του μετά το ματς με την Ρούμπιν εότι θέλει να φύγει: "Είπα εγώ αυτό το πράγμα; Απλά το σκέφτηκα..."

Για το αν σκέφτηκε ότι μπορεί να προκαλέσει αναστάτωση: "Τι μπορώ να κάνω αν κάποιος με προσκαλεί και ζητάει κάτι από μένα κάτι;. Δεν εξαρτάται από μένα κάτι που έρχεται από έξω".

Για την δηλωσή του ότι δεν πρέπει να είναι πρώτος στόχος η Ευρώπη: "Η ομάδα πρέπει να είναι καλά είναι ότι πιο σημαντικό από ότι άλλο. Είμαι τόσο χαζός ώστε να μπερδεύω τα πράγματα;. Εμείς μιλάμε για Ευρώπη όταν στο σπίτι μας δεν έχουμε νοικοκυρευτεί. Κάποια πράγματα είναι πιο σημαντικά από το Europa League. Για να φτάσουμε εκεί και να πάρουμε παίκτες πρέπει πρώτα να λύσουμε άλλα και ο κόσμος πρέπει να το καταλάβει και να πούμε την αλήθεια. Δεν είναι λογικό αυτό; Μεταξύ μας πρέπει να διορθώσουμε και την επικοινωνία. Για μένα είναι πολύ λογικό να λύσουμε κάποια άλλα προβλήματα και μετά να πάμε στο Europa League. Εξαρτάται και ο μισθός μου από τα έσοδα της ομάδας... Ξέρω να κάνω υπολογισμούς. Είναι κάποια πράγματα που τα θεωρώ λογικά. Αφού είναι μονόδρομος πως μπορούμε να κάνουμε λάθος;"

Για τον Νιμανί: "Τι σημαίνει χαφ; Ο Σαλπιγγίδης τι είναι χαφ ή επιθετικός; Δεν θέλω να πάω στον πίνακα δεν μου αρέσει. Για εσάς ο Γεωργιάδης είναι χαφ ή επιθετικός; Εχω τον Μαλεζά, τον Τσιρίλο και τον Λίνο, όλοι είναι αμυντικοί. Εχω τον Λάζαρ και τον Γκαρσία, είναι κεντρώοι. Ο Γκαρσία είναι Νο 6, ο Λάζαρ είναι οχτάρι, έχω τον Φωτάκη και τον Ιβιτς, ο Φωτάκης είναι οχτάρι και ο Ιβιτς δεκάρι, έχω τον Κλάους μπροστά και τον Σαλπιγγίδη δεξιά που τον λέω να κλείνει μεσα. Αριστερά είχα τον Βιεϊρίνια. Ολοι αυτοί είναι επιθετικοί.
Τους λέω να γυρίζουν πιο πίσω γιατί θέλω να έχω παραπάνω παίκτες στο κέντρο. Ο Νιμανί ήρθε κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος. Δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι θα έχει την αποτελεσματικότητα του Κλάους, εγώ εκεί θέλω παίκτη που να σκοράρει. Η φιλοσοφία μου είναι να βρω θέση για τους καλύτερους 11. Ψάχνω να βρώ χώρο και θέση στην ομάδα. Μερικές φορές έχω ευχάριστο πρόβλημα με τους Λίνο και Σταφυλίδη. 
Μπορεί να κάνω το λάθος να τους βάζω και τους δύο μαζί. Μια φορά είχα βάλει τον Σταφυλίδη απο δεξιά. Χάσαμε το παιχνίδι και έγινε μετά μία δίκαια κριτική. Αποφάσισα στο τελευταίο παιχνίδι να τον βάλω στο κέντρο. Για μένα ήταν από τους καλύτερους. Οσον αφορά τον Γιάννου μιλάμε για ένα παίκτη είναι νέος και κατά την διάρκεια της χρονιάς μπορεί να δώσει το κάτι παραπάνω. Είναι χρήσιμος. Εγώ θα ήθελα να είχα ακόμη ένα παίκτη που σκοράρει για αυτό και προσπάθησα να τον βάλω πίσω από τον Κλάους, κάποιες φορές πέτυχε και κάποιες όχι. Ο Γκαρσία είναι πολύ καλός με την μπάλα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog