Το... μεγάλο μπαμ έγινε και τυπικά στο Περιστέρι καθώς ο Κώστας Μήτρογλου είναι και επίσημα παίκτης του Ατρομήτου για ένα χρόνο με τη μορφή δανεισμού από τον Ολυμπιακό! Το μεσημέρι της Τρίτης έπεσαν οι υπογραφές και λίγη ώρα αργότερα ανακοινώθηκε.

Από τη Δευτέρα έχουμε γράψει ότι ο Κώστας Μήτρογλου έχει συμφωνήσει με τον Ατρόμητο για να συνεχίσει εκεί την καριέρα του ως δανεικός από τον Ολυμπιακό για ένα χρόνο και πως το μόνο που απέμενε ήταν το τυπικό μέρος για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του στους Περιστεριώτες.
Αυτό έγινε σήμερα, καθώς ο τεχνικός διευθυντής του συλλόγου των δυτικών προαστίων, Γιάννης Αγγελόπουλος, είχε συνάντηση με τους ανθρώπους των «ερυθρόλευκων», με τους οποίους συμφώνησε για να πέσουν οι υπογραφές για τη συνεργασία των δυο πλευρών.

Έτσι, λίγη ώρα αργότερα η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοίνωσε την απόκτηση του 23χρονου φορ, ο οποίος θα ενσωματωθεί με την υπόλοιπη ομάδα, με την επιστροφή της από το Πράβετς της Βουλγαρίας, όπου πραγματοποιεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της, το ερχόμενο Σάββατο (6/8), ενώ αύριο και μεθαύριο θα υποβληθεί σε πλήρη ιατρικό έλεγχο και την Παρασκευή σε εργομετρικό.


Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ατρόμητος:
"Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Κώστα Μήτρογλου. H πολύ μεγάλη μεταγραφική επιτυχία της ομάδας μας ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. O διεθνής επιθετικός, που αποτέλεσε «το μήλο της Έριδος» στη τρέχουσα μεταγραφική περίοδο, βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους με τη μορφή δανεισμού από την ΠΑΕ Ολυμπιακός, παρουσία του Τεχνικού Διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου που χειρίστηκε την υπόθεση."


«Μου ταιριάζει ο Ατρόμητος»

Τέλος, ο Μήτρογλου, ύστερα από την υπογραφή συμβολαίου του δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ότι του ταιριάζει απόλυτα η νέα του ομάδα. «Χαίρομαι που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Ατρόμητο. Στόχος μου είναι να τον βοηθήσω σε κάθε παιχνίδι, ώστε στο τέλος της χρονιάς να φθάσει όσο πιο ψηλά γίνεται. Ο Ατρόμητος είναι μια ομάδα για την οποία όλη η Ελλάδα γνωρίζει ότι έχει άριστη οργάνωση και παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο που πιστεύω ότι μου ταιριάζει απόλυτα γι’ αυτό άλλωστε τον διάλεξα.
Όπως και λόγω του προπονητή του κυρίου Δώνη. Ο νέος μου σύλλογος από την πρώτη στιγμή έδειξε πόσο με θέλει και με προσέγγισε μέσω του κυρίου Γιάννη Αγγελόπουλου με τέτοιο τρόπο ώστε να είμαι απόλυτα βέβαιος για την επιλογή μου. Εγώ πρέπει με την σειρά μου να το εξαργυρώσω κάνοντας καλές εμφανίσεις και πετυχαίνοντας γκολ γιατί ένας επιπλέον στόχος μου είναι να εξακολουθώ να βρίσκομαι στην Εθνική ομάδα και να είμαι πάντα στις επιλογές του κυρίου Σάντος».

gazzetta.gr