Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Παρουσιάστηκαν ο Δασκαλάκης και ο Χαβίτο (video)

 
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός παρουσίασε τους Σήφη Δασκαλάκη και Φρανσίσκο Χαβίτο, με τους δύο ποδοσφαιριστές να θέτουν υψηλούς στόχους για τίτλους, με τη νέα τους ομάδα!





Δύο από τα νέα μεταγραφικά του αποκτήματα παρουσίασε το μεσημέρι της Δευτέρας ο Ολυμπιακός στα γραφεία των Πειραιωτών στην Πλατεία Αλεξάνδρας, αφού Σήφης Δασκαλάκης και Φρανσίσκο Χαβίτο έγιναν και... τυπικά μέλη της «ερυθρόλευκης» οικογένειας. Το gazzetta.gr βρέθηκε στην παρουσίαση.


Αρχικά τον λόγο πήρε ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Γιάννης Βρέντζος, τονίζοντας: «Θα ήθελα να σας καλησπερίσω και να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ. Σήμερα παρουσιάζουμε τα δύο νέα μας αποκτήματα.
Σήμερα είναι η πρώτη μέρα για τη νέα σεζόν. Σας παρουσιάζουμε τον Σήφη Δασκαλάκη που υπέγραψε για δύο χρόνια με οψιόν για άλλον έναν και τον Χαβίτο που θα είναι μαζί μας για τα επόμενα 3 χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό που ο Σήφης είναι Έλληνας γκολκίπερ με εμπειρία ενώ ο Χαβίτο έχει παίξει αρκετά στην Ελλάδα και θεωρείται σιγά σιγά δικό μας παιδί».


Χαβίτο: «Θα ανταποδώσω την εμπιστοσύνη...»
Πρώτος πήρε τον λόγο ο Φρανσίσκο Χαβίτο, ο οποίος εμφανώς χαρούμενος τόνισε αρχικά: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την μεταγραφή μου. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλος σύλλογος και μία μεγάλη ευκαιρία για μένα για να καθιερωθώ. Ελπίζω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν».


Δασκαλάκης: «Ήρθα στην μεγαλύτερη ομάδα...»
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο τερματοφύλακας, Σήφης Δασκαλάκης, εκφράζοντας την χαρά του για την μεταγραφή του στους Πειραιώτες: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Ξέρω ότι ήρθα στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Ήρθα για να δουλέψω σκληρά με υπομονή και επιμονή και να δικαιώσω τους ανθρώπους που με έφεραν εδώ. Ελπίζω φέτος να πάρουμε όλους τους τίτλους και να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας».
Στην συνέχεια ο Χαβίτο ερωτηθείς για τον ανταγωνισμό που υπάρχει στην θέση του τόνισε: «Οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής θέλει να είναι βασικός στην ομάδα του. Ο ανταγωνισμός είναι καλός για όλους τους παίκτες».

Σε ερώτηση που έγινε στον Δασκαλάκη για το... βάρος της αποχώρησης του Νικοπολίδη, τον ανταγωνισμό στην ομάδα αλλά και τους άλλους γκολκίπερ ο Κρητικός πορτιέρο ισχυρίστηκε:
«Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα αυτό που μου συμβαίνει. Από μικρός έχω μάθει να πολεμάω και να μάχομαι για τους στόχους που έχω βάλει. Γι' αυτό ήρθα στον Ολυμπιακό. Θέλω να δουλέψω σκληρά και ανταμειφθώ. Σίγουρα το γεγονός ότι υπάρχουν πολύ καλοί γκολκίπερ στην ομάδα θα μας βοηθήσει. Το γεγονός πως είμαι ο επόμενος Έλληνας τερματοφύλακας μετά τον Αντώνη Νικοπολίδη, που σταμάτησε με γεμίζει με ευθύνες για να προσπαθήσω περισσότερο».

Ο Χαβίτο κλήθηκε να απαντήσει σε δύο ερωτήσεις. Η μία αφορούσε στην αγωνιστική του απραξία και η άλλη στο πέρασμά του από τις Ακαδημίες της Μπαρτσελόνα. Ο νεοαποκτηθείς Ισπανός είπε: 

«Προσωπικά έχω επηρεαστεί κυρίως ψυχολογικά από την αγωνιστική απραξία μου. Για το γεγονός ότι δεν έπαιζα. Αγωνιστικά δεν με έχει επηρεάσει τόσο. Με τις προπονήσεις και τα παιχνίδια θα βρω τον ρυθμό μου. Έχω χρόνο μπροστά μου με την προετοιμασία να βρω τον ρυμθό μου.
Στις Ακαδημίες είχα πολύ σπουδαίους προπονητές που με στήριξαν και με βοήθησαν πολύ. Η παρουσία μου εκεί με βοήθησε πολύ στην καριέρα μου. Χαρακτηριστικά μου έλεγαν να μην φοβάμαι τους αντιπάλους και να παίζω όσο πιο καλά μπορώ. Μου έλεγαν να κοιτάω τον αντίπαλο με σεβασμό και όχι με φόβο».


Σφίγγα για τα μεταγραφικά...
Τέλος, ο Γιάννης Βρέντζος αναφέρθηκε στις επόμενες μεταγραφικές κινήσεις του Ολυμπιακού, λέγοντας: «Φαντάζομαι ξέρετε τι θα σας πούμε. Όπως σας έχει συνηθίσει ο Ολυμπιακός και κατά πάγια τακτική μας θα προβούμε σε ανακοινώσεις μόλις έχουμε κάτι συγκεκριμένο στα θέματα των μεταγραφών. Αυτήν την στιγμή δεν έχουμε κάτι συγκεκριμένο να σας πούμε ούτε για τον Τζαβέλλα ούτε για τον Σάντσες».
Με άλλα λόγια παρά την ερώτηση που του τέθηκε για Τζαβέλλα και Σάντσες ο παράγοντας των Πειραιωτών απέφυγε να πει το οτιδήποτε καθώς όπως φαίνεται καμία εκ των δύο περιπτώσεων δεν έχει φτάσει στο επίπεδο που θέλει ο Ολυμπιακός ώστε να πει κάτι παραπάνω. Έπειτα, ο διευθύνων σύμβουλος, έδωσε τις νέες εμφανίσεις στους ποδοσφαιριστές, στις οποίες δεν υπήρχαν αριθμοί, καθώς τα νούμερα θα επιλεγούν και θα ανακοινωθούν την Τρίτη. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog