Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Βιεϊρίνια: "Είμαι ΠΑΟΚ"




Αναλυτικά η συνέντευξη του Αντελίνο Βιεϊρίνια:



Για τον ερχομό του παιδιού του στη ζωή: "Σε λίγους μήνες θα έρθει στην ζωή ένα δικό μου παιδί. Είναι μια μεγάλη ικανοποίηση και ειδικά για μας τους ποδοσφαιριστές η οικογενειακή ζωή είναι βασικός παράγοντας της καριέρας μας. Το σημαντικότερο πράγμα είναι να γίνεις πατέρας. και να νιώθεις καλά 
στη δουλειά σου."




Για τα όνειρα που κάνει για τη νέα σεζόν: "Τα ίδια που κάνω κάθε χρονιά. Την τελευταία σεζόν με αρκετούς προπονητές και τώρα πάλι με νέο τεχνικό πρέπει να ξεκινήσουμε δυνατά. Για να κάνουμε την πορεία που θέλουμε."


Για τη μεταγραφολογία γύρω από το όνομά του:
 "Όλοι ακούμε ότι φεύγουμε, ή  ότι μένουμε, διάφορα ακούγονται αλλά έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, δεν ξέρω καμιά πρόταση. Είμαι εδώ και κάνω ό,τι μπορώ για τον ΠΑΟΚ."


Για το αν τα σκάνδαλα στο ελληνικό ποδόσφαιρο μπορούν να τον διώξουν από τον ΠΑΟΚ:
 "Προσωπικά εμένα όχι. Το ξέρω ότι δουλεύω κάθε μέρα με σοβαρούς ανθρώπους, δε σκέφτομαι τι κάνει ο άλλος κόσμος οι άλλες ομάδες. Φυσικά θέλω να πάω σε ένα πρωτάθλημα πιο ανταγωνιστικό αλλά όχι γι' αυτό το λόγο."


Για την άποψη που έχει για την ελληνική διαιτησία:
 "Ίσως να μην είπα καλάλόγια για τη διαιτησία πέρυσι, γιατί οι διαιτητές με τις αποφάσεις τους δεν μας άφησαν να παίξουμε όπως θέλαμε και να φτάσουμε στους στόχους μας. Εγώ θα πρέπει να μιλάω μέσα στο γήπεδο. Βέβαια το τελευταίο καιρό έκανα κάποια κριτική αλλά αυτό το έχω ξεχάσει."


Για τη συνεργασία του με τον Μπόλονι και τον Πρέτο: 
"Η συνεργασία είναι καλή, συνεργάζομαι άψογα μαζί τους και εγώ αλλά διαπιστώνω ότι αυτό ισχύει για όλους τους παίκτες. Είναι ένα έμπειρος προπονητής και ξέρουμε όλοι ότι με τη βοήθεια ενός καλού τεχνικού μπορούμε να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα. Πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά".


Για το πού πιστεύει ότι χρειάζεται βελτίωση:
 "Κάθε μέρα προσπαθώ να βελτιώνομαι και κάθε μέρα μαθαίνω πράγματα. Νέος προπονητής, νέα χρονιά, νέα πράγματα. Θέλω να τελειοποιήσω την υποδοχή,την ντρίπλα, το αριστερό μου πόδι, τις κεφαλιές, τις σέντρες από τα πλάγια. Έχω πολύ δουλειά ακόμα."


Για το ποιο είναι το σημαντικότερο μάθημα που έχει πάρει όσο είναι στον ΠΑΟΚ:
 "Η δουλειά και η συνεργασία ανάμεσα στους παίκτες. Τα δυο χρόνια με τον Σάντος και οι δυσκολίες που περάσαμε όλοι, μας έκανε καλύτερους ανθρώπους, πιο δυνατούς και καλύτερους ποδοσφαιριστές."


Για τον αν υπάρχει κάτι που τον δυσαρεστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα:
 "Η αδικία που υπάρχει, διότι δεν μας επέτρεψαν να κάνουμε αυτό που θέλαμε τα δυο τελευταία χρόνια. Η δουλειά που έχουμε κάνει η προσπάθεια που κάναμε, τη βγάλαμε στο γήπεδο αλλά δεν μας άφησαν να πετύχουμε αυτά που μπορούσαμε. Όσοι φοράνε τη φανέλα του ΠΑΟΚ το έχουν νιώσει αυτό. Προσωπικά, έχω μεγαλύτερο κίνητρο για να αλλάξω αυτή τη κατάσταση. Είναι όντως πολύ δύσκολο όταν δουλεύεις και ο άλλος δε σε αφήνει να κάνεις κάτι καλό. Πρέπει να μη χάνουμε τη αυτοσυγκέντρωσή μας."


Για την οικονομική κατάσταση της χώρας και κατ' επέκταση του ΠΑΟΚ:
 "Τα οικονομικά προβλήματα δεν είναι μόνο εδώ, αλλά και στη πατρίδα μου και αλλού. Ξέρουμε ότι ο σύλλογος κάνει τα πάντα για να γίνονται οι πληρωμές στην ώρα τους. Ξέρουν ακόμα ότι και εμείς είμαστε επαγγελματίες και πρέπει να δείχνουμε μια κατανόηση."


Για το ότι βγάζει κάτι ΠΑΟΚτσήδικο όταν μιλάει:
 "Αν δεν το έχω δηλώσει, το δηλώνω τώρα. Χρωστάω πολλά στον ΠΑΟΚ, είναι κάποιοι άνθρωποι που με εμπιστεύτηκαν όταν είχα χάσει την εμπιστοσύνη μου. Ένας από αυτούς είναι ο Φερνάντο Σάντος."


Για το ότι πρόσφατα κυκλοφόρησε στον Τύπο πως έχει σκεφτεί να εξαγοράσει το συμβόλαιό του για να φύγει:
 "Εγώ δεν το έχω κάνει ποτέ αυτό, και δε θα το κάνω τώρα με αυτή την ομάδα."


Για την Εθνική Πορτογαλίας:
 "Έχω 92 συμμετοχές στις μικρές ομάδες και φυσικά θέλω να φτάσω κάποτε στην μεγάλη εθνική, αλλά θέλω να δουλέψω σκληρά για να φτάσω και εκεί."


Για το ότι ο ΠΑΟΚ δεν έκανε πολλές μεταγραφές: 
"Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες μου και στον εαυτό μου. Το αν πρέπει η όχι να γίνουν μεταγραφές, εγώ δεν έχω λόγο να μιλήσω, είμαι παίκτης. Ο προπονητής ξέρει, αυτή είναι η δουλειά του."


Για το πώς του αρέσει να σκοράρει:
 "Το σημαντικό είναι να σκοράρει η ομάδα και όχι εγώ ή κάποιος συγκεκριμένα. Εγώ έχω πετύχει γκολ με αρκετούς τρόπους. Το θέμα είναι να σκοράρεις. Το θέμα είναι να μπει η μπάλα με νόμιμο τρόπο  στα δίχτυα. Το πέναλτι δεν είναι διαφορετικό από όλα. Εκεί κατά  90% σκοράρεις και δε θέλει νευρικότητα."


Για το πώς εξέλαβε την πρωτοβουλία του Μπόλονι να τρέξει μαζί του:
 "Κάτι ξέρει, όχι μόνο για μένα, αλλά και το πώς θα πρέπει να τους διαχειριστεί όλους."


Για το πόσο διαφορετικό φαντάζεται τον φετινό ΠΑΟΚ:
 "Δεν ξέρω. Είναι πολύ νωρίς. Ακόμα δουλεύουμε περισσότερο τη φυσική μας κατάσταση. Εμένα μου αρέσει περισσότερο να δουλεύω με μπάλα. Και όχι μόνο εγώ, αλλά όλοι."


Για το πόσο αναγνωρίσιμος είναι στην Πορτογαλία μετά την καριέρα που έκανε στην Ελλάδα:
"Στην Πόρτο δεν είχα την ευκαιρία να δείξω ποιος είμαι, όμως εδώ μου δόθηκε η ευκαιρία. Οπως εγώ και κάποιοι φίλοι μου έπρεπε να φύγουμε από τη Πορτογαλία για να δείξουμε τη ποιότητά μας."


Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις έτσι όπως γράφτηκαν από το contra.gr
Το διάβασα στο
pa4ok.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog