Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

"Δεν μου αρέσει ο πάγκος"


Το «Liverpool Echo» έκανε αφιέρωμα στον Σωτήρη Κυργιάκο, με αφορμή τη συμμετοχή του αμυντικού των «κόκκινων» στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Νότιας Αφρικής με την Εθνική Ελλάδας.


«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την παρουσία μου. Πέρυσι στη διάρκεια της προετοιμασίας δεν περίμενα ποτέ ότι λίγο καιρό μετά θα αγωνιζόμουν στη Λίβερπουλ. Όταν ήρθε η πρόταση έπρεπε να αποφασίσω γρήγορα και γνώριζα πως στη ζωή ευκαιρίες σαν κι αυτή εμφανίζονται ίσως μόνο μια φορά. Έτσι πήρα το πρώτο αεροπλάνο για να φύγω», δήλωσε ο 31χρονος Έλληνας αμυντικός.
«Ήρθα στην Αγγλία με ανοικτό μυαλό και τα πράγματα ήταν καλύτερα από ό,τι περίμενα, γιατί μια μετακίνηση σε άλλη χώρα είναι μεγάλη αλλαγή. Δεν είμαι ο τύπος που του αρέσει να κάθεται στον πάγκο, για το λόγο αυτό είμαι χαρούμενος που έπαιξα σε τόσα πολλά παιχνίδια και βοήθησα την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog