Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

«Το πέναλτι μου ήταν άθλιο»




Ο Άριεν Ρόμπεν ήταν ο μοιραίος της Μπάγερν στον τελικό με την Τσέλσι, χάνοντας πέναλτι στην παράταση με τον Ολλανδό να τονίζει πως ένιωσε δύο ή τρεις φορές πως κατέκτησε το τρόπαιο.
Ο διεθνής μεσοεπιθετικός των Βαυαρών ευχαρίστησε Ντρογκμπά και Πλατινί:

«Δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματά μου, αλλά πρόκειται για καταστροφική βραδιά. Ένιωσα δύο ή τρεις φορές πως κατακτήσαμε το τρόπαιο, αλλά στο τέλος μείναμε με άδεια χέρια. Το πέναλτι μου ήταν άθλιο, αλλά συνέχισα σκεπτόμενος θετικά. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους Ντρογκμπά και Πλατινί, οι οποίοι μου συμπαραστάθηκαν, αλλά δεν μου πρόσφεραν αυτό που ήθελα. Άλλωστε έθεσα στόχο το κύπελλο», είπε χαρακτηριστικά ο Ρόμπεν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog