Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Δανεικός στον ΠΑΟΚ ο Νιμανί

«ΠΑΟΚ όπως Μαρσέιγ…» 
Την ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιεί ότι ΠΑΟΚ και Μονακό συμφώνησαν για το δανεισμό του Φρεντερίκ Νιμανί  μέχρι τον Ιούνιο του 2012 προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Εκανε τις πρώτες του δηλώσεις ο Γάλλος.

Η ανακοίνωση:

Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την συμφωνία της με την AS Monaco για τον δανεισμό του ποδοσφαιριστή Frédéric K. Nimani N'Galou έως τον Ιούνιο του 2012, με option αγοράς του από τη γαλλική ομάδα.

Αρχικά ο Γάλλος επιθετικός που επέλεξε το νούμερο 39 δήλωσε: "Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή, τον κ. Μπόλονι, τον τεχνικό διευθυντή κ. Κωνσταντινίδη και τον κ. πρόεδρο για την δυνατότητα που μου δίνουν να δείξω την αξία μου. Είμαι πολύ χαρούμενος και αυτό που απομένει είναι να δείξω τι αξίζω".


Συνεχίζοντας είπε: Για το αν ο Μπόλονι έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην αποφασή του να έρθει στον ΠΑΟΚ: "Είναι σίγουρα σημαντικός ο ρόλος του, ξέρει ότι είμαι καλός επιθετικός και για αυτό ήρθα".
Για το τι γνωρίζει για το ελληνικό πρωτάθλημα: "Δεν έχω μιλήσει με κάποιον για το ελληνικό πρωτάθλημα. Ξέρω ότι είναι δυνατό, ότι χρειάζεται καλή τεχνική κατάρτιση και ικανότητα και θέλω να τα δείξω αυτά".
Για το τι ξέρει για τον ΠΑΟΚ: "Είναι σίγουρα ο ΠΑΟΚ μεγάλη ομάδα, έχω μάθει ότι έχει κάποιος τίτλους. Το πιο σημαντικό, όμως, και το συγκρίνω με την Μαρσέιγ είναι οι οπασοί. Είναι κάτι εκπληκτικό αυτό που συμβαίνει. ΈΧω δει κάτι VIDEOS και περιμένω πως και πως να ζήσω αυτή την ατμόσφαιρα".
Για τον ρόλο του στην ομάδα: "Εχουμε μιλήσει με τον κ. Μπόλονι. Ο ρόλος μου είναι να προσφέρω στο επιθετικό κομμάτι. Προσωπικά είναι να βρω ρυθμό γιατί δεν είχα παιχνίδια στην Μονακό".
Για το αγωνιστικό του προφίλ: "Δεν έχει σημασία, μπορώ να παίξω και μπροστά και δεξιά και αριστερά, αλλά κυρίως αριστερά".
Κατέληξε λέγοντας: "Νιώθω έτοιμος απλά είναι επιλογή του προπονητή αν με χρησιμοποιήσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog