Νέρι Καστίγιο: Πέτυχε το γκολ της νίκης, αλλά πολύ περισσότερο έκαναν αίσθηση τα όσα είπε για τον Μίχαλ Πρόμπιερζ, αλλά και για το συμβόλαιό του.
Ο Μεξικανός επιθετικός του Αρη ήταν σκληρός στις δηλώσεις που έκανε μετά τον αγώνα.



Ο Καστίγιο μίλησε:


Για το αν ήταν μια απάντηση στον Πρόμπιερζ το γκολ που πέτυχε: «Όχι, δεν ήταν απάντηση, δεν έχω να δώσω καμία απάντηση με το δικό μου γκολ. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι ευτυχώς που αυτός ο προπονητής είναι παρελθόν για τη δική μου ομάδα, γιατί με μαθηματική ακρίβεια, μας οδηγούσε στη Β’ εθνική».

Για το τεχνικό δίδυμο των κίτρινων: «Χαίρομαι σήμερα που είχαμε την τύχη με το μέρος μας και κερδίσαμε ένα κρίσιμο παιχνίδι. Το τεχνικό επιτελείο μας βοήθησε όλους τους ποδοσφαιριστές, μακάρι να συνεχίσουμε έτσι, στην ίδια γραμμή και να βγούμε από τη δύσκολη θέση».

Για τον εαυτό του και την κριτική που δέχεται: «Πολλές φορές ασκήθηκε έντονη κριτική σε ότι αφορά το δικό μου το συμβόλαιο και ότι είμαι ο ποδοσφαιριστής του Άρη που παίρνει τα πιο πολλά χρήματα. Αυτήν τη στιγμή εάν δείτε του δικού μου λογαριασμούς θα δείτε ότι αυτό δεν ισχύει. Δεν έχω πληρωθεί αυτά τα χρήματα που πιστεύει ο κόσμος. Αλλά να ξέρουν όλοι ότι αυτό δεν έχει να κάνει με τη δική μου απόδοση. Δεν έπαιξα ποτέ για τα χρήματα… Με στενοχωρούσε, αλλά γι αυτό βγήκα και σήμερα να παίξω γιατί ποτέ δεν το έκανα για τα χρήματα».