Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Κορυφαίος προπονητής ο Γκουαρδιόλα

 
 Ο Πεπ Γκουαρδιόλα σάρωσε στην ψηφοφορία καθώς συγκέντρωσε 201 πόντους έναντι 102 του δεύτερου Ζοζέ Μουρίνιο, με τον τεχνικό των Καταλανών να παίρνει μάλιστα τη σκυτάλη από τον "special one" που είχε την πρωτιά το 2010.


 

Όσον αφορά στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς, επιβραβεύτηκε για την εκπληκτική πορεία του ΑΠΟΕΛ στη φάση των ομίλων του Champions League (πήρε την 1η θέση μπροστά από Ζενίτ, Πόρτο και Σαχτάρ Ντόνετσκ), καταλαμβάνοντας την 7η θέση.
Να σημειωθεί ότι εκτός της πρώτης δεκάδας έμεινε ο Αρσέν Βενγκέρ ενώ η λίστα των 18 "εκλεκτών" προπονητών απαρτίζεται από: 11 Ευρωπαίους, 5 Νοτιοαμερικανούς, 1 Αφρικανό και έναν από την Κεντρική Αμερική.

Αναλυτικά οι 10 κορυφαίοι προπονητές για το 2011:

1. Πεπ Γκουαρδιόλα (Ισπανία) Μπαρτσελόνα 201 βαθμοί
2. Ζοζέ Μουρίνιο (Πορτογαλία) Ρεάλ Μαδρίτης 112 β.
3. Σερ Άλεξ Φέργκιουσον (Σκωτία) Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 107 β.
4. Αντρέ Βίλας-Μπόας (Πορτογαλία) Τσέλσι 78 β.
5. Ρομπέρτο Μαντσίνι (Ιταλία) Μάντσεστερ Σίτι 45 β.
6. Μουρίσι Ραμάλιο (Βραζιλία) Σάντος 20 β.
7. ΙΒΑΝ ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ (ΣΕΡΒΙΑ) ΑΠΟΕΛ 11 β.
8. Χόρχε Λουίς Σαμπάολι (Αργεντινή) Ουνιβερσιδάδ Ντε Τσίλε 11 β.
9. Ντομίνγκος Πασιένσια (Πορτογαλία) Σπόρτινγκ 10 β.
10. Χόρχε Ντάνιελ Φοσάτι (Ουρουγουάη) Αλ Σααντμ 10 β.

 
 
 Ο Πεπ Γκουαρδιόλα αναδείχτηκε κορυφαίος τεχνικός για το 2011 όμως ο ίδιος μοιράστηκε τη δόξα με τους παίκτες του.
 
"Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τον καλύτερο τεχνικό στον κόσμο, είμαι ο ίδιος που ήμουν χθες. Αυτά τα βραβεία σου τα δίνουν επειδή κέρδισες Κύπελλα και πρωταθλήματα, όχι επειδή είσαι ο καλύτερος", τόνισε ο Γκουαρδιόλα με αφορμή τον τίτλο που του απένειμε η Διεθνής Ομοσπονδία Ιστορίας και Στατιστικής του Ποδοσφαίρου (IFFHS), για να προσθέσει:

"Εγώ δεν πιστεύω ότι είμαι καλύτερος από τους συναδέλφους μου, απλούστατα δουλεύω σε έναν σύλλογο που θέλει να κερδίζει, που έχει αυτή τη νοοτροπία.
 Εάν δεν είχα κερδίσει κάτι δεν θα μου είχαν δώσει το βραβείο, και εγώ δεν κερδίζω μόνος αλλά χάρη και στους ποδοσφαιριστές μου. Ειλικρινά, δεν δίνω μεγάλη σημασία σε αυτές τις βραβεύσεις".

Όσον αφορά στο αν η Μπαρτσελόνα θα κινηθεί για την απόκτηση κάποιου παίκτη τον Ιανουάριο ώστε να καλύψει το κενό του τραυματία Βίγια, ήταν ξεκάθαρος:

"Δεν ψάχνουμε για παίκτη. Δεν έχουμε πρόθεση να πάρουμε κανέναν στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο. Είμαστε αυτοί που είμαστε και θα συνεχίσουμε έτσι μέχρι το τέλος της σεζόν".

Φυσικά, ο Καταλανός τεχνικός δεν θα μπορούσε να κάνει ειδική αναφορά στο μεγάλο τοπικό ντέρμπι με την Εσπανιόλ, κάνοντας λόγο για ξεχωριστή αναμέτρηση.

"Είναι ένα ματς που σημειώνω πάντα στο ημερολόγιό μου επειδή είναι από τα δυσκολότερα της σεζόν.
Γνωριζόμαστε καλά και στα προηγούμενα παιχνίδια υπήρχε πάντα ένας κοινός παρονομαστής: και οι δύο ομάδες βγαίνουν μπροστά για να κυνηγήσουν τον αντίπαλο.
Έπειτα υπάρχει και ο παράγοντας ντέρμπι που δεν πρέπει να υποτιμήσει κανείς. Όπως έχω πει, είναι για μένα χωρίς αμφισβήτηση ένα από τα πιο ξεχωριστά ραντεβού της χρονιάς".
 
 
Πηγή:Sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog