Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Κοντρέρας: "Τιμή που φορούσα τη φανέλα του ΠΑΟΚ"

 
 
Ο Πάμπλο Κοντρέρας αποχαιρέτησε με συνέντευξη Τύπου τον κόσμο του ΠΑΟΚ, επισημαίνοντας ότι είναι μια  από τις δυσκολότερες στιγμές στην καριέρα του .

 
Ο Πάμπλο αρχικά είπε: «Μια από τις δυσκολότερες στιγμές στην καριέρα μου. Θέλω να πω με την ευκαιρία αυτών των χρόνων που είμαι στον ΠΑΟΚ, ότι αυτό που μου είχε πει ο Ζήσης Βρύζας ότι έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα είναι αλήθεια. Το κατάλαβα όταν έφτασα στο αεροδρόμιο αλλά και στην προπόνηση όπου είχαμε 15.000 κόσμο. Ήταν μια τρέλα, δεν ήξερα που βρισκόμουν. Αυτά τα χρόνια έγινε μια μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟΚ, δίναμε πάντα το καλύτερο μας εαυτό, είχαμε τη βοήθεια του 12ου παίκτη που είναι ο κόσμος μας. Φεύγω με λύπη γιατί δεν πήραμε τίτλο αλλά θέλω και εύχομαι έστω και χωρίς εμένα να πάρει τίτλο. Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αγάπη. Κρατώ τη νίκη με τη Φενέρ και το χαμόγελο του κόσμου εκείνη τη βραδιά. Εκείνο το ματς θα μου μείνει αξέχαστο γιατί κάναμε περήφανους όλους τους Έλληνες σε ένα ματς ζωής και θανάτου. Όλα πήγαν καλά σε εκείνο το ματς και σε εκείνη τη χώρα.

Να ξέρετε ότι όλοι οι παίκτες είναι σημαντικοί και κάνουν τα πάντα για την ομάδα. Θέλω ειδικά να αναφερθώ σε έναν παίκτη που όλοι καταλαβαίνετε ποιον εννοώ τον Γκαρσία. Με όλο τον σεβασμό προς όλους τους παίκτες θέλω να σταθώ στον Πάμπλο
Θέλω όλος ο κόσμος να γνωρίζει ότι αυτή η εβδομάδα ήταν δύσκολη και για μένα και για την οικογένειά μου. Είμαι περήφανος που έπαιξα σε αυτή τη μεγάλη ομάδα και με αυτό φεύγω από την Ελλάδα. Θέλω να πω ότι αυτοί που είναι αυτή τη στιγμή στη διοίκηση μου φέρθηκαν καλά και τους ευχαριστώ όπως και τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου που κάναμε τον ΠΑΟΚ και στην Ευρώπη ακόμη πιο γνωστό και δέχθηκαν τα ελαττώματα μου όπως και τους δημοσιογράφους που ήταν κοντά μου στις δύσκολες προσωπικές στιγμές. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με έκαναν να αισθανθώ πώς είμαι ο μεγαλύτερος ποδοσφαιριστής στον κόσμο.
Θέλω να καταλάβετε την απόφαση που πήρα. Δεν ήταν εύκολο ούτε για μένα ούτε για τη διοίκηση. Μακάρι να τέλειωνα το συμβόλαιο μου και να συνέχιζα. Δε θέλω να μιλήσω για το οικονομικό. Φεύγω για ένα οικογενειακό πρόβλημα αλλά θέλω να ξέρετε ότι έχω περάσει τα καλύτερα μου χρόνια εδώ. Ήταν τιμή που φορούσα τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Δε θα ξεχάσω πώς ο κόσμος φώναξε το όνομά μου όταν έχασα τον πατέρα μου. Πάντα σεβόμουν τη διοίκηση και θέλω και πάλι να ευχαριστήσω τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης που είναι μια όμορφη και ζεστή πόλη. Όσο μακριά και αν είμαι θα σκέφτομαι τον ΠΑΟΚ

Για τα δάκρυα του χθες αποχαιρετώντας τον κόσμο, είπε: «Ήθελα να αποχαιρετίσω αγωνζόμενος. Αλλά και η βόλτα περιμετρικά του γηπέδου ήταν κάτι που έπρεπε να κάνω και έγινε μαζί με τον Βιερίνια. Ναι, συγκινήθηκα αλλά είναι λογικό...

Για τη φάση που έδιωξε τη μπάλα στο ματς του Λονδίνου, θυμήθηκε: «Ναι, αποχαιρέτισα ουσιαστικά τον ΠΑΟΚ σε εκείνο το ματς που συνδυάστηκε με μια μεγάλη πρόκριση»

Σε ερώτηση αν το οικονομικό έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να φύγει απάντησε «Σίγουρα δε θα μιλούσα καλά για τον εαυτό μου αν μιλούσα για το οικονομικό και πιστεύω ότι φεύγοντας θα μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα και σε αυτό το σημείο. Αλλά τονίζω πώς το πρόβλημα υγείας της μητέρας μου, με έκανε να γυρίσω πίσω στην πατρίδα μου»

Για το τι ήθελε ο ίδιος να γίνει πραγματικά με τη συνέχεια της καριέρας του υπογράμμισε: «Ήθελα να τελειώσω εδώ την καριέρα μου. Πάντα οι πόρτες στη Χιλή ήταν ανοικτές για μένα. Επειδή όμως δε θέλω να ξαναπεράσω τις δυσκολίες που πέρασα με το χαμό του πατέρα μου, αποφάσισα να βρεθώ κοντά στη μητέρα μου και γι' αυτό πήρα αυτή την απόφαση»
Ο Χιλιανός τόνισε πώς επιθυμία του ήταν να συνεχίσει να παίζει στον ΠΑΟΚ και να τελειώσει την καριέρα του εδώ αλλά επανέλαβε πώς δεν γινόταν αυτό, ενώ ευχήθηκε στο μέλλον να μπορέσει να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ από άλλο πόστο όπως συνέβη με τον Ζαγοράκη και τον Βρύζα.

Για το ποιος παίκτης πιστεύει πως θα καλύψει το κενό του ανέφερε: «Όταν ήρθα εδώ πίστευα στον Μαλεζά που πιστεύω ότι είναι ο αντικαταστάτης μου. Μπορεί να γίνει ένας μεγάλος ηγέτης»

Για το μέλλον του Δικεφάλου χωρίς αυτόν και τον Βιερίνια, συμπλήρωσε: «Υπάρχει ένας μεγάλος προπονητής και μια μεγάλη ομάδα που θα βρει το δρόμο της»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog