Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Πρόμπιερζ: «Δεν είμαι ο Χάρι Πότερ»

Πρόμπιερζ: «Δεν είμαι ο Χάρι Πότερ» 

Για την μέχρι τώρα παρουσία του στον πάγκο του Άρη μίλησε ο Μίχαλ Πρόμπιερζ στη NOVA. Μεταξύ άλλων τόνισε: «Πολλές φορές στο ποδόσφαιρο, δέχεσαι χτυπήματα που δεν τα περιμένεις. Αλλά έτσι είναι. Όταν δουλεύεις στο ποδόσφαιρο, πρέπει...
να έχεις και την ανάλογη υπομονή.  Αν ήμουνα ο Χάρι Πότερ θα δούλευα κάπου αλλού και όχι εδώ! Για μένα αυτό που μετράει είναι η δουλειά και έτσι θα συνεχίσουμε».


Στην συνέχεια ο προπονητής των «κίτρινων» επισήμανε ότι πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία και όχι τα πρόσωπα στην ομάδα: «Δεν έχει να κάνει μόνο με τα πρόσωπα, ποιοι θα μπούνε, ποιοι θα βγούνε. Είναι και κάποια άλλα πράγματα που πρέπει να αλλαχθούν. Τη δεδομένη στιγμή, λοιπόν, πρέπει να δουλέψουμε με τους παίκτες που έχουμε στη διάθεσή μας, διότι μ΄ αυτούς πρέπει να πορευτούμε».



Τελειώνοντας ο Πρόμπιρζ εξέφρασε την αισιοδοξία του: «Εάν δεν πίστευα στην ομάδα και εάν δεν ήμουν αισιόδοξος, δεν θα βρισκόμουν αυτή τη στιγμή εδώ. Και δεν είμαι τύπος που μόνο μιλάει και παρουσιάζεται στα ΜΜΕ. Το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι το πώς θα βελτιώσω την ομάδα και δεν σημαίνει πως πάντα όταν γελάμε έχουμε και την καλή ψυχολογία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog