Για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ, μίλησε ο Σωκράτης Τσουκαλάς  ενώ εξέφασε άποψη και για τους Μανόλο Χιμένεθ και Σταύρο Αδαμίδη. O Έλληνας άσος αναφέρθηκε και στις διαφορές μεταξύ Ελλάδος και Ιταλίας.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Έλληνα άσου στην «Κιτρινόμαυρη Ώρα»
:


«Είναι μεγάλη μου χαρά που είμαι εδώ και θα φορέσω την κιτρινόμαυρη φανέλα. Είναι τιμή για μένα καθώς πρόκειται για μία μεγάλη ομάδα. Ελπίζω να καταφέρουμε να εκπληρώσουμε τους στόχους που έχει θέσει η διοίκηση. Αν ήταν για μία μικρότερη ομάδα θα το σκεφτόμουν περισσότερο, αλλά για την ΑΕΚ δεν το σκέφτηκα και πολύ για τι απλά είναι από μία από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ελλάδας. Δίνει ευκαιρίες στα νέα παιδιά και κυρίως Έλληνες να δείξουν το τι αξίζουν. Κατά την γνώμη μου η κίνηση αυτή δεν κάνει καλό μόνο στον σύλλογο, αλλά γενικά στο ελληνικό ποδόσφαιρο».

Για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ:
«Στις 10 Ιουνίου γύρισα από την Ιταλία στην Ελλάδα και μίλησα με τους εκπροσώπους μου, οι οποίοι με πληροφόρησαν για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ, το οποίο όμως δεν είχε γίνει επίσημο. Σιγά - σιγά μιλούσαμε όλο και περισσότερο και καταλήξαμε την 4η Ιουλίου να υπογράψω το νέο μου συμβόλαιο. Μίλησα και με τον κύριο Αδαμίδη και με τον κ.Αρναρ Γκρέταρσον. Πρόκειται για δύο σοβαρούς ανθρώπους που δουλεύουν για το καλό της ΑΕΚ. Από την αρχή μου είπαν ότι θα είναι δύσκολο να παίξω σε μία ομάδα όμως η ΑΕΚ. Επίσης, η ομάδα έχει πάρει τον Κοντοέ, ενώ στην θέση που αγωνίζομαι έχει και τον Νίκο Γεωργέα που όλοι ξέρουμε ποιος είναι και ο οποίος κάθε χρόνο παρουσιάζεται ολοένα και καλύτερος. Σίγουρα θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια και πιστεύω ότι μέσα από τον υγιή ανταγωνισμό θα φτάσω στο επιθυμητό επίπεδο».

Για την Παλέρμο:
«Στον τελικό της μικτής Αθηνών με την μικτή Φθιώτιδας, είχε πάρα πολύ κόσμο. Είχε εκπρόσωπους παικτών, σκάουτερ, μάνατζερ τόσο από Ελλάδα, όσο και από το εξωτερικό. Εκείνη την περίοδο τύχαινε να είναι ένας σκάουτερ της Ίντερ για να δει ένα τουρνουά στο Ναύπλιο και μαζί με τους εκπροσώπους μου τον Κλιτσίδη και Αποστολόπουλο έτυχε να έρθουν και να παρακολουθήσουν το πρώτο ημίχρονο του παιχνιδιού. Εκεί με είδαν και ενδιαφέρθηκαν για μένα, ενώ, μάλιστα, ο σκάουτερ της Ίντερ τους είχε πει ότι είμαι έτοιμος για να αγωνιστώ στην Πριμαβέρα της Παλέρμο. Με αυτό τον τρόπο έγινε η μετακόμισή μου στο Παλέρμο. Ο πρώτος μου χρόνος κύλισε πολύ καλά. Είχα την ευκαιρία αλλά και την τύχη να κάνω προπονήσεις με παίκτες που αγωνίζονται σε υψηλό επίπεδο, όπως αυτοί της Παλέρμο. Στην Ιταλία βλέπεις αλλιώς το ποδόσφαιρο. Εκεί υπάρχουν ρυθμοί που δεν μπορεί να συναγωνιστεί το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δούλεψα πάρα πολύ ατομικά, αλλά και στην τακτική. Εξάλλου οι Ιταλοί φημίζονται για την τακτική τους, ιδιαίτερα σε αμυντικό επίπεδο. Η απόφαση ήταν για να πάω στην ΑΕΚ. Όπως και προείπα η πρόκληση ήταν πολύ μεγάλη. Για μία «μικρότερη» ομάδα θα δυσκολευόμουν πάρα πολύ».

Σε ποια θέση του αρέσει να αγωνίζεται:
«Η θέση μου είναι δεξιός μπακ, αλλά λόγω του ότι μπορώ να χρησιμοποιώ και τα δύο πόδια παίζω και στα αριστερά της άμυνας. Το χαρακτηριστικό μου πιστεύω πως είναι η ταχύτητα. Επίσης, μου αρέσει το επιθετικό ποδόσφαιρο και αρέσκομαι στο να προωθούμαι. Όμως από κει και πέρα, η υποχρέωση ενός παίκτη είναι να κάνει αυτά που του ζητά ο προπονητής του. Το είδωλο μου είναι ο Ντάνι Άλβες. Είναι ένας τεράστιος παίκτης και τον παρακολουθώ πάρα πολύ. Πιστεύω ότι είναι ο κορυφαίος στην θέση. Άλλοι μπορεί να έχουν είδωλο τον Μέσι, εγώ λόγω θέσης έχω τον Άλβες».

Πως αποφάσισε να αγωνιστεί στην ΑΕΚ:
«Ως χαρακτήρας είμαι χαμηλών τόνων. Και εγώ και η οικογένειά μου δεν θέλουμε να δειχθούμε στον κόσμο, ότι παίζω στην ΑΕΚ. Επίσης, πλέον, εκπροσωπώ μία πολύ «βαριά» φανέλα, άρα πρέπει να είμαι προσεκτικός και στις κινήσεις μου τόσο εντός, όσο και εκτός γηπέδου. Το συζήτησα πολύ σοβαρά μαζί με τους γονείς και τους εκπροσώπους μου. Μου είπαν ότι αυτή την στιγμή τα πράγματα στην ομάδα είναι πολύ καλά, δίνονται ευκαιρίες σε νέα παιδιά και έτσι το αποφάσισα. Είχα την ευκαιρία να έχω προπονητές σε όλη μου την πορεία που με βοήθησαν αρκετά να εξελιχθώ, σε όλες τις ομάδες που αγωνίστηκα. Βεβαίως, μέσα σε αυτούς είναι και της Μικτής Αθηνών. Σίγουρα νιώθω τυχερός. Δεν έχουν πολλά παιδιά την ευκαιρία να αγωνιστούν στην ΑΕΚ, να πάνε στο εξωτερικό. Στο ποδόσφαιρο χρειάζεται και η τύχη».

Για Χιμένεθ, Λυμπερόπουλο και Δέλλα:
«Τι να πεις γι αυτόν τον άνθρωπο; Ήταν προπονητής σε μία μεγάλης ομάδας, όμως η Σεβίλλη. Ανυπομονώ να ξεκινήσω την προετοιμασία μαζί του και να πάρω πράγματα από αυτόν. Είναι μεγάλος προπονητής. Φυσικά περιμένω να πάρω πολλά και από τους συμπαίκτες μου» είπε ο 19χρονος και τόνισε για τον Δέλλα που επίσης θα είναι «δάσκαλος» του «Ο Δέλλας είναι ένας μεγάλος παίκτης, όμως μου έχουν πει ότι είναι και καλός άνθρωπος. Είμαι ευτυχισμένος που θα συνεργαστώ μαζί του. Πιστεύω ότι μπορώ να μάθω πολλά πλάι σε τέτοιους παίκτες όπως οι Δέλλας, Λυμπερόπουλος. Επιπλέον είναι και ένας παίκτης που έχει παίξει Ιταλία και ξέρει πως είναι να γυρίζεις στην Ελλάδα».

Για τον Σταύρο Αδαμίδη:
«Ο κ. Αδαμίδης είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος, ο οποίος αγαπά την ΑΕΚ. Είναι πολύ κοντά στους παίκτες και θέλει να βοηθήσει πολύ την ομάδα, ενώ δίνει μεγάλη βαρύτητα στους οπαδούς. Μου είπε: ''Καλώς ήρθες στην οικογένεια της ΑΕΚ. Ότι χρειαστείς θα είμαστε κοντά σου''. Προσωπικά εμένα για στόχους δεν μου μίλησε. Η ΑΕΚ όμως είναι μία ομάδα που πρωταγωνιστεί. Έχει παίκτες που ξέρουν την ιστορία της και δεν μπορούν να διανοηθούν την Ένωση να μην πρωταγωνιστεί, όσα προβλήματα και αν αντιμετωπίζει. Επίσης, υπάρχει και η Ευρώπη, όπου σίγουρα θα ευελπιστούμε σε μία καλή πορεία στο Γιουρόπα Λιγκ.

Για τον κόσμο της ΑΕΚ:
«Για κάθε ποδοσφαιριστή είναι σημαντικό να έχει τον κόσμο στο πλάι του. Ευελπιστώ ότι και φέτος θα είναι κοντά μας και προσωπικά εγώ ως Σωκράτης θα προσπαθήσω να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για να τους ευχαριστήσω. Τα πράγματα φέτος θα είναι πολύ δύσκολα, καθώς η ομάδα έχει δύο καλούς παίκτες στην θέση που αγωνίζομαι (σ.σ. Κοντοές, Γεωργέας). Στόχος μου είναι να αγωνιστώ όσο περισσότερο μπορέσω».

Για το προπονητικό κέντρο στα Σπάτα:
«Στην Ιταλία οι εγκαταστάσεις είναι εξαιρετικές. Όμως και της ΑΕΚ είναι σε τέτοιο επίπεδο. Είναι ένα σύγχρονο κέντρο, έχει ότι χρειάζεται ένας ποδοσφαιριστής. Είναι επιπέδου... Παλέρμο. Στην Ιταλία δουλεύουν πολύ σε ατομικό επίπεδο με τα νέα παιδιά. Ευελπιστώ πως και στην ΑΕΚ θα μπορέσω να βελτιωθώ εξίσου ως παίκτης. Δεν είναι πισωγύρισμα για μένα. Μέχρι τώρα δεν μιλήσαμε για τίποτα άλλο εκτός πρώτης ομάδας. Εφόσον κληθώ θα παίξω και στους «νέους» δεν θα έχω πρόβλημα να το κάνω. Είναι καθαρά θέμα επιλογής του προπονητή.

Για τις φιλοδοξίες του:
«Τώρα έχω στο μυαλό μου μόνο την δουλειά. Θέλω να βελτιώσω τις αδυναμίες μου και να εξελιχθώ. Η συμμετοχή στην Εθνική αποτελεί μεγάλη τιμή για ένα ποδοσφαιριστή. Επίσης είναι ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα του. Εγώ θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και θα προσπαθήσω να βελτιώνομαι και αν προκύψει θα με κάνει πολύ ευτυχισμένο».
Για την ζωή στην Ιταλία: «Τις πρώτες μέρες ήμουν πολύ αγχωμένος. Όχι τόσο για την γλώσσα, όσο για να συνηθίσω τους ρυθμούς. Με την πάροδο του χρόνου προσαρμόστηκα, έκανα φίλους και δεν είχα πρόβλημα.. Σίγουρα η ζωή δεν είναι όπως στην Ελλάδα, να βγαίνεις να πίνεις καφέδες και να κάνεις βόλτες, οπότε είχα πολύ ελεύθερο χρόνο να δουλεύω πάνω στις αδυναμίες μου. Ο επαγγελματισμός που διακατείχε τους ποδοσφαιριστές τόσο εντός, όσο και εκτός γηπέδου».

Για την επόμενη μέρα στη ζωή του:
«Σπουδάζω γυμναστική ακαδημία. Οπότε πάνω σε αυτό θα ήθελα να ασχοληθώ. Θέλω να συνεχίσω τις σπουδές μου και να πάρω το πτυχίο μου».

Για τον Μπέλεκ: «Με τον Μπέλεκ τυχαίνει να έχω τους ίδιους εκπροσώπους. Πάντως πιστεύω ότι θα παρουσιαστεί ακόμη καλύτερος από τον είδαμε με τον Πανθρακικό. Σίγουρα θα έχει αποκτήσει περισσότερες εμπειρίες στην Ιταλία», ενώ αναφορικά με τους πολλούς Ελληνες της ΑΕΚ είπε Οι Έλληνες παίκτες αντιλαμβάνονται πιο εύκολα τι σημαίνει να φοράς την φανέλα της ΑΕ Κ. Αυτό τους δίνει επιπλέον κίνητρο για να οδηγήσουν την ομάδα ψηλά. Ο Λυμπερόπουλος. Είναι ένας μεγάλος παίκτης, εγνωσμένης αξίας και αυτόν ξεχωρίζω. Όσον αφορά την θέση που αγωνίζομαι, ο Γιούρκας Σεϊταρίδης είναι ο παίκτης που μου άρεσε».


Για τις διαφορές της Ιταλίας με την Ελλάδα:
«Στην Ιταλία τιμωρήθηκαν ιστορικές ομάδες με υποβιβασμό. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι θα γίνει εδώ, όμως ευελπιστώ να γίνει ό,τι καλύτερο για το ποδόσφαιρο. Πάντως, το ιταλικό πρωτάθλημα βελτιώθηκε ύστερα και τις γενναίες αποφάσεις που πάρθηκαν. Η αλήθεια είναι πως το ελληνικό πρωτάθλημα δεν το έχουν σε εκτίμηση στην Ιταλία. Αντίθετα με τους παίκτες. Παράδειγμα ο Δέλλας, ο Γεωργάτος, οι οποίοι άφησαν πολύ θετικές εντυπώσεις με την παρουσία τους. Τους γνωρίζουν σε όλη την Ιταλία.

Πως ξεκίνησε το ποδόσφαιρο:
«Επτά χρονών ξεκίνησα την καριέρα μου στον Απόλλωνα, όταν είναι στην Β Εθνική. Οι γονείς μου είχαν ακούσει τα καλύτερα για τις δουλειά που γινόταν στις ακαδημίες και αποφάσισαν να πάω εκεί. Στα 12 υπέγραψα και το πρώτο μου δελτίο για μέχρι τα δεκαοκτώ μου χρόνια. Με το πέρας του χρόνου έγινα αρχηγός, η ομάδα πήγαινε πολύ καλά σε κάποια τουρνουά που γινόντουσαν στο γήπεδο του Απόλλωνα με ομάδες του εξωτερικού, όπως ο Άγιαξ, Ρεάλ Μαδρίτης. Στην συνέχεια μετακόμισα στον Ατρόμητο Περιστερίου ένα χρόνο μετά την συγχώνευση. Τον πρώτο χρόνο είχα ευκαιρίες αλλά τον δεύτερο χρόνο αλλάξαμε προπονητή και δεν είχα σημαντικό χρόνο συμμετοχής 16 χρονών. Εκείνο τον Ιανουάριο αποφάσισα να πάω σε μία ομάδα που θα έχω χρόνο συμμετοχής. Έτσι, πήγα στον Ολυμπιακό Λιοσίων. Το επόμενο χρόνο με προπονητή τον Σάσσαλο κατάφερα να παίξω 16 παιχνίδια.
Στα 17 λόγω πανελληνίων αποφασίσαμε με τους γονείς μου να μην μείνω στον Ολυμπιακό Λιοσίων, καθώς η Δ' Εθνική είχε πολλά ταξίδια. Επομένως έπρεπε να πάω σε ένα σύλλογο που ναι μεν δεν θα είχε ταξίδια, αλλά θα πρωταγωνιστούσε κιόλας. Τότε κατέληξα στον ΑΟ Περιστερίου. Στο Περιστέρι η σεζόν ήταν εξαιρετική. Πραγματοποίησα συνολικά στον Όμιλο και Μικτές Αθηνών 42 εμφανίσεις! Μάλιστα, με την Μικτή Αθηνών καταφέραμε να πάμε μέχρι τον τελικό, όπου αντιμετωπίσαμε την αντίστοιχη της Φθιώτιδας. Σε αυτό το παιχνίδι άρχισαν όλα, μιας και τότε έγιναν οι πρώτες επαφές με τους μάνατζερ. Και μετακόμισα στο Παλέρμο. Βασικά εκείνη την περίοδο η Ίντερ είχε κλείσει τις μεταγραφές της και ενδιαφέρον να υπήρχε δεν μπορούσα να πάω. Ωστόσο, ο ίδιος σκάουτερ με πρότεινε στην Παλέρμο, στην οποία μετακόμισα στις 4 Αυγούστου».