Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Τζέραρντ: «Στόχος το Champions League»

 
 
Δηλώσεις Στίβεν Τζέραρντ:
"Δεν θα ήθελα τίποτα παραπάνω, από την κατάκτηση τίτλων την επόμενη σεζόν, όμως δεν πρέπει να δημιουργήσουμε ελπίδες που δεν είναι σίγουρο ότι θα πραγματωθούν. Η συμμετοχή στο Champions League είναι η βασική επιδίωξη. 

Αυτό πιστεύω ότι ισχύει για όλες τις ομάδες της Premier League.
Είναι πολύ σημαντικό τόσο για οικονομικούς λόγους. όσο και για τους ίδιους τους ποδοσφαιριστές. Τα προηγούμενα χρόνια ζήσαμε μερικές φανταστικές βραδιές στο Ανφιλντ και θέλουμε να τις ξαναζήσουμε".


Σε ερώτηση σχετικά με την εξέλιξη της αποθεραπείας του, για το πρόβλημα που είχε στους προσαγωγούς, ο αρχηγός των Reds δήλωσε: 


"Θα είμαι έτοιμος από ιατρικής πλευράς όταν ξεκινήσει η προετοιμασία, στις 4-5 Ιουλίου. Μετά θα έχω στη διάθεσή μου έξι εβδομάδες για να ανακτήσω τη φυσική μου κατάσταση, άρα ελπίζω ότι θα είμαι έτοιμος όταν αρχίσει το πρωτάθλημα".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog