Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Γκοβού: "Θέλω να αλλάξω αέρα"

Την επιθυμία του να αλλάξει παραστάσεις εξέφρασε ο Σιντνέ Γκοβού, σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γαλλική εφημερίδα.
Ο μέσος του Παναθηναϊκού μίλησε για την αυτοβιογραφία του, τα χρόνια του στην Λιόν και το ενδιαφέρον της νεοφώτιστης Εβιάν.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Γκοβού στην "Metrofrance":


Ποια είναι η γνώμη σας για τον Κλοντ Πιελ;

"Αυτός ο τύπος προπονητή είναι πολύ περίεργος για μένα. Ότι η ομάδα ήταν ώριμη, δε σημαίνει κατά τη γνώμη μου ότι ήταν και καλό. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ο κλειστός χαρακτήρας του. Η επικοινωνία μαζί του ήταν πολύ δύσκολη. Εγώ χρειαζόμουν περισσότερες συμμετοχές από αλλαγές. Η μετάβαση από τους προκατόχους του σε αυτόν ήταν πολύ δύσκολη".

Νέος προπονητής της Λιόν αναμένεται να είναι ο Ρεμί Γκαρντ, τον οποίο ξέρετε επίσης καλά...

"Είναι ο τύπος ανθρώπου που μου αρέσει πολύ. Δεν μιλά πολύ και είναι ειλικρινής".

Η αυτοβιογραφία σας αποδεικνύεται "χρήσιμη" για να επιστρέψετε στο θέμα των περίφημων παραστρατημάτων σας...

"Είναι αλήθεια, βγήκα. Κάποιες φορές όταν έπρεπε και κάποιες όταν δεν έπρεπε (σ.σ. ο Γκοβού βρέθηκε θετικός σε αλκοτέστ οδηγώντας το αυτοκίνητό του τον Δεκέμβριο του 2008, 48 ώρες πριν από το ντέρμπι με τη Σεντ Ετιέν). Αλλά όλο αυτόν τον καιρό σκέφτηκα ότι στη ζωή μου ως ποδοσφαιριστής έκανα πάντα το σωστό. Δεν μπορείς να πετύχεις αυτά που πέτυχα εκτός αν είσαι ο Σούπερμαν. Έφτασα εδώ που είμαι επειδή έκανα κουμάντο και είχα ταμπεραμέντο".

Στο βιβλίο σας αναφέρετε ότι στη Λιόν νιώσατε σαν "τη μύγα μες στο γάλα"


"Λίγο ναι. Για να πω την αλήθεια δεν έγινα ποτέ ένα με την ομάδα. Η Λιόν είναι μία ήρεμη ομάδα, όπου τίποτα δε συμβαίνει, όπου το γκαζόν είναι τέλεια κουρεμένο και οι μικρές μου παρασπονδίες προκαλούσαν μικρές αναστατώσεις. Kάτι φυσιολογικό".


Έχετε ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό, αλλά φήμες αναφέρουν ότι μιλάτε με τη νεοφώτιστη Εβιάν.

"Είμαι σε επαφή. Πρέπει να το σκεφτώ καλά, αλλά γιατί όχι; Θέλω να αλλάξω αέρα, αλλά όχι απαραίτητα να επιστρέψω στη Γαλλία".

Θα υπογράφατε συμβόλαιο, όπως στην Ελλάδα με 1.050 ευρώ το παιχνίδι;


"Οι καταστάσεις δεν είναι οι ίδιες, Στην Αθήνα ήθελα οι διοικούντες τον Παναθηναϊκό να μου έχουν εμπιστοσύνη. Αλλά αν είχα μία πρόταση σαν κι αυτή, ίσως θα ήμουν υποχρεωμένος να δεχτώ (γέλια)".

Σε λίγο καιρό γίνεστε 32 ετών. Πότε σκέφτεστε να σταματήσετε;


"Δεν έχω ιδέα. 'Οταν ήμουν νέος έλεγα να σταματήσω νωρίς. Τώρα όμως όσο μεγαλώνω μου αρέσει να παίζω και σκέφτομαι να συνεχίσω να παίζω".

Ίσως στην Παρί Σεν Ζερμέν; Όλοι θέλουν πλέον να γίνουν παίκτες της...


"Υπήρξαν στιγμές που ήθελα να πάω και εξακολουθώ να θέλω. Αλλά είμαι σε διακοπές, το Σάββατο παντρεύομαι και δεν σκέφτομαι αυτή τη στιγμή όλα αυτά".

Ποια είναι η γνώμη σας για αυτά που συνέβησαν στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Νοτίου Αφρικής στην εθνική Γαλλίας;

"Το κλίμα στην ομάδα ήταν απαίσιο τα τελευταία δύο χρόνια. Οι δημοσιογράφοι, με αιτία ή όχι, μας "χτυπούσαν". Έτσι κι εμείς κλειστήκαμε στους εαυτούς μας, δεν είχαμε καθαρό μυαλό και αποφασίσαμε να μην κατέβουμε από το πούλμαν. Στο τέλος και με κρύα σκέψη είπαμε ότι τελικά δεν αντιδράσαμε σωστά".

contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog