Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Κοντρέρας: "Αξίζουμε έναν τίτλο"

Την πεποίθησή του, ότι ο ΠΑΟΚ δικαιούται έναν τίτλο τη φετινή σεζόν, εξέφρασε ο Πάμπλο Κοντρέρας, με δηλώσεις του στον Sport 103 fm.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Χιλιανός αμυντικός:

Για τον άδικο αποκλεισμό από την ΤΣΣΚΑ:
 "Αρχικά αισθάνομαι θλίψη για τον αποκλεισμό, αλλά από την άλλη και μία ηρεμία και ικανοποίηση για τον τρόπο με τον οποίο παίξαμε. Ασφαλώς πιστέψαμε ότι μπορούσαμε να περάσουμε. Δε δώσαμε μόνο το 100%, αλλά... κάτι παραπάνω και γι' αυτό αισθανόμαστε και αυτήν τη θλίψη".


Για το πού χάθηκε η πρόκριση:
 "Ίσως έπρεπε να δώσουμε κάτι παραπάνω στην έδρα μας, για να μην αποκλειστούμε. Το παιχνίδι στη Μόσχα ήταν το καλύτερο του ΠΑΟΚ μέχρι τώρα εκτός έδρας. Από εκεί και πέρα, ίσως θα έπρεπε να είχαμε κάνει μία μεγαλύτερη προσπάθεια στην Τούμπα. Ίσως η πρόκριση να χάθηκε εκεί...".

Για το τι έλειπε από τον ΠΑΟΚ:
 "Μας έλειπε μόνο το γκολ..."

Για το αν θέλει να κλείσει την καριέρα του στην Τούμπα:
 "Ο τρόπος με τον οποίο με έχει αγκαλιάσει όλος ο κόσμος τα τελευταία χρόνια, όλη αυτή η αγάπη και η συνεργασία μου με τον πρόεδρο με έχει κάνει να θεωρώ αυτό το ενδεχόμενο ιδανικό. Γι' αυτό θα κάνω ό,τι μπορώ, για να παραμείνω στον ΠΑΟΚ και, γιατί όχι, να τελειώσω την καριέρα μου εδώ".

Για το αν η σεζόν "πρέπει" να ολοκληρωθεί με την κατάκτηση ενός τίτλου:
 "Ακριβώς η λέξη "πρέπει" και "υποχρεωτικό" δεν ταιριάζει τόσο, όσο η λέξη "αξίζει", με βάση όσα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια από τον πρόεδρο και όλους στην ομάδα".
Για το συναισθηματικό "δέσιμο" της ομάδας: "Το έχω ξαναπεί και στο παρελθόν, ότι τα συναισθήματα που αισθάνομαι εδώ μου θυμίζουν εκείνα που αισθανόμουν και στη Χιλή. Δεν μπορώ να τα συγκρίνω και να πω ποια είναι μεγαλύτερα, αλλά είναι πολύ μεγάλη η αγάπη που μου δείχνουν".

Ποια είναι η πιο δυνατή ανάμνησή του από τη μέχρι τώρα παρουσία του στον ΠΑΟΚ:
 "Γενικότερα, θεωρώ ότι από εδώ και πέρα θα έρθει η πιο ξεχωριστή στιγμή της καριέρας μου, με την κατάκτηση του Κυπέλλου. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό για εμένα, ότι με τίμησε η εθνική ομάδα της χώρας μου, λόγω της παρουσίας μου στον ΠΑΟΚ".

Για τον αγώνα με την Καβάλα:
 "Φυσικά θέλουμε μόνο τη νίκη, να σταθεροποιηθούμε λίγο περισσότερο στην Τούμπα, να μη χάνουμε κανένα παιχνίδι εκεί και να ανέβουμε κι άλλο στη βαθμολογία".

olapaok.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog