Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Ο Τζιμπούρ στον Ολυμπιακό!!!!


Παίκτης του Ολυμπιακού για τους επόμενους 6 μήνες θα είναι ο Ραφίκ Τζιμπούρ! Ο πρόεδρος της ομάδας, Βαγγέλης Μαρινάκης, εξέπληξε τους πάντες, αφού κανείς δεν περίμενε μια τέτοια μεταγραφική κίνηση!!


Συγκεκριμένα, ο Τζιμπούρ θα ανήκει στον Ολυμπιακό μέχρι το καλοκαίρι και αν σε αυτούς τους έξι μήνες δείξει την αναμφισβήτητη ποδοσφαιρική του αξία, χωρίς άλλα προβλήματα (π.χ. καβγάδες), τότε το συμβόλαιό του θα εξακολουθεί να ισχύει και για τα δύο επόμενα χρόνια, αφού υπάρχει οψιόν αγοράς για τα επόμενα δύο χρόνια. Οπότε είναι στο χέρι του Τζιμπούρ να αποδείξει στους ανθρώπους του Ολυμπιακού, ότι έπραξαν σωστά που επένδυσαν σε αυτόν.  

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:"Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Ράφικ Τζιμπούρ.  Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου, με οψιόν ανανέωσης για δύο χρόνια".



Οι πρώτες δηλώσεις του Τζιμπούρ:

Τους στόχους του και τη νέα του ομάδα:
Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω υπογράψει σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο. Είναι ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Στόχος μου είναι να κερδίσουμε το πρωτάθλημα.
Θέλω να ευχαριστηθώ όσο γίνεται πιο πολύ την παρουσία μου στον Ολυμπιακό και να παίξω του χρόνου στο Τσάμπιονς Λιγκ στο Καραϊσκάκη.


Τον ανταγωνισμό που υπάρχει στην θέση του:
Εγώ σκέφτομαι θετικά. Είμαι πάντα αισιόδοξος. Πιστεύω πολύ στις ικανότητές μου. Δεν φοβάμαι τον ανταγωνισμό. Ο Ολυμπιακός έχει όλα αυτά που πρέπει για την επιτυχία.

Το κίνητρό του:
Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι μία μεγάλη ευκαιρία για την καριέρα μου. Είναι μία διοργάνωση που πάντα ονειρευόμουν να αγωνιστώ. Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που μπορεί να με βοηθήσει να εξελιχθώ.



Όσον αφορά στον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Γιάννη Βρέντζο τόνισε: Εύχομαι ο Τζιμπούρ να παίξει αρκετά χρόνια στον Ολυμπιακό.


Τη φανέλα με το νούμερο 10 πήρε ο Αλγερινός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog