Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Πολύ κοντά στον Παναθηναϊκό ο Γέντρισεκ!

"Από μικρός Παναθηναϊκός…"

Πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της μεταγραφής του Ερίκ Γέντρισεκ βρίσκεται ο Παναθηναϊκός.  Οι «πράσινοι» φέρονται να έχουν έρθει σε συμφωνία σε τον επιθετικό της Σάλκε, ο οποίος θα πλαισιώσει τους Σισέ και Πετρόπουλο στη γραμμή κρούσης.
 
(Διαβάστε τις πρώτες δηλώσεις του και για το οικονομικό ζήτημα!!)


Ο Γέντρισεκ είναι γεννημένος στις 26 Οκτωβρίου 1986, έχει ύψος 1,76μ και μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα δύο πόδια του με την ίδια ευχέρεια. 

Καριέρα:

2003-06: Ruzemberok – 56 συμμ., 30 γκολ
2006-07: Hannover: 11 συμμ., 0 γκολ
2007-10: Kaiserslautern – 99 συμμ., 39 γκολ
2010: Schalke – 5 συμμ., 0 γκολ


Στο μεταξύ, η συμφωνία που έχει επέλθει ανάμεσα στη Σάλκε και τον Παναθηναϊκό αφορά τον δανεισμό του ποδοσφαιριστή μέχρι τον Μάιο έναντι 200.000 ευρώ και οψιόν αγοράς για το καλοκαίρι 1 εκατομμύριο ευρώ. Ο παίκτης θα πάρει τώρα 350.000 ευρώ και αν υπογράψει 750.000 ευρώ. 



Οι πρώτες δηλώσεις του Ερίκ Γέντρισεκ:
«Αυτό που μού έχει διαμηνύσει η Σάλκε είναι ότι με τον Παναθηναϊκό όλα έχουν συμφωνηθεί και ότι εξαρτάται από το τι θα αποφασίσω εγώ. Το ζητούμενο για μένα είναι να παίζω. Αυτό είχα ζητήσει από την ομάδα μου, που πιστεύει ότι θα ήταν καλύτερο να μην είμαι ανενεργός μέχρι το τέλος της σεζόν. Πρέπει να πάρω ευκαιρίες κι αυτό είναι που επιθυμώ κι εγώ», ήταν τα λόγια του Σλοβάκου φορ στην «SportDay», ο οποίος πρόσθεσε:

«Μιλάμε για ομάδα τοπ επιπέδου. Χωρίς δεύτερη κουβέντα. Σε τέτοιους συλλόγους θέλω να αγωνίζομαι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να έρθω στην Ελλάδα για να παίξω ποδόσφαιρο». 

Ερωτηθείς για ενδιαφέρον από άλλους συλλόγους τόνισε: «Ναι, υπάρχουν προτάσεις. Οι περισσότερες από αυτές εξετάζονται από τον μάνατζέρ μου. Ο Παναθηναϊκός είναι ίσως η καλύτερη προοπτική για την καριέρα μου. Δεν έχω υπογράψει το παραμικρό μέχρι τώρα και τη Δευτέρα, αν δεν υπάρξει κάποια εξέλιξη τις επόμενες μέρες, πρέπει να είμαι με τη Σάλκε. Πιστεύω ότι μέχρι τότε, όμως, όλα θα έχουν ξεκαθαρίσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog