Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Δε πάει πουθένα ο Ιμπρα'ί'μοβιτς

Ιμπραϊμοβιτς: «Είμαι παίκτης της Μπάρτσα και θα παραμείνω»


Ο Ζλάταν Ιμπρα'ί'μοβιτς δήλωσε πως θέλει να μείνει στην Μπαρτσελόνα, καθώς όταν ήρθε πέρσι στη Βαρκελώνη, έβαλε ένα στόχο...
... να πάρει το Τσάμπιονς Λιγκ και όπως λέει δε θα πάει πουθενά αν δε τον πετύχει.
Δηλώσεις του Σουηδού:


"Ήρθα εδώ για να κερδίσω το Champions League και θα το πετύχω! Ο προπονητής μου μου είπε πόσο σημαντικός είμαι για την ομάδα οπότε θα μείνω".


Δεν παρέλειψε ωστόσο να σημειώσει ότι τον τιμά το ενδιαφέρον άλλων ομάδων, σημειώνοντας: "Με τιμά βέβαια πως άλλες ομάδες με θέλουν, ωστόσο δεν έχω μιλήσει με κανέναν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog