Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Ήρθε ο Ντιοπ








Στην Αθήνα βρίσκεται από το απόγευμα της Κυριακής ο Πάπα Μπούμπα Ντιόπ. Ο Σενεγαλέζος ποδοσφαιριστής, που θα αγωνίζεται για τα επόμενα δύο χρόνια για λογαριασμό της ΑΕΚ, έφτασε στο "Ελ. Βενιζέλος" λίγο πριν τις έξι κι έτυχε θερμής υποδοχής από τους φίλους των "κιτρινόμαυρων" που είναι ενθουσιασμένοι από την απόκτησή του.





Πάνω από 200 οπαδοί της ΑΕΚ που βρέθηκαν στο αεροδρόμιο αποθέωαν τον 32χρονο μέσο που έμεινε έκπληκτος από την υποδοχή τους.



Δηλώσεις του Σενεγαλέζου άσου:
"Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ για να επιστρέψουμε στους τίτλους. Πιστεύω πολύ στην ομάδα. Είμαι ικανοποιημένος από την εξέλιξη που είχε η μεταγραφή μου. Είμαι έκπληκτος από τον κόσμο που με περίμενε εδώ. Μ’αρέσει πολύ ο κόσμος και το κλίμα. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην ΑΕΚ. Έχω δει παιχνίδια της στην Ευρώπη και θέλω να ικανοποιήσω αυτούς τους φιλάθλους με την απόδοση μου". Μάλιστα οι φίλοι του "δικεφάλου" έκαναν από νωρίς σύνθημα το όνομα του πρώην μέσου της Πόρτσμουθ, φωνάζοντας: "Γ...α τον ΠΑΟΚ μεσ' την Τούμπα, Πάμπα Μπούμπα Πάμπα Μπούμπα".
Μαζί με τον Ντιόπ, ήρθε στην Αθήνα και ο πρόεδρος της ΑΕΚ, Σταύρος Αδαμίδης. Ο 36χρονος δικηγόρος
τόνισε πως υπάρχει πίστη και ενότητα στην ομάδα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος: "Είναι μια πολύ σημαντική προσθήκη για την ομάδα μας. Ήταν η πρώτη επιλογή του προπονητή μας για τη θέση αυτή. Μας πήρε λίγο καιρό αλλά σημασία έχει ότι καταφέραμε το καλύτερο δυνατό για την ΑΕΚ. Με ενότητα και πίστη μπορούμε να πάμε ψηλά και να πετύχουμε πολλά καλά πράγματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog