Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Αθανασιάδης: "Πρότυπό μου ο Σαλπιγγίδης"



Ο Στέφανος Αθανασιάδης επέστρεψε για να... μείνει στην Τούμπα! Το πέρασμά του από τον Πανσερραϊκό μάλλον καλό του έκανε, αφού μπόρεσε να εκτιμήσει την αξία της συμμετοχής σε μια ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ, στον οποίο και -όπως δήλωσε τουλάχιστον στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Μπρουκενάου- θέλει να στεριώσει και να συνεχίσει την καριέρα του.


Για την επιστροφή του: "Από τη στιγμή που οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ έκριναν ότι ήταν καλό για μένα και για την προοπτική της καριέρας μου να αγωνιστώ για ένα χρόνο στη Β΄ Εθνική, ευχαρίστως ακολούθησα τις οδηγίες τους. Και από τη στιγμή που έρχονταν και με παρακολουθούσαν, σημαίνει ότι με πίστευαν και με έφεραν πάλι πίσω στην ομάδα. Πιστεύω ότι γύρισα περισσότερο έτοιμος για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον ΠΑΟΚ. Επιπλέον, επιστρέφω πεισμωμένος για να πείσω ότι αξίζω μιας θέσης στο ρόστερ του ΠΑΟΚ!»

Όταν ρωτήθηκε αν αποτελεί πρότυπο γι' αυτόν ο Σαλπιγγίδης, ο οποίος επίσης έκανε το "αγροτικό" του πριν γυρίσει στην Τούμπα, απάντησε: «Ασφαλώς και ο Σαλπιγγίδης αποτελεί πρότυπο μου. Έκανε κι αυτός το "αγροτικό" του, πριν αρκετά χρόνια, δούλεψε σκληρά και έχει πετύχει πολλά στην καριέρα του. Είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει πολύ τον ΠΑΟΚ τα επόμενα χρόνια. Και πέρα από σπουδαίος ποδοσφαιριστής, είναι και πολύ καλός χαρακτήρας. Όλα τα παιδιά είναι καλοί χαρακτήρες και με δέχτηκαν στην ομάδα σαν να είμαι χρόνια μέλος της».

Για τον ανταγωνισμό στις θέσεις της επίθεσης: "Το ότι υπάρχουν πολλοί φορ στην ομάδα, αυξάνει τον ανταγωνισμό. Και αυτό το γεγονός σε κάνει καλύτερο. Προσωπικά, παίρνω πράγματα από όλους».

Για τις εμπειρίες του από το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής, είπε:"Απέκτησα πολλές εμπειρίες από το πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής. Πρόκειται για μια διοργάνωση πολύ διαφορετική από τη Σούπερ Λίγκα. Στη Β΄ Εθνική ο κάθε νεαρός παίκτης παίρνει τις απαραίτητες βάσεις για τη συνέχεια της καριέρας του. Τα μαρκαρίσματα είναι πολύ πιο σκληρά και γενικότερα η δύναμη υπερτερεί της τακτικής".

Για το γεγονός ότι μπορεί να παίξει και σε θέση περιφερειακού επιθετικού: "Και στην ομάδα του Πανσερραϊκού αγωνίστηκα στη διάρκεια του δεύτερου γύρου του πρωταθλήματος στα άκρα, είτε στα δεξιά, είτε στα αριστερά. Στον ΠΑΟΚ αγωνίστηκα για πρώτη φορά ως δεξί χαφ στο φιλικό με την Μπαντ Μπρουκενάου. Είμαι διατεθειμένος να αγωνιστώ όπου μου πει ο προπονητής μου. Άλλωστε, αυτός είναι ο υπεύθυνος και αυτός είναι που θα ορίσει τη θέση μου".

Για τον προσωπικό του στόχο την ερχόμενη σεζόν: "Αυτό που θέλω από την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο είναι να έχω όσο το δυνατό περισσότερες συμμετοχές με την ομάδα του ΠΑΟΚ. Αν το κατορθώσω αυτό, πιστεύω ότι θα έρθουν και τα γκολ".

Για το στόχο του ΠΑΟΚ: "Για την ομάδα μου περιμένω μια σεζόν αντίστοιχα καλή της περασμένης. Και σε ό,τι αφορά στην Ευρώπη, αν δεν μπορέσουμε να περάσουμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ, να εξασφαλίσουμε τουλάχιστον την ευρωπαϊκή μας συνέχεια στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog