Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Ανανέωσε ο Γκαρσία



Ο  Πάμπλο Γκαρσία απέδειξε ξανά την αγάπη του για τον ΠΑΟΚ αφού ανανέωσε το συμβόλαιό  του με τον "Δικέφαλο του Βορρά" μειώνοντας παράλληλα ακόμα περισσότερο τις αποδοχές του. Μετά τη μείωση αποδοχών του κατά 35% το 2010, έπραξε κάτι ανάλογο (30%)  και έδειξε το δρόμο και για τους υπόλοιπους σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο για τον ΠΑΟΚ και για την Ελλάδα.


Στην ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρονται τα εξής: Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει ότι ο Pablo Garcia, μετά από συνάντηση που είχε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ζήση Βρύζα και τον αντιπρόεδρο - τεχνικό διευθυντή της ομάδας Παντελή Κωνσταντινίδη, συμφώνησε και υπέγραψε την επέκταση του συμβολαίου του ως τις 30/06/2013.

Ο Pablo Garcia μιλώντας στο www.paokfc.gr αμέσως μετά από την υπογραφή του νέου συμβολαίου με τον Π.Α.Ο.Κ. δήλωσε τα εξής:
"Νιώθω πολύ χαρούμενος για την ανανέωση της συνεργασίας μου με τον Π.Α.Ο.Κ. για ακόμη έναν χρόνο. Είμαι υπερήφανος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι φορώντας τη φανέλα του Π.Α.Ο.Κ.
Αυτό που περιμένω και επιθυμώ είναι τη νέα αγωνιστική περίοδο να δημιουργήσουμε μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα, που θα μπορέσει να δώσει χαρές στον φίλαθλο κόσμο της.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τον Πρόεδρο Ζήση Βρύζα, τον αντιπρόεδρο Παντελή Κωνσταντινίδη και τη διοίκηση της ομάδας για την τιμή που μου κάνουν να συνεχίσουμε την συνεργασία μας για άλλον έναν χρόνο".



Συνέντευξη στον Sport103:
"Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που θα φορέσω την φανέλα του ΠΑΟΚ. Την νέα αγωνιστική θα πρέπει να γίνει μια δυνατή ομάδα και να γίνουν βήματα δυνατά".

Για το γιατί δεν υπέγραψε δύο χρόνια:
"Στην ηλικία που έχω, στα 35 μου χρόνια το σωστότερο είναι να πάμε βήμα βήμα. Να δω και εγώ πως αισθάνομαι και να προσφέρω σωστά στην ομάδα. Πρέπει να πηγαίνουμε χρόνο-χρόνο".


Για το ότι ψυχικά φαίνεται να είναι 25 ετών:
"Το πνεύμα του 25χρονου το έχω, αλλά το θέμα είναι πως τα νέα παιδιά πρέπει να προσφέρουν και να τα βοηθάμε. Ορεξη έχω πάντως".


Για το πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε η οικογένειά του στο να μείνει στον ΠΑΟΚ:
"Η οικογένεια είναι ένα σημαντικό κομμάτι. Εχω αποφασίσει με αυτούς το επόμενο βήμα μου. Τα παιδιά μου εδώ είναι πολύ ευχαριστημένα".


Για το ότι δήλωσε πως είναι έτοιμος για... πόλεμο την νέα σεζόν:
"Είμαι πανέτοιμος για πόλεμο για άλλη μια χρονιά. Είμαι έτοιμος να κάνουμε μια σωστή ομάδα με νέα παιδιά. Να ξέρουν όμως πως θα πρέπει να ωριμάσουν σωστά. Οι αδικίες που γίνονται δεν είναι το καλύτερο, αλλά όλοι μας πρέπει να προχωρήσουμε σωστά".


Για το δικό του μήνυμα στον κόσμο του ΠΑΟΚ:
"Το έχω πει πως δεν μ'αρέσει να μιλάω για το μέλλον. Εχω στο μυαλό μου να ασχοληθώ σαν προπονητής. Θα πρέπει να περιμένουμε να έρθει η στιγμή. Θα πρέπει να δουλέψουμε σωστά φέτος και να αλλάξουμε το σκηνικό του ελληνικού ποδοσφαίρου. Αισθάνομαι περήφανος πως είμαι ένας ξένος σε μια ξένη χώρα και με κάνουν να νιώθω σαν Ελληνας".


Για το ότι πολλοί τον θεωρούν... ΠΑΟΚτσή:
"Είναι τιμητικό για μένα. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να βρεθεί εκεί που του αξίζει, δηλαδή να πάρει ένα πρωτάθλημα. Και αυτό θέλω να το ζήσω ως παίκτης, ως φίλαθλος, ως οτιδήποτε".


Το Σάββατο θα αναχωρήσει για την πατρίδα του για ολιγοήμερες διακοπές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog