Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Βιτόλο: «Το ποδόσφαιρο γιατρικό για την κρίση»



Για το πρόβλημα της οικονομικής κρίσης στην χώρα μας μίλησε ο Βίκτορ Βιτόλο, ο οποίος τόνισε ότι Έλληνες ασχολούνται με το ποδόσφαιρο για να ξεχάσουν τα καθημερινά τους προβλήματα.
Ο Ισπανός μέσος του Παναθηναϊκού σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «diariodeavisos» αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην καριέρα του και αποκάλυψε ότι κάποια στιγμή θα ήθελε να επιστρέψει στην Τενερίφη.



-Τι έχει αλλάξει στον Βιτόλο από την εποχή που ήταν δευτεραθλητής κόσμου στους Νέους το 2003 μέχρι σήμερα;


«Έχουν περάσει οκτώ χρόνια επαγγελματικής καριέρας, με πολλές καλές στιγμές, πολλούς στόχους που έχω πετύχει, μα πάνω από όλα τη δυνατότητα να προσφέρω στην οικογένειά μου όσα ονειρευόμουν σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για όσα πρόσφεραν σε μένα και την αδερφή μου».


-Μετά από τόσα χρόνια είσαι ικανοποιημένος από την καριέρα σου;


«Σε κάθε ομάδα που αγωνίστηκα συμμετείχα στο 95% των παιχνιδιών της και είχα την τύχη να παίζω με όλους προπονητές με τους οποίους δούλεψα στην καριέρα μου. Είμαι ικανοποιημένος για τα στατιστικά μου στο ποδόσφαιρο. Η πορεία μου με οδήγησε στο να αγωνιστώ σε Τσάμπιονς Λιγκ και Γιουρόπα Λιγκ, ευρωπαϊκές διοργανώσεις που ο κάθε παίκτης θέλει να αγωνιστεί».


-Ο Έλληνες είναι πολύ παθιασμένοι ιδιαίτερα οι οπαδοί. Είχες πρόβλημα όταν άλλαξες ομάδες (Άρη, ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκό);


«Κάθε οπαδός αισθάνεται καλά όταν ένας παίκτης έχει καλή απόδοση με την ομάδα και δεν είναι ότι καλύτερο να πηγαίνει στον αντίπαλο. Αλλά εγώ ήθελα να κάνω το παραπάνω βήμα στην καριέρα μου. Θα το έκανα ξανά αν θεωρούσα πως μου δίνεται η ευκαιρία να εξελιχθώ. Δεν αντιμετώπισα μεγάλα προβλήματα, αλλά είναι αλήθεια πως από αγαπητός έγινα μισητός».


-Η κρίση στην Ελλάδα έχει συνέπειες και στο ποδόσφαιρο;


«Η κρίση είναι παγκόσμια και οι άνθρωποι έχω την αίσθηση ότι για να ξεχάσουν τα καθημερινά τους προβλήματα, ασχολούνται με το ποδόσφαιρο ως οδό διαφυγής προκειμένου να αποφύγουν οποιαδήποτε σκέψη».


-Είναι όπως τα λένε ή υπερβάλλουν λίγο;


«Τα πράγματα είναι σοβαρά στη χώρα και θα γίνουν περισσότερο, αλλά δε νομίζω ότι η κατάσταση είναι όπως την περιγράφουν στον εξωτερικό. Μπορεί να υπάρξουν ταραχές στους δρόμους μια συγκεκριμένη μέρα, αλλά αυτό είναι μια καθημερινή μάχη».


-Τι θα γίνει αν συμβεί κάτι αντίστοιχο στην Ισπανία;


«Νομίζω ότι η Ισπανία βιώνει δύσκολες στιγμές όπως η Ελλάδα. Όμως η μεγάλη διαφορά είναι ότι Ισπανία έχει περισσότερους πόρους και λύσεις για να το ξεπεράσει. Τουλάχιστον δεν αισθάνομαι μόνος επειδή το ελληνικό πρωτάθλημα είναι γεμάτο από Ισπανούς. Αν κάθε χρόνο έρχονται περισσότεροι Ισπανοί παίκτες για να δοκιμάσουν την τύχη τους στο ελληνικό πρωτάθλημα, αυτό σημαίνει ότι γίνεται πιο ανταγωνιστικό. Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα έχει πολλά καλά όπως το πάθος των οπαδών και την τύχη του να παίζεις με μια μεγάλη ομάδα όπως εγώ καθώς σου δίνεται η ευκαιρία να παίζεις στην Ευρώπη».


-Τα καταφέρνεις με την ελληνική γλώσσα;


«Μιλάω αγγλικά ενώ υπάρχει και ο μεταφραστής της ομάδας για τους ισπανόφωνους παίκτες. Ελληνικά δεν μιλάω καθόλου».


-Θα ήθελες να επιστρέψεις για να παίξεις εδώ;


«Φυσικά θα ήθελα να παίξω κάποια στιγμή στην Τενερίφη την οποία και έχω στο μυαλό μου, αλλά τώρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή. Θα ήθελα να επιστρέψω και να βοηθήσω την Τενερίφη να ανέβει στην Πριμέρα Ντιβιζιόν».


gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog