Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Μπόλονι: "Στον ΠΑΟΚ το ποδόσφαιρο είναι θρησκεία!"



Ο Λάσλο Μπόλονι που παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα "evz.ro" εξήγησε στους συμπατριώτες του πως ζούνε το ποδόσφαιρο οι φίλοι του ΠΑΟΚ και αναφέρθηκε στην ήττα-αποκλεισμό από την Ουντινέζε.

Αναλυτικά όσα είπε:


 
Για τον αποκλεισμό από την Ουντινέζε: "Σε γενικές γραμμές είχα κακό ύπνο! Τώρα κοιμάμαι καλά. Ειλικρινά, η Ουντινέζε ήταν καλύτερη στην ταχύτητα του παιχνιδιού. Έπρεπε να παίξουμε πάνω από το 100%, για να τους αποκλείσουμε. Δεν είμαι χαρούμενος που χάσαμε, αλλά δεν θα χάσω και την γη κάτω από τα πόδια μου".

Για το χειροκρότημα του κόσμου παρά την πικρία του: "Στον ΠΑΟΚ το ποδόσφαιρο είναι θρησκεία. Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ μπορεί να χαρακτηρίζονται ως κακοί, αλλά έχουν μεγάλη καρδιά. Το κοινό είναι ζεστό και κάποιες φορές πολύ ζεστό".

Για τους φίλους του ΠΑΟΚ: "Αν αγαπάς, το κάνεις με το μυαλό, όχι με την καρδιά. Αυτό συνέβη και άλλαξε ο πρόεδρος Ζαγοράκης με τον Βρύζα. Σέβομαι και τους δύο, δούλεψα καλά και με τους δύο. Οι οπαδοί που έδιωξαν τον Ζαγοράκη νομίζω ότι έκαναν ένα λάθος".

Για συζητήσεις που είχε με την Ραπίντ και τις διαπραγματεύσεις με τον ΠΑΟΚ: "Με την Ραπίντ ήμουν σε προχωρημένες συζητήσεις. Ημουν στο αεροδρόμιο, έπαιρνα το εισιτήριο. Μια στιγμή έμπνευσης με βοήθησε να πάρω την απόφαση να φύγω μακριά. Ηθελαν προπονητή εκείνο το βράδυ. Ζήτησαν απάντηση την επόμενη μέρα και δεν μπορούσα να το κάνω αυτό. Δεν μπορώ να υπογράφω συμβόλαια μέσα σε πέντε λεπτά.
Στις διαπραγματεύσεις με τον ΠΑΟΚ μου άρεσε το πως μιλήσαμε και το πως μου συμπεριφέρθηκαν. Ηρθαν στο Παρίσι. Ήταν το πρώτο μου συμβόλαιο που επέλεξα τόσο γρήγορα. Και έκανα λάθος που αποφάσισα γρήγορα. Στη Ρουμανία, αυτοσχεδιάζουν τα πάντα, εννοώ όσα εχουν να κάνουν με τις συμβάσεις".

Για την οικογένειά του: "Η γυναίκα μου από τους τελευταίους έξι μήνες, πέρασε τέσσερις στη Ρουμανία. Η κόρη μου είναι 27 ετών και έχει τη δουλειά της ... Εγώ δουλεύω στην Ελλάδα και πριν δούλεψα στο Βέλγιο και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Πες μου και για τους Ούγγρους, η Εθνική Ουγγαρίας δεν ήρθε να ρωτήσει, δεν ξέρω το γιατί. Για να είμαι ξεκάθαρος, μπορώ να προπονήσω οπουδήποτε, ακόμα και στην τελευταία θέση στον κόσμο, αρκεί να νιώθω καλά, για να λειτουργήσω σωστά".

Για τον Κριστιάνο Ρονάλντο: "Ο Ρονάλντο δεν είναι καθόλου αλαζόνας. Είναι απλά... όμορφος και έχει επίγνωση της αξίας του. Όταν έχεις την οικονομική κατάσταση του, δεν μπορείς να είσαι όπως ήσουν 16 χρόνών. Η γνώμη μου, πάντως, είναι ότι αν μιλήσουμε με αριθμούς, ο Μέσι είναι πραγματικά ο αριθμός 1. Και νομίζω ότι ο Μέσι είναι καλύτερος από τον Ρονάλντο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι τον εκτιμώ περισσότερο από τον Κριστιάνο, που είναι και το παιδί μου. Απλώς μου αρέσει περισσότερο από τον Ρονάλντο. Κοιτάξτε, ο Πουγιόλ μου είναι πιο συμπαθής από ότι ο Πέπε, ο οποίος, σε ηλικία 19 ετών, ήρθε στο γραφείο μου και παραπονέθηκε ότι δεν θέλει να αφήσει την Σπόρτινγκ Λισαβόνας και τώρα είναι στην Ρεάλ Μαδρίτης".

Για την ζωή του στην Ελλάδα: "Νιώθω καλά, μου αρέσει η θερμότητα. Αλλά είναι δύσκολο να μην αρέσει σε κάποιον η ζωή στην Ελλάδα. Αισθάνομαι καλά έτσι κι αλλιώς οπουδήποτε. Τον πρώτο καιρό έμενα σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων στη Θεσσαλονίκη. Αλλά δεν μπορούσα να μείνω για πάντα εκεί. Μετακόμισα στο σπίτι μου, έχω τη θέση μου, πλέον μπορώ να κλείσω και να ανοίξω εγώ την πόρτα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog