Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Στη Γαλατάσαραϊ ο Ριέρα

 «Ήταν μια εξαιρετική πρόταση»

Η Γαλατασαράι ανακοίνωσε επίσημα την συμφωνία με τον Άλμπερτ Ριέρα ενώ έγιναν γνωστά και τα οικονομικά στοιχεία του deal.

 
Όπως ανακοίνωσε η τουρκική ομάδα, το κόστος της μεταγραφής έφτασε τα 3 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που θα εισπράξει άμεσα ο Ολυμπιακός.
Ο Άλμπερτ Ριέρα υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας. Τον πρώτο χρόνο θα λάβει 2.700.000 ευρώ, το δεύτερο 2.900.000, ενώ τον τρίτο και τον τέταρτο χρόνο θα εισπράττει 3.000.000 ευρώ έκαστος. Συνολικά, ο Ισπανός χαφ θα πάρει 11.600.000 ευρώ για τα τέσσερα χρόνια του συμβολαίου του.
Παράλληλα, όμως, ο Ριέρα θα εισπράττει μπόνους 7.500 ευρώ ανά παιχνίδι!

«Ήταν μια εξαιρετική πρόταση»

Ο Άλμπερτ Ριέρα αποτελεί παρελθόν από τον Ολυμπιακό και μέσω της ιστοσελίδας του συλλόγου αποχαιρέτησε τους οπαδούς της ομάδας και όλα τα μέλη των «ερυθρολεύκων». «Πιστεύω ότι έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό», αναφέρει στη δήλωσή του ο Ισπανός ο οποίος κάνει λόγο για μια εξαιρετική πρόταση από την Γαλατάσαραϊ.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και την Διοίκηση του Ολυμπιακού που αποδέχθηκαν τελικά την επιθυμία μου για την μετεγγραφή μου στην Γαλατάσαραϊ, η οποία έκανε μια εξαιρετική πρόταση για μένα και την οικογένειά μου», αναφέρει -αρχικά- ο Ισπανός άσος και καταλήγει...

«Πιστεύω, ότι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου στον ένα χρόνο που αγωνίστηκα στην ομάδα και εύχομαι στον Ολυμπιακό, τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους του κάθε επιτυχία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog