Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Γέστε: "Βαλβέρδε ο καλύτερος"



 Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Ερνέστο Βαλβέρδε ο Φρανθίσκο Γέστε, τονίζοντας παράλληλα ότι μπορεί να προσφέρει πολλά.


Ο Βάσκος μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου στο Έρμελο για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του και το πέρασμα του από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιρατά.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

Πώς περίμενες να συναντήσεις τα πράγματα στην Ελλάδα και πώς τα είδες τελικά; Σε άφησαν ικανοποιημένο;

"Είχα πολύ καλή αποδοχή από τους συμπαίκτες μου. Και το τεχνικό τιμ και το ιατρικό τιμ είναι στο επίπεδο που εγώ περίμενα, αλλά το πιο σημαντικό είναι οι αισθήσεις και η αίσθησή μου είναι πάρα πολύ καλή. Κάθε μέρα που περνάει και είμαι εδώ νιώθω πάρα πολύ ικανοποιημένος".

Μήπως άργησες να έρθεις στον Ολυμπιακό;

"Ναι".

Είχες μιλήσει στο παρελθόν;

"Είχαμε μιλήσει στο παρελθόν. Ποτέ δεν είναι αργά. Το σημαντικό είναι τώρα ότι είμαι πολύ καλά και νιώθω ικανοποιημένος στον Ολυμπιακό. Από εδώ και πέρα, πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να παίξει καλά η ομάδα".

Πώς ήταν η εμπειρία στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα;

"Εκεί όλα είναι διαφορετικά, ακόμα και το κλίμα. Ο πολιτισμός τους, το ποδόσφαιρο είναι διαφορετικά. Για εμένα ήταν πολύ σκληρές αλλαγές και έπρεπε να προσαρμοστώ πάρα πολύ γρήγορα. Ήθελε πολλή δουλειά για να καταφέρω να κάνω καλή δουλειά, όπως έκανα. Έπαιξα σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια και κατάφερα να πετύχω δώδεκα γκολ. Ευτυχώς τα πράγματα άλλαξαν και τώρα κατάφερα να είμαι στον Ολυμπιακό. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτή την αλλαγή στην καριέρα μου. Νιώθω μέρος της ομάδας και έχω να παίξω ακόμα πολύ καλό ποδόσφαιρο".

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η εμπειρία στα Εμιράτα σε έφερε πίσω. Ισχύει κάτι τέτοιο;

"Όχι. Καμία σχέση. Θα προσπαθήσω να αποδείξω το αντίθετο, αλλά έχω ακόμα να παίξω πολύ καλό ποδόσφαιρο και να δώσω πολλά στην ομάδα. Χρειάζεται, όμως, ακόμα αρκετή δουλειά για να μπορέσω να δώσω όλα όσα θέλω στην ομάδα".

Το ρωτάμε αυτό με την έννοια ότι ήρθες στον Ολυμπιακό, αλλά υπέγραψες συμβόλαιο για ένα χρόνο στην ομάδα.

"Αυτή ήταν η προσφορά που είχα από την ομάδα. Αυτό ήταν το συμβόλαιο που μου προτάθηκε και υπέγραψα. Από εδώ και πέρα εγώ θα προσπαθήσω να κάνω όσο καλύτερα τη δουλειά μου για να μπορέσουμε να συζητήσουμε κάτι παραπάνω και να επεκτείνουμε το συμβόλαιο".

Αν έμενες στα Εμιράτα, θα είχες προπονητή τον Μαραντόνα. Τώρα ήρθες στον Ολυμπιακό και έχεις ξανά τον Βαλβέρδε…

"Το έχω πει και άλλες φορές, για εμένα είναι ο καλύτερος προπονητής που έχω συνεργαστεί ποτέ ο Ερνέστο Βαλβέρδε. Για αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος που πάλι γύρισα σε μία ομάδα που είναι αυτός προπονητής".

Γιατί θεωρείς τον Βαλβέρδε τον καλύτερο προπονητή που είχες στην καριέρα σου;

"Τον θεωρώ καλύτερο προπονητή γιατί νομίζω ότι είναι πολύ κοντά στους ποδοσφαιριστές. Έχει πολύ καλή σχέση με τους παίκτες και πολύ στενή. Είναι ένας προπονητής που προσπαθεί να διδάξει τα πάντα και τους παλιούς προσπαθεί να τους βελτιώσει όσο περισσότερο μπορεί και για αυτό εγώ νομίζω ότι έπαιξα την καλύτερη μπάλα με τον Βαλβέρδε προπονητή".

Έχεις ενημερωθεί ότι τα πράγματα στον Ολυμπιακό είναι διαφορετικά από αυτά που είχες συνηθίσει; Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που πρέπει κάθε Κυριακή να κερδίζει, ενώ στην Μπιλμπάο κάτι τέτοιο δεν ίσχυε…

"Έτσι κι αλλιώς είμαι παίκτης που του αρέσει να παίζει πάντα για τη νίκη. Φυσικά και έχω ενημερωθεί για την πίεση που υπάρχει μέσα στον Ολυμπιακό και τις απαιτήσεις που έχει ο κόσμος. Ο στόχος μου εμένα κάθε φορά που μπαίνω μέσα στο γήπεδο είναι να παίζω πάντα για τη νίκη. Πάντα προσπαθώ να παίξω καλό ποδόσφαιρο, γιατί έτσι μόνο έρχεται η νίκη. Σε όποια ομάδα και αν πάω, θα παίζω πάντα για τη νίκη και το ίδιο θα κάνω και στον Ολυμπιακό".

Πώς περιμένεις τη συμμετοχή σου στο Champions League, στο οποίο δεν έχεις πάρει μέρος στην καριέρα σου;

"Δεν έχω παίξει σε αυτή τη διοργάνωση και πάντα ήταν το όνειρό μου να παίξω στο Champions League. Είναι μία δύσκολη διοργάνωση και θα πρέπει να δουλέψουμε όλοι πάρα πολύ σκληρά, αλλά όλοι είμαστε ικανοποιημένοι που θα παίξουμε στο Champions League και περιμένουμε αυτά τα παιχνίδια. Θα προσπαθήσουμε όλοι μας να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται και να κάνουμε μία καλή πορεία στη διοργάνωση".

Τι θα πρέπει να περιμένει ο κόσμος του Ολυμπιακού από την ομάδα που χτίζεται τώρα και από εσένα;

"Πάνω απ' όλα υπόσχομαι ότι θα δουλέψουμε πολύ και για το καλύτερο. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο και θέλουμε να κάνουμε μία καλή πορεία στο Champions League. Γνωρίζω ότι είναι δύσκολο, αλλά με σκληρή δουλειά θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε και πού μπορούμε να φτάσουμε".

Έχουμε ακούσει πολλά για τη φιλοσοφία των Βάσκων. Μήπως μπορείς να μας εξηγήσεις κάτι παραπάνω;

"Η φιλοσοφία της Αθλέτικ Μπιλμπάο είναι να παίζει πάντα με παίκτες που είναι Βάσκοι. Είναι μέρος της φιλοσοφίας της και νομίζω ότι αυτή τη φιλοσοφία θα πρέπει να κρατήσει για πάντα, γιατί είναι πολύ ωραίο να παίζουν μόνο Βάσκοι ποδοσφαιριστές".

Μίλησες με τον Βαλβέρδε για το ποια θέση σε υπολογίζει; Εσύ σε ποια θέση προτιμάς να αγωνίζεσαι; Πίσω από τον επιθετικό, δεξιά ή αριστερά;

"Ακόμα δεν έχουμε μιλήσει για οποιαδήποτε θέση. Πρώτα απ' όλα εγώ δουλεύω σκληρά για να με υπολογίζει ο προπονητής και στη συνέχεια θα δούμε σε ποια θέση θα παίξω και ίσως υπάρξουν αλλαγές μέσα στη χρονιά. Εγώ προτιμώ να παίζω προς το κέντρο, πίσω από τον επιθετικό. Μεσοεπιθετικός είναι η θέση που νιώθω πιο άνετα".

Αν σου έλεγαν να σκιαγραφήσεις το αγωνιστικό σου προφίλ, τι θα μπορούσες να μας πεις;

"Μου αρέσει ή να έχω την μπάλα στα πόδια ή να την ζητάω. Μου αρέσει να συμμετέχω σε φάση όταν ξεκινάει κι επίσης μου αρέσει να φτάνω στην περιοχή και να τελειώνω τις φάσεις. Επίσης, μου αρέσει να δημιουργώ φάσεις. Νομίζω ότι είναι η δουλειά που ξέρω να κάνω καλύτερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog