Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Πάμπλο Γκαρσία: "Θέλω να ευχαριστηθώ αυτή τη χρονιά"



Ο Πάμπλο Γκαρσία με δηλώσεις του στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" εξέφρασε την επιθυμία του να κατακτήσει ένα τίτλο με τον ΠΑΟΚ, είπε πως νιώθει έτοιμος εν όψει της νέας σεζόν και δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η επόμενη να είναι η τελευταία περίοδος που θα φορέσει την φανέλα των "ασπρόμαυρων".

 Αρχικά είπε: "Νιώθω πολύ καλά μετά την επέμβασή στο γόνατο μου. Εκανα θεραπεία και στην Ουρουγουάη και ακολούθησα ειδικό πρόγραμμα για να είμαι έτοιμος. Πιστεύω ότι σε δέκα ημέρες το αργότερο θα είμαι έτοιμος να συμμετέχω κανονικά στις προπονήσεις της ομάδας. Τις προηγούμενες πέντε ημέρες ακολούθησα χαλαρό τρέξιμο και είμαι σε καλή κατάσταση".

Συνεχίζοντας τόνισε: "Προσωπικά για μένα είναι η τελευταία μου χρονιά στον ΠΑΟΚ και θα προσπαθήσω να την ευχαριστηθώ. Ελπίζουμε όλοι μέσα στην ομάδα να κυλήσουν όλα ομαλά και να διεκδικήσουμε υψηλούς στόχους, ακόμη και τον τίτλο, χωρίς να έχουμε προβλήματα από εξωγενείς παράγοντες. Θέλω να ευχαριστηθώ την χρονιά που έρχεται με τον ΠΑΟΚ".

Κατέληξε απαντώντας γιατί είπε ότι αυτή που έρχεται θα είναι η τελευταία του χρονιά στον "Δικέφαλο": "Δεν υπονοώ κάτι. Απλά έχω ένα χρόνο ακόμη συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, γι' αυτό το ανέφερα. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Όσο με κρατάνε τα πόδια μου και είμαι καλά θα προσφέρω στον ΠΑΟΚ με όλες μου τις δυνάμεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog