Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Φετφατζίδης: "Στόχος και πάλι το πρωτάθλημα"

 

Ο Γιάννης Φετφατζίδης σε συνέντευξή του σε αθλητική εφημερίδα, τόνισε ότι στόχος του είναι ο Ολυμπιακός να κατακτήσει και του χρόνου το πρωτάθλημα. Ο μεσοεπιθετικός των πρωταθλητών Ελλάδας αναφέρθηκε στην δουλειά που περιμένει την ομάδα στην προετοιμασία για τη νέα χρονιά και στα δύο γκολ που σημείωσε με την εθνική ομάδα στον αγώνα με τη Μάλτα.


«Είμαι πολύ χαρούμενος που πήραμε το πρωτάθλημα. Όμως, σκοπός μας είναι να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Σε λίγες μέρες θα πάμε στην προετοιμασία. Εκεί μας περιμένει πολλή δουλειά. Ο Ολυμπιακός κάθε χρόνο έχει ως στόχο το πρωτάθλημα. Οι απαιτήσεις μεγαλώνουν και πρέπει να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Πρέπει να πηγαίνουμε όλο πιο ψηλά! Φυσικά και του χρόνου στόχος μας είναι πάλι το πρωτάθλημα. Είμαι χαρούμενος για την αγάπη που μου δείχνει ο κόσμος. Με κάνει να βελτιώνομαι για να τους ανταμείβω. Εγώ θα συνεχίσω να δουλεύω…», τόνισε στην εφημερίδα "Γαύρος" ο παίκτης του Ολυμπιακού. 
 
«Είμαι χαρούμενος. Αυτά τα γκολ σημαίνουν πολλά για εμένα, ωστόσο στη θέση μου θα μπορούσε να είναι ο καθένας. Εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τον προπονητή μου», δήλωσε ο Φετφατζίδης για την εμφάνισή του στο ματς με την Μάλτα. 

contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog