Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Στη Ρεάλ ο Αντεμπαγιόρ!


Η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μάντσεστερ Σίτι ανακοίνωσαν τη συμφωνία τους για τη μεταγραφή του Εμάνουελ Αντεμπαγιόρ στην Ρεάλ!



Οι Μαδριλένοι αναμένεται να πληρώσουν 2 εκατ. ευρώ για τον δανεισμό του μέχρι το τέλος της σεζόν, θα καλύψουν το 50% των αποδοχών του Τογκολέζου, ενώ έχει συμφωνηθεί και ρήτρα για την αγορά του, η οποία δεν έγινε γνωστή.

Στη Ρεάλ ευελπιστεί να βρει ξανά τον εαυτό του, με τις αμοιβές του να αγγίζουν τις 750.000 ευρώ τον μήνα και τον Ζοσέ Μουρίνιο να τρίβει τα χέρια του από ικανοποίηση. 


Δηλώσεις του Αντεμπαγιόρ:
 «Μίλησα με τον Μουρίνιο το πρωί και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, ειδικά μετά από όσα συνέβησαν τους τελευταίους έξι μήνες. Αυτό που συνέβη με τον Μαντσίνι, δεν είναι κάτι αρνητικό. Μου είχαν εμπιστοσύνη, αλλά αποφάσισαν να εμπιστευτούν άλλους παίκτες. Εγώ ήθελα να παίζω και η Μαδρίτη μου έδωσε αυτή τη δυνατότητα».
Δεν είμαι εδώ για να ανταγωνιστώ τον Μπενζεμά ή κάποιον άλλον παίκτη. Αυτό που θέλω είναι να δώσουμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας. Ο Καρίμ είναι σπουδαίος ποδοσφαιριστής, τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά. Είμαστε φίλοι και τον σέβομαι. Τώρα είμαστε στην ίδια ομάδα κι αυτό που χρειάζεται είναι να κερδίσουμε τίτλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog