Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Για 2,5 χρόνια ο Ετό στον ΠΑΟΚ



Ο Ετό έφτασε στις 19:00 της Παρασκευής στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, και στην συνέχεια πήγε στην Τούμπα. 



Ο Βραζιλιάνος συζήτησε με τους ανθρώπους της "ασπρόμαυρης" ΠΑΕ τις λεπτομέρειες του συμβολαίου, διάρκειας 2,5 ετών το οποίο και υπέγραψε, αφού συμφώνησε σε όλα με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.


Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Ετό τόνισε:
Σχετικά με τα πρώτα του συναισθήματα: "Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι μεγάλη ευκαιρία που ήρθα να παίξω σε ένα μεγάλο σύλλογο όπως ο ΠΑΟΚ. Ήρθα εδώ να προσφέρω πολλά."
 
Γιατί επέλεξε να φύγει από την Ντιναμό και να έρθει στον ΠΑΟΚ: "Μου αρέσει πολύ ο κόσμος του ΠΑΟΚ. Τον είδα στα μεταξύ μας παιχνίδια πόσο πολύ εμψυχώνει την ομάδα. Τώρα έχω την ευκαιρία να παίξω για αυτόν τον κόσμο".
 
Αν έχει ίδια χαρακτηριστικά με τον Λίνο: "Έχουμε ίδια χαρακτηριστικά και μου αρέσει πολύ το επιθετικό παιχνίδι".
 
Αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί: "Είμαι έτοιμος. Έχω δουλέψει πολύ στην Ντιναμό και πιστεύω να είμαι έτοιμος να προσφέρω σύντομα και στον ΠΑΟΚ."

Αν τον στεναχωρεί το γεγονός ότι δεν μπορεί να αγωνιστεί στο Europa League:
"Στεναχωριέμαι που δεν έχω το δικαίωμα να παίξω στην Ευρώπη, αλλά θέλω να προσφέρω πολλά στο πρωτάθλημα."



eto diloseis 1
Ανέβηκε από olaPAOK. - Βίντεο από μπάσκετ, μπέιζμπολ και πάλη.



eto diloseis 2
Ανέβηκε από olaPAOK. - Ανακαλύψτε τα πιο καινούρια και καλύτερα αθλητικά βίντεο.



eto diloseis 3
Ανέβηκε από olaPAOK. - Βίντεο από μπάσκετ, μπέιζμπολ και πάλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog