Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Βιεϊρίνια: "Θαύμα να κερδίσεις στην Αθήνα", Κρέσιτς: "Δε θα ξεχάσω ποτέ την πρόκριση επί της Φενέρ"

 

Ο Ντάριο Κρέσιτς μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα "Σπορ του Βορρά":

"Η ΤΣΣΚΑ είναι δυνατή. Όλες οι ομάδες πλέον είναι μεγάλες σε αυτήν τη φάση. Έχουμε όμως την ποιότητα να κοντράρουμε κάθε αντίπαλο και να τον κοιτάξουμε στα μάτια. Πρέπει να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα και κάνουμε ότι μπορούμε για να διεκδικήσουμε τις πιθανότητες πρόκρισής μας".

Για τον αγώνα με την Ντιναμό Ζάγκρεμπ: "Είναι αλήθεια ότι ήθελα πάρα πολύ να παίξω σε αυτόν τον αγώνα. Ήταν μια ευκαιρία για μένα, γιατί ποτέ δεν έκρυψα ότι στόχος μου είναι και η Εθνική ομάδα. Σέβομαι, όμως, την επιλογή του προπονητή."

Για το "ταμείο" στο 2010: "Η πιο όμορφη στιγμή και αυτή που δε θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου, είναι η στιγμή που ο Ζλάταν (Μουσλίμοβιτς), πέτυχε το γκολ μέσα στην Κωνσταντινούπολη εναντίον της Φενερμπαχτσέ. Ημουν πολύ ευτυχισμένος εκείνη τη στιγμή. Αισθανόμουν λες και πήραμε το… Τσάμπιονς Λιγκ. Νομίζω με τη Φενέρ στην Τούμπα ήταν από τα καλύτερα παιχνίδια μου, ενώ το καλύτερο της ομάδας αυτό κατά της Βιγιαρεάλ."

Για το ματς που θέλει να ξεχάσει το 2010: "Με τον Ατρόμητο στην Τούμπα, ενώ η στιγμή που όλη η ομάδα νομίζω αισθάνθηκε πολύ άσχημα ήταν όταν αποκλειστήκαμε από τον Αγιαξ."

Για τον πολυτιμότερο παίκτη του ΠΑΟΚ το 2010: "Νομίζω ότι είναι ο Βιεϊρίνια που έκανε που έκανε πολύ καλές σεζόν και την προηγούμενη, αλλά και αυτήν που διανύουμε."



Βιεϊρίνια: "Θαύμα να κερδίσεις στην Αθήνα" 

ο Αντελίνο Βιεϊρίνια μίλησε για:

Τον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Στη Θεσσαλονίκη οι φίλοι του ΠΑΟΚ είναι σίγουρα τα 2/3 της πόλης. Οι οπαδοί μας ζουν το ποδόσφαιρο. Στο γήπεδο δημιουργούν θερμή ατμόσφαιρα που μας δίνει μεγάλη ώθηση.
Στην πρώτη προπόνηση της χρονιάς ήρθα στο γήπεδο 15.000 κόσμος, ενώ ακόμη, έρχονται και στο αεροδρόμιο να μας υποδεχθούν. Φέτος, μετά την ήττα μας στο ματς με τον Άρη στην Τούμπα, έπρεπε να περιμένουμε τέσσερις ώρες για να φύγουμε από τα αποδυτήρια".


Το πως έφθασε στον ΠΑΟΚ:
 "Μου είχαν πει ότι ενδιαφέρετε για εμένα ο Φερνάντο Σάντος και ρώτησα τον Μπρούνο Άλβες, επειδή είχε περάσει από την ΑΕΚ. Αυτός ήταν που με κατατόπισε".


Το μέλλον της καριέρας του: "Ελπίζω να κάνω το επόμενο βήμα με το τέλος της σεζόν".
 
Την εκ των υστέρων αναγνώριση της αξίας του στην Πορτογαλία: "Θα ήθελα να έχω πάρει την ευκαιρία που μου άξιζε στην Πόρτο. Έπρεπε να φύγω πρώτα και μετά να αναγνωρίσουν την αξία μου. Δεν λέω ότι δεν θα γυρίσω κάποια στιγμή, όχι όμως τη δεδομένη".
 
Τη ρήτρα των 15 εκ. ευρώ που του έχει βάλει ο ΠΑΟΚ: "Είναι αναγνώριση για εμένα αυτή η ρήτρα που μου έχουν βάλει. Την πρώτη χρονιά που ήρθα δεν τα πήγα καλά, όμως και πάλι ο Φερνάντο Σάντος ζήτησε την αγορά μου".
 
Την εθνική Πορτογαλίας:  "Ο κάθε ποδοσφαιριστής περιμένει την κλήση από την εθνική ομάδα της χώρας του. Έτσι και εγώ έχω σαν όνειρο να αγωνιστώ στην εθνική Πορτογαλίας. Ξέρω ότι έχουμε πολύ καλή ομάδα, αλλά ελπίζω να κάνω καλές εμφανίσεις και να πάρω την ευκαιρία".


Τους Έλληνες διαιτητές:
 "Είναι χειρότεροι από τους Πορτογάλους. Είναι εντυπωσιακό αυτό που συμβαίνει. Το να κερδίσεις στην Αθήνα ισοδυναμεί με θαύμα".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog