Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Ο Μαβενέ στον Πανσερραϊκό

Αίσιο τέλος είχε το σίριαλ της μεταγραφής του Μαβενέ στον Πανσερραϊκό, με τον Γάλλο αμυντικό να περνά το απόγευμα της Παρασκευής (6/8) από τα γραφεία της ομάδας και να υπογράφει μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας.



Ο 32χρονος κεντρικός αμυντικός πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις του και το απόγευμα θα προπονηθεί κανονικά με τους νέους του συμπαίκτες.


Ο ίδιος, μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, τόνισε πως:

"Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και στον Πανσερραϊκό. Ήμουν στην Αγγλία για δέκα χρόνια και είναι μια μεγάλη αλλαγή για την καριέρα μου το ελληνικό πρωτάθλημα. Εύχομαι να έχω μία καλή χρονιά και πολύ γρήγορα να εναρμονιστώ με την ομάδα μου. Θα δώσω το μάξιμουμ των δυνατοτήτων μου ώστε ο Πανσερραϊκός να παραμείνει στη Σούπερ Λίγκα και να έχει μια καλή πορεία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog