Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Ο Μπουμσόνγκ στον Παναθηναϊκό



Να πανηγυρίσει ότι και ο φίλος του Τζιμπρίλ Σισέ, το νταμπλ στην Ελλάδα δηλαδή έθεσε ως μεγάλο στόχο το νέο απόκτημα του Παναθηναϊκού Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ ο οποίος παρουσιάστηκε επίσημα στα γραφεία της ΠΑΕ.

Ο Γάλλος αμυντικός μίλησε


- Για τις φιλοδοξίες του
«Όσον αφορά τις προσωπικές μου φιλοδοξίες είναι να είμαι καλός, να δώσω το καλύτερο εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. Λόγω της εμπειρίας μου γνωρίζω ότι συλλογικά αυτό που ενδιαφέρει είναι να κερδίζεις τίτλους. Προτεραιότητά μου είναι το πρωτάθλημα κι ό,τι άλλοι τίτλοι έρθουν είναι μέσα στις φιλοδοξίες μου».

- Για το αν μπορεί να γίνει ηγέτης της άμυνας
«Ευχαριστώ πολύ για την υποδοχή και τα καλά λόγια. Επιμένω ότι έχω έρθει στον Παναθηναϊκό για να είμαι καλός και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό από εκεί πιστεύω ότι όταν έρθει η ώρα να ηγηθώ της άμυνας θα έρθει φυσικά. Δίνοντας τον καλύτερο μου εαυτό μου και έχοντας καλή συνεργασία με τους παίκτες μου, ελπίζω ότι θα έρθει φυσικά και θα ανταπεξέλθω στις προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί».

- Για το αν βοήθησαν στη μεταγραφή του Σισέ και Γκοβού
«Γνωρίζω πολύ καλά ότι σε όλους τους τομείς αυτούς δεν μετράει το παρελθόν και η ιστορία. Η απόδειξη είναι καθημερινή. Πρέπει καθημερινά να αγωνίζομαι για να αποδείξω ότι σωστά με επέλεξαν και σωστά με ακλουθεί η ιστορία. Είμαι νέος ποδοσφαιριστής στην ομάδα και αυτό μου δίνει μεγάλο κίνητρο. Δεν θέλω να εξιστορήσω σημαίνει . Απλά επιμένω ότι όταν μια ομάδα αποδεικνύει ότι σε εμπιστεύεται και θέλει να σε εντάξει στο δυναμικό της και γνωρίζοντας κόσμο που δείχνει αυτή την εμπιστοσύνη δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο από το να αποδεχτείς την πρόκληση ,ώστε να μεγαλουργήσεις κι εσύ μαζί με τον Παναθηναϊκό».

- Για τη σχέση με τη μητέρα του
«Όλοι έχουμε μια μητέρα και όλοι είτε με μητέρα είτε με πατέρα έχουμε δεσμό ισχυρό. Έχω έναν ιδιαίτερο δεσμό για τη μητέρα μου, με ακολουθεί από την αρχή της καριέρας μου, από όταν υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο. Η διάθεση μου είναι να τη συμβουλεύομαι πάντα και να είναι παρούσα σε οποιαδήποτε σοβαρή απόφαση της ζωής μου».

- Για τους στόχους του
«Είμαι 30 ετών, έχω συνεργασία τριών ετών με τον Παναθηναϊκός, θα είμαι ευτυχής να παίξω και 5-6 χρόνια, εύχομαι η συνεργασία να είναι καλή. Σκοπός μου είναι να είμαι καλός με τον Παναθηναϊκό. Αν κληθώ στη Γαλλία θα είναι ένα μπόνους. Προτεραιότητά μου είναι η δραστηριότητά του με τον Παναθηναϊκό».

- Για τους λόγους που τον έφεραν στον Παναθηναϊκό
«Ήρθα στον Παναθηναϊκό λόγω φιλοδοξιών της ομάδας. Είναι ένα μεγάλο κλαμπ και έχει ένα φανατικό κοινό να το υποστηρίζει. Θα αγωνιστώ μέχρι τέλους για να πετύχω τις φιλοδοξίες μου και να έχω επιτυχίες με τον Παναθηναϊκό. Θέλω τίτλους για τον κόσμο».

-Για την εικόνα που έχει για τη νέα του ομάδα
«Η εικόνα που έχω για την ομάδα είναι ότι είναι ομογενής όσον αφορά τη σύστασή της αποτελείται από Έλληνες και ξένους διεθνείς παίκτες. Αυτό δημιουργεί μίγμα επιτυχίας. Όσον αφορά το τι μπορώ να προσφέρω αγωνιστικά, θεωρεί εμπειρία, ενθουσιασμό και σίγουρα τη θέλησή μου για να ικανοποιήσει ο Παναθηναϊκός τις αγωνιστικές μου φιλοδοξίες και να πρωταγωνιστεί και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις».

- Για ην παρουσία Σισέ, Γκοβού
«Έχω μιλήσει με τον Τζιμπρίλ και τον Σίντνεϊ, αλλά δεν τους είδα γιατί έφευγαν το πρωί. Είναι πολύ καλοί επαγγελματίες και είμαι σίγουρος ότι κοιμήθηκαν νωρίς. Θα τους δω σίγουρα εξωτερικό, φεύγω την Κυριακή από ότι ξέρω. Είμαι ευχαριστημένος που θα τους δω όλους εκεί, δεν μένω μόνο στον Σίντνεϊ και τον Τζιμπρίλ, θα δω και τον Καντέ, αλλά θέλω να γνωρίσω όλους τους παίκτες και κυρίως τους Έλληνες. Θέλω να μάθω ελληνικά αν και ξέρω ότι είναι δύσκολη γλώσσα, αλλά με καλή παρέα με τους Έλληνες θα είναι πιο εύκολο».

- Για το νούμερο της φανέλας
«Το νούμερο δεν είναι μόνο να σου αρέσει αλλά να είναι κα ελεύθερο, το "4" που επέλεξα είναι ελεύθερο. Θεωρώ ότι θα μου φέρει τύχη, μου αρέσει και ευελπιστώ ότι θα φέρει τύχη και στον Παναθηναϊκό».

- Για την άποψη του για το ελληνικό ποδόσφαιρο
« Η άποψη για το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι καλή, θα έλεγα πολύ καλή. Ο Τζιμπρίλ έκανε μια επιλογή και ήρθε και του βγήκε. Είναι σπάνιο για ένα διεθνή ποδοσφαιριστή της Γαλλίας να έρθει στην Ελλάδα, αν θυμάμαι καλά ο τελευταίος και ο μοναδικός είναι ο Καρεμπέ. Στο ποδόσφαιρο αγωνίζονται 11 ποδοσφαιριστές, οι οποίοι αν συνδυαστούν θέληση δυνατότητες και συνεργαστούν καλά μπορεί να πετύχουν μεγάλα πράγματα. Παράδειγμα η περσινή Λιόν η οποία βάση ονομάτων δεν ήταν η καλύτερη των τελευταίων ετών. Τα προγουμενά έτη είχε Ντιαρά ,Μαλουντά κτλπ, παρόλα αυτά το καλό σύνολο φάνηκε πέρυσι. Έτσι και στον Παναθηναϊκό, βήμα-βήμα. σε μια ομάδα με παίκτες που έχουν θέληση, απλότητα και ταπεινοφροσύνη μπορούμε να έχουμε καλά αποτελέσματα και σε συνδυασμό με τη θέληση της διοίκησης να κάνουμε το καλύτερο πρώτα σε επίπεδο εθνικό και από εκεί και πέρα να πάμε πιο ψηλά σε διεθνές επίπεδο».

- Για επαφές τα προηγούμενα χρόνια με ελληνικές ομάδες
«Ναι, είχα επαφή τα προηγούμενα χρόνια, αλλά ποτέ κάτι συγκεκριμένο. Είναι η πρώτη φορά που υπήρχε συγκεκριμένη πρόταση και αποδείχτηκε πόσο τον θέλει ο Παναθηναϊκός»

- Για το αν θα παίξει με τη Μίλαν
«Αισθάνομαι καλά, έχω ξεκινήσει προετοιμασία εδώ και μερικές βδομάδες η προετοιμασία συνεχίζεται. Ίντερ και Μίλαν σημαντικοί αγώνες αλλά όχι οι σημαντικότεροι, γιατί είναι ματς προετοιμασίας. Πιο σημαντικά αυτά πρωταθλήματος και Τσάμπιονς Λιγκ. Βασικό να είμαι καλός στην περίοδο της προετοιμασίας, τυχαίνει να είσαι καλός στην προετοιμασία και όχι στο Πρωτάθλημα Στόχος να είμαι καλός στο πρωτάθλημα έστω κι αν πάρει παραπάνω χρόνο στην προετοιμασία. Ένας ποδοσφαιριστής με συνέχεια στην απόδοση και εμπιστοσύνη μπορεί να αποδώσει. Ελπίζω στην εμπιστοσύνη και στην υπομονή σας ώστε να αποδώσω το καλύτερο».

Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την υποδοχή, θα τα ξαναπούμε κατά τη διάρκεια της περιόδου και ελπίζω για τη διάρκεια των ετών που θα έρθουν. Ευχαριστώ τον Παναθηναϊκό για την εμπιστοσύνη, όταν έχεις απέναντι σου ανθρώπους που σε εμπιστεύονται, ακόμα κι όταν νιώθεις αδύναμος βρίσκεις τη δύναμη να ανταπεξέλθεις. Ξαναλέω ότι στόχος μου είναι να πάω καλά με τον Παναθηναϊκό και να βοηθήσω να εκπληρώσει τις προσδοκίες του. Ευχαριστώ (στα ελληνικά)!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog