Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Σνέιντερ:"Εύχομαι στο Μουρίνιο να κερδίσει πολλούς τίτλους,θα ήμουν τρελός αν επέστρεφα στη Ρεάλ".


Ο Ολλανδός μέσος, Γουέσλεϊ Σνέιντερ, ο οποίος ήταν από τους καλύτερους παίχτες της Ίντερ την περασμένη σεζόν που οδήγησε στην κατάκτηση του «τρεμπλ», συνδέθηκε με ενδεχόμενη επιστροφή του στη «Βασίλισσα» έπειτα από αίτημα του Ζοσέ Μουρίνιο. Ο Σνέιντερ αποχώρησε από τους «Μερένχες» πέρυσι το καλοκαίρι με προορισμό το Μιλάνο, καθώς θεωρήθηκε «περιττός» από διοίκηση και τεχνική ηγεσία.


Γουέσλεϊ Σνέιντερ:
"Εύχομαι τα καλύτερα για τον Ζοσέ Μουρίνιο στη Ρεάλ Μαδρίτης. Να κατακτήσει πολλούς τίτλους, γιατί πραγματικά το αξίζει. Όμως, εγώ δεν πρόκειται να επιστρέψω στη Ρεάλ. Θα ήμουν τρελός αν το έκανα! Μου συμπεριφέρθηκαν πολύ άσχημα και με καθόλου σεβασμό», δήλωσε για την πρώην ομάδα του.

Για τον νέο τεχνικό της Ίντερ, είπε: "Ο Μπενίτεθ; Ο Κάουτ μου είπε τα καλύτερα γι’ αυτόν. Είναι πολύ σοβαρός προπονητής, ενώ προετοιμάζει τους παίχτες με τον καλύτερο τρόπο και η επικοινωνία μαζί τους είναι άριστη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog