Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Τσιρίλο: "Φόρτσα ΑΕΚ"





Ο Μπρούνο Τσιρίλο ανακοίνωσε μέσω twitter την επιστροφή του στην ΑΕΚ. "Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα έγραψε". Λίγο αργότερα ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση από τους κιτρινόμαυρους.


 

Με ανάρτησή του στον λογαριασμό του στο twitter ο Μπρούνο Τσιρίλο επισημοποίησε την επιστροφή του στην ΑΕΚ γράφοντας χαρακτηριστικά:"Το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Μαζί ξανά. Είμαι πολύ χαρούμενος. Φόρτσα ΑΕΚ".

Λίγο αργότερα ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση από την ΑΕΚ.


 



Αναλυτικά:

Η ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Μπρούνο Τσιρίλο. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε ιδιωτικό συμφωνητικό διάρκειας ενός έτους.

Ο Μπρούνο Τσιρίλο που αγωνίστηκε για πρώτη φορά με τα χρώματα της ομάδας μας τη χρονική περίοδο 2005 - 2007, επέστρεψε στην ΑΕΚ 6 χρόνια αργότερα και μετά και την τυπική ολοκλήρωση της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, δήλωσε:

" Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Στο παρελθόν πέρασα δύο πολύ όμορφα χρόνια στην ΑΕΚ, αγωνίστηκα στο Τσάμπιονς Λίγκ και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ. Πάντα είχα στήν άκρη του μυαλού μου την ημέρα της επιστροφής μου.

Γνωρίζω τί σημαίνει αυτή η ομάδα και πόσο βαρύ είναι το όνομά της.

Είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ΑΕΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog