Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Ντελ Πιέρο: «Ηθελα να κλείσω στη Γιούβε, αλλά...»

 Ντελ Πιέρο: «Η πιο δύσκολη στιγμή στη ζωή μου»

Η αποχώρηση του Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο από τη Γιουβέντους το καλοκαίρι θα πρέπει να θεωρείται οριστική, όπως δήλωσε ο ίδιος ο «Μέγας Αλέξανδρος» σε συνέντευξη του. 



«Η απόφαση της Γιουβέντους με ξάφνιασε. Είναι η πιο δύσκολη στιγμή στη ζωή μου. Ομολογώ ότι δεν μπορώ να φανταστώ το μέλλον μου. Η αλήθεια είναι ότι με φοβίζει»… Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο «άνοιξε την καρδιά» του σε περιοδικό που κυκλοφορεί στην Ιταλία με κύριο θέμα την αποχώρησή του από την ομάδα που αγάπησε και δεν την… άφησε όταν αυτή τιμωρήθηκε με υποβιβασμό λόγω του «Καλτσιόπολις».

«Είναι η πιο δύσκολη στιγμή στη ζωή μου», παραδέχεται ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο ο οποίος αναφέρθηκε στην απόφαση της Γιουβέντους να μην του ανανεώσει το συμβόλαιο και την στιγμή που το έμαθε, δια στόματος Ανιέλι.


«Ο Ανιέλι ανακοίνωσε τον Οκτώβριο ότι αυτή θα είναι η τελευταία σεζόν μου στη Γιουβέντους. Φυσικά και έμεινα έκπληκτος, αλλά ένας αρχηγός μιας ομάδας πρέπει να τα ξεχάσει όλα αυτά και να μείνει πιστός στα καθήκοντά του και σε αυτό που αντιπροσωπεύει. Η Γιουβέντους έχει στόχο να κατακτήσει το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Δεν υπάρχει κανένας πόλεμος. Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν υπήρξε κάτι τέτοιο στην καριέρα μου», υποστήριξε.


«Μένω χωρίς συμβόλαιο στις 30 Ιουνίου. Ναι, το παραδέχομαι ότι δεν μπορώ να φανταστώ το μέλλον μου. Η αλήθεια είναι ότι με φοβίζει, είναι σαν να αφήνω το σπίτι μου. Θα το δω όμως σαν ένα βιντεοπαιχνίδι. Ξέρετε σαν μια νέα πίστα που θα πρέπει να περάσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog