Ο Πέτρος Παππάς επανέλαβε ότι μέσα στην ημέρα θα έχει ολοκληρωμένη άποψη για τα οικονομικά στοιχεία της ΑΕΚ και τόνισε ότι θα τοποθετηθεί την Τετάρτη (08/02).


 
Ο Παππάς, με δήλωσή του στον NovaΣπορ FM δεν άνοιξε ξανά τα χαρτιά του και τόνισε ότι η πρόταση του Ντέμη Νικολαϊδή θα πρέπει να καλύπτει και τους οκτώ μετόχους, ενώ ξεκαθάρισε ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για την ΑΕΚ, καλύπτοντας τις υποχρεώσεις που του αναλογούν.

«Ο διαχειριστικός έλεγχος είναι ένα ηθικό ζήτημα. Χθες πήρα ένα σημαντικό μέρος των στοιχείων για τον οικονομικό έλεγχο από 2004. Εντός της ημέρας θα έχω ολοκληρωμένη άποψη. Μόλις έχω πλήρη εικόνα από το λογιστή μου θα τοποθετηθώ. Βρίσκομαι στο Λονδίνο για επαγγελματικούς λόγους. Αύριο που επιστρέφω θα τοποθετηθώ για την πρόταση του Ντέμη Νικολαΐδη. Θα πρέπει να απαντήσουν πάνω σε αυτή όλοι οι μέτοχοι, νυν και πρώην, της ΑΕΚ.


Η πρόταση αυτή απευθύνεται και στους οκτώ μετόχους, συμπεριλαμβανομένου και του Ντέμη Νικολαΐδη. Από την πλευρά μου, θα κάνω το καλύτερο δυνατό για την ΑΕΚ καλύπτοντας τις υποχρεώσεις που μου αναλογούν. Όλοι πρέπει να βοηθήσουν σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για την ομάδα. Το πιο σημαντικό είναι η ένωση», δήλωσε.