Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Δανεικός στον Ολυμπιακό ο Καζίμ (εικόνες από την παρουσίαση)




Την απόκτηση του Καζίμ Ρίτσαρντς ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός. Ο διεθνής με την εθνική ομάδα της Τουρκίας άσος, αποκτήθηκε ως δανεικός από τη Γαλατασαράι. 



Σε ενίσχυση της επιθετικής του γραμμής προχώρησε ο Ολυμπιακός. Η ΠΑΕ του Πειραιά ανακοίνωσε την απόκτηση του Καζίμ Ρίτσαρντς. Ο παίκτης  έρχεται ως δανεικός μέχρι τη λήξη της περιόδου και μετά ο Ολυμπιακός θα μπορεί να τον αποκτήσει με ελεύθερη μεταγραφή και για συνεργασία δύο χρόνων.

Ο Καζίμ Ρίτσαρνς είναι διεθνής με την εθνική Τουρκίας.


Το δεξιός ακραίος μεσοκυνηγός γεννήθηκε στο Λονδίνο στις 26 Αυγούστου του 1986 και θεωρείται παίκτης πολύ ταλαντούχος, με ικανότητα να διασπάσει την αντίπαλη άμυνα. 




Μίλησαν για πόλεμο στον Ολυμπιακό

Ο διευθυντής επικοινωνίας του Ολυμπιακού αρχικά καλωσόρισε τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα λέγοντας και στη συνέχεια πήρε το λόγο ο Γιάννης Βρέντζος: «Με μεγάλη μας χαρά παρουσιάζουμε τα δύο νέα αποκτήματα. Παρά την κρίση, ο Ολυμπιακός συνεχίζει να επενδύει με την απόκτηση μεγάλων παικτών. Νομίζουμε ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο σχετικά με την προσπάθεια κάποιων να υποβιβάζουν το άθλημα.
Σχετικά με το μεταγραφικό σχεδιασμό και επειδή πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν, θα ήθελα να σας ζητήσω να είστε πιο προσεχτικοί. Είχαμε αποφασίσει να ενισχυθούμε με παίκτες έτοιμους. Αυτό δεν είναι εύκολο, όμως. Ασχοληθήκαμε με 4-5 περιπτώσεις και είμαστε ευτυχείς που κλείσαμε δύο απ' αυτούς. Δεν διοικούμε τον Ολυμπιακού με βάσει τα δημοσιεύματα. Δεν θα επιτρέψουμε ποτέ με τις πράξεις μας να φτάσει ο Ολυμπιακός στην κατάσταση των άλλων ομάδων».


Έδωσαν υπόσχεση και οι δύο

Τον λόγο πήρε στη συνέχεια ο Ρόι Κάρολ ο οποίος θα φοράει τη φανέλα με το Νο «1»: «Για μένα ήταν μεγάλη τιμή. Δεν ήταν καθόλου δύσκολη η απόφαση. Έχω μεγάλη όρεξη. Θα κάνω ό,τι πρέπει. Ελπίζω να πάμε καλά και δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ».

Η... σκυτάλη στη συνέχεια δόθηκε στον Καζίμ Ρίτσαρντς που πήρε το Νο «11»: «Αρχικά ζητάω συγγνώμη επειδή τα ρούχα δεν είναι κατάλληλα για την παρουσίαση, αλλά είναι τα μοναδικά που έχω. Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που με διεκδίκησε τόσο επίμονα να με εντάξει στο ρόστερ του. Θα προσπαθήσω να τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αυτός ο σύλλογος. Πρέπει να σταματήσουν τα λόγια εδώ και να μιλήσουμε στον αγωνιστικό χώρο».

Ακολούθησε παρέμβαση του Γιάννη Βρέντζου, ο οποίος τόνισε ότι ο Τούρκος άσος ήταν εκείνος ο οποίος πίεσε την Γαλατασαράι για να γίνει η μεταγραφή. Ο λόγος πήγε στους εκπροσώπους του Τύπου, οι οποίοι έκαναν ερωτήσεις στον Καζίμ.

Για το αν βλέπει τον εαυτό του για ακόμη δύο χρόνια στον Ολυμπιακό: «Η απόφασή μου να έρθω εδώ δεν θα γινόταν αν δεν ήμουν σίγουρος ότι μπορώ να βοηθήσω τον Ολυμπιακό. Θα δώσω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα και εύχομαι να καταλάβει η ομάδα ότι είμαι άξιος για να μείνω για άλλα δύο χρόνια εδώ».

Για το τι θυμάται από το φιλικό της Γαλατασαράι με τον Ολυμπιακό το περασμένο καλοκαίρι και ποιο ήταν το κίνητρο να αφήσει τον τουρκικό σύλλογο: «Για το πρώτο σκέλος, αυτό που θυμάμαι είναι ότι όταν ήρθαμε εδώ είχαμε νικήσει τη Λίβερπουλ. Ήρθαμε με κεκτημένη ταχύτητα, με μεγάλη ενέργεια, και αντιμετωπίσαμε έναν σύλλογο που μας έβαλε πίσω στο σκορ από τα 20''. Θυμάμαι ότι το παιχνίδι ήταν έντονο και τους φιλάθλους που πίεζαν, πίεζαν με τη φωνή τους μέχρι το τέλος.

Αναφορικά με το κίνητρο τώρα. Όταν άκουσα τώρα το φημολογούμενο ενδιαφέρον δεν το πίστεψα αρχικά. Μετά ενθουσιάστηκα, ήταν εύκολη η απόφαση. Ο Ολυμπιακός είναι ένας σύλλογος που παίζει κάθε χρόνο στην Ευρώπη, έχει τρομερή ιστορία, φιλοδοξίες και φοβερούς φιλάθλους. Εν ολίγοις, το κίνητρό μου είναι να παίξω καλά για έναν πολύ μεγάλο σύλλογο».

Για το αν ο Ολυμπιακός μπορεί να φτάσει στον τελικό του Europa League, ο Ρόι Κάρολ απάντησε: «Το παν είναι να γίνει η προσπάθεια. Πιστεύω ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στη διοργάνωση και θα χαιρόμουν να δω τον κύριο Φέργκιουσον στον τελικό του Europa League».

Στην συνέχεια ο Κάρολ έκανε την πρόβλεψη του για το πρωτάθλημα: «Έχουν αλλάξει για μένα οι συνθήκες δεν είμαι πια ουδέτερος. Στο δεύτερο μισό όλα μπορούν να συμβούν. Είναι στο δικό μας χέρι να εκμεταλλευτούμε το ενδεχόμενο στραβοπάτημα του Παναθηναϊκού».

Για το τατουάζ που έχει στο δεξί του χέρι ο Καζίμ, είπε: «Το τατουάζ είναι ένα από τα μεγαλύτερα είδωλά μου, ο Μπομπ Μάρλεϊ. Κάποια λόγια του είχαν μεγάλη επίδραση στη ζωή μου. Αυτός είναι ο σημαντικότερος λόγος που το έχω».

Για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ: «Ξέρω ότι είναι πολύ σημαντικό το ματς. Δεν μπορώ να πω αν θα παίξω, αποφασίζει ο προπονητής. Εγώ είμαι στη διάθεσή του, σήμερα θα προπονηθώ και θα γνωρίσω τους συμπαίκτες μου. Θα περιμένω το χρόνο μου, αν μου δοθεί αυτή η ευκαιρία θα την πιάσω από τα μαλλιά».

Για το αν πιστεύει ότι θα προσαρμοστεί γρήγορα αλλά για το αν έχει να απαντήσει κάτι σε αυτά που έχουν γραφτεί για τον χαρακτήρα του, ο Καζίμ υπογράμμισε τα εξής: «Ο τρόπος που με υποδέχτηκαν εδώ, θα κάνουν την προσαρμογή μου εύκολα. Η υποδοχή σε εμένα και την κοπέλα μου ήταν άψογη. Έχω ζήσει επίσης στο Λονδίνο, δεν νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα προσαρμογής.

Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλους παίκτες. Ο καθένας έχει την προσωπική σχέση με τον προπονητή του. Εγώ είμαι εδώ για να ακούσω τον προπονητή, η δική του άποψη μετράω. Δεν είμαι εδώ για να κρίνω κάποιον άλλο».

«Λίγες πιθανότητες για Χλεμπ»

Ο Γιάννης Βρέντζος πήρε τον λόγο και αναφέρθηκε στο θέμα του Αλεξάντερ Χλεμπ λέγοντας: «H περίπτωση του μας προτάθηκε αρκετά αργά και δεν προλάβαμε να κάνουμε τις κατάλληλη διεργασίες. Δεν θεωρώ ότι οι πιθανότητες είναι υπέρ του να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του Χλέμπ».


Για τον Βαγγέλη Μαρινάκη πρόσθεσε: «Ούτε διορισμένος, ούτε περαστικός είναι ο κύριος Μαρινάκης. Ο πρόεδρος θα μείνει για πολλά χρόνια».



Οι τοποθετήσεις των δύο παικτών
Ο Κολίν Καζίμ Ρίτσαρντς είπε στο ξεκίνημα των τοποθετήσεών του: «Πρώτα απ' όλα σας ζητάω συγγνώμη για την εμφάνισή μου, γιατί αυτά τα ρούχα δεν είναι κατάλληλα για μία παρουσίαση. Αλλά είναι τα μόνα ρούχα που έχω. Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που επέμενε μαζικά και επίμονα να με φέρει στις τάξεις του, θα προσπαθήσω να τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο σύλλογος, ένας τόσο μεγάλος σύλλογος με τέτοιο πρεστίζ, θα προσπαθήσω να ανταποδώσω αυτή την εμπιστοσύνη. Ας σταματήσουμε τα λόγια και να επικεντρωθούμε στο παιχνίδι».

Σε ερώτηση για το αν σκέφτεται τον εαυτό του και τα επόμενα χρόνια στον Ολυμπιακό, απάντησε: «Φυσικά. Η απόφασή μου να έρθω εδώ δεν θα ήταν θετική, αν δεν ήμουν σίγουρος ότι είμαι καλός για να ενισχύσω τον Ολυμπιακό. Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να δείξω ότι αξίζω να παίζω στην ομάδα. Δεν είναι δύσκολο για μένα, γιατί ξέρω να παίζω ποδόσφαιρο. Εύχομαι να καταλάβει η ομάδα μου ότι θα είμαι άξιος να μείνω στον Ολυμπιακό».

Για το τι θυμάται από το φιλικό του Αυγούστου με τον Ολυμπιακό και τι τον ώθησε να αφήσει την Γαλατασαράϊ και να έρθει στην Ελλάδα, είπε: «Το πρώτο σκέλος της ερώτησης είναι ότι αυτό που θυμάμαι εκείνη την περίοδο που ήρθαμε στο φιλικό, είναι ότι μόλις είχαμε κερδίσει την Λίβερπουλ. Ηρθαμε με κεκτημένη ταχύτητα και αντιμετωπίσαμε έναν σύλλογο που στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα μας έβαλε πίσω στο σκορ. Ηταν έντονο το ματς και ειδικά θυμάμαι τους φιλάθλους που πίεζαν και πίεζαν, και ήταν μία πραγματική μάχη μέχρι το τέλος.
Αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Όταν άκουσα το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού δεν το πίστεψα, γιατί στο ποδόσφαιρο υπάρχουν πολλές φήμες. Δεν είσαι ποτέ 100% σίγουρος. Όταν άκουσα την επιβεβαίωση από τον μάνατζέρ μου ήμουν ενθουσιασμένος. Είναι ένας σύλλογος που παίζει κάθε χρόνο στην Ευρώπη. Είναι φιλόδοξη ομάδα, έχει απίστευτη ιστορία και οι οπαδοί της είναι απίστευτοι.
Ήταν μία εύκολη απόφαση για μένα να έρθω εδώ. Αλλά ήταν τυχαίο που βρέθηκα εδώ, ίσως επειδή όπως είπε και ο κ. Βρέντζος, τυχαία πήρα το αεροπλάνο. Η πτήση είχε καθυστέρηση και ήρθα».

Για τα τατουάζ και αυτό που σημαίνει αυτό που έχει στο δεξί του πόδι: «Είναι ένα από τα είδωλά μου, του Μπομπ Μάρλεϊ. Θεωρώ ότι κάποια από τα λόγια που έχει πει στη ζωή του, είχαν μεγάλη επίδραση και στη ζωή μου. Ο πατέρας μου είναι από την Αντίγκουα και άκουγαν πολύ ρέγκε, οπότε και μεγαλώνοντας άκουγα αυτή τη μουσική. Ο συγκεκριμένος λόγος που έχω αυτό το τατουάζ, είναι κάποια από τα λόγια που έχει πει ο Μπομπ Μάρλεϊ».

Για το αν είναι έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του ακόμα και με τον ΠΑΟΚ την Κυριακή: «Ξέρω ότι είναι σημαντικό το ματς, αλλά από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σας πω κάτι περισσότερο. Είναι απόφαση του προπονητή. Εγώ είμαι στη διάθεσή του, αλλά εκείνος αποφασίζει. Σήμερα ευελπιστώ να προπονηθώ, να γνωρίσω συμπαίκτες και τεχνικό τιμ και γιατί όχι; Δεν θεωρώ ότι επειδή ήρθα από την Γαλατασαράϊ, θα παίξω κατευθείαν στην ενδεκάδα. Αν μου παρουσιαστεί η ευκαιρία, θα την πιάσω από τα μαλλιά».

Για την προσαρμογή του και για τα προβλήματα που είχε σε σχέσεις του με προπονητές: «Δεν το λέω αυτό επειδή βρίσκομαι εδώ, θα το πω επειδή το πιστεύω. Ο τρόπος που με υποδέχθηκαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού, θα κάνουν την προσαρμογή μου εύκολη στην ομάδα. Η υποδοχή που επιφύλαξαν και σε εμένα και στην κοπέλα μου ήταν άψογη. Είμαι από το Λονδίνο, αλλά έχω ζήσει στο εξωτερικό τουλάχιστον πέντε χρόνια, οπότε δεν θεωρώ ότι είναι κάτι καινούριο για μένα. Για την δεύτερη ερώτησή σας, κάθε παίκτης έχει προσωπική σχέση με τον προπονητή. Εγώ είμαι εδώ να κάνω ό,τι πει ο προπονητής. Και στο κάτω-κάτω η άποψη του προπονητή είναι αυτή που μετράει, αυτή θα γίνει στο τέλος».
Από μέρους του ο Ρόι Κάρολ είπε στην αρχή: «Για μένα είναι μεγάλη τιμή που βρίσκομαι εδώ. Ήταν μεγάλη έκπληξη να κάνω μεταγραφή τον Γενάρη. Παρόλα αυτά συμβαίνουν. Δεν είναι δύσκολη απόφαση για μένα. Εχω όρεξη να παίξω για αυτή την ομάδα στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Θα κάνω ό,τι μπορώ, θα προπονηθώ σκληρά και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Θα δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ».

Πιστεύεις ότι μπορεί ο Ολυμπιακός να φτάσει στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ και να αντιμετωπίσεις τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ; Χρωστάς κάποια απάντηση στον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον;
«Το παν είναι να κάνεις την προσπάθεια. Από εκεί και πέρα είμαστε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Παίζουμε σε υψηλό επίπεδο και νομίζω ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στη διοργάνωση. Θα πάμε όσο το δυνατόν πιο μακριά μπορούμε και γιατί όχι να συναντήσουμε στον τελικό τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον».

Ως ουδέτερος πριν και ως μέλος του Ολυμπιακού τώρα, μία πρόβλεψη για το πώς θα εξελιχθεί το πρωτάθλημα. 
«Τώρα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Δεν είμαι ουδέτερος. Παίζω για τον Ολυμπιακό. Γνωρίζω ότι τα πράγματα αλλάζουν στο ποδόσφαιρο, ειδικά το δεύτερο μισό όλα μπορούν να συμβούν. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο. Είναι στο δικό μας χέρι να παίξουμε καλά σε κάθε ματς, να κερδίζουμε όλους τους αντιπάλους μας και να εκμεταλλευτούμε το ενδεχόμενο στραβοπατήματος του Παναθηναϊκού».

* Ο Ρόι Κάρολ πήρε την φανέλα με το νούμερο 1 και ο Καζίμ Ρίτσαρντς εκείνη με το 11.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog