Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Ανέκδοτα!!!!

 

Σήμερα έχουμε δυο ανέκδοτα για εσάς:


1ο Ανέκδοτο:
 
 Συζητάνε δύο φίλοι

‎-Επειδή είμαι σίγουρος για τις γνώσεις μου για κάθε απάντηση που δε θα ξέρω θα σου δίνω 100$, ενώ για κάθε απάντηση που δε θα ξέρεις εσύ , θα μου δίνεις 1$, λέει ο ένας.
-Είσαι πολύ καλός του απαντάει ο άλλος. Μπορείς να αρχίσεις πρώτος.
-Ποια είναι η πρωτεύουσα της Γαλλίας;
-Το Μόντε Κάρλο.
-Δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Το Παρίσι είναι! Δώσε μου 1$.
-Τώρα είναι η σειρά μου! Πώς λέγεται το ζώο που ζει στις σκεπές των σπιτιών του Καναδά, έχει 8 πόδια, 2 κεφάλια και τρώει μόνο φραγκόσυκα;
-Δ…Δεν ξέρω!, απαντάει ο αλαζόνας.
-Δεν ξέρεις; Τότε δώσε μου 100$!
Αφού του δίνει τα χρήματα τον ρωτάει:
-Πώς το λένε τελικά αυτό το παράξενο ζώο;
-Δεν ξέρω ,λέει ο άλλος. Πάρε 1$!


2ο Ανέκδοτο:

Ένας παπάς κι ένας καλόγερος στέκονται στην άκρη του δρόμου κρατώντας ένα
πανώ που γράφει:
“Το τέλος είναι κοντά. Αλλάξτε δρόμο πριν να είναι πολύ αργά!”
Περνάει το πρώτο αυτοκίνητο κι ο οδηγός του βγάζει το κεφάλι έξω απ το
παράθυρο και φωνάζει:
-Τραβάτε σπίτια σας μουρλοπαπάδες, και πατάει γκάζι .
Δεν περνάνε 5 δευτερόλεπτα και ακούγεται φρενάρισμα και στο τέλος ένα
τρομερό τρακάρισμα, οπότε γυρίζει ο παπάς στον καλόγερο και λέει:
-Ρε συ, μήπως θα έπρεπε να γράψουμε καλύτερα: “Προσοχή, πεσμένη γέφυρα”;

1 σχόλιο:

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog