Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Νοτιάς: "Αν είχα πρόθεση να εγκαταλείψω, θα το είχα κάνει ήδη"

Ο Νίκος Νοτιάς, μετά την γραπτή του δήλωση σε ιστοσελίδα το απόγευμα του Σαββάτου, μίλησε και στην εφημερίδα Goal, αναφερόμενος στην τραγική κατάσταση που επικρατεί στα οικονομικά -και όχι μόνο- της ΑΕΚ, καλώντας εκ νέου τους ανενεργούς μετόχους να αφυπνιστούν και να συνδράμουν για τη σωτηρία της ομάδας.
Αναλυτικά η συνέντευξη που παραχώρησε ο εκ των μεγαλομετόχων της ΑΕΚ:

Έχετε ενημερώσει τους μετόχους για το κάλεσμα που απευθύνατε μέσω της δήλωσής σας;

"Όχι, δεν τους ενημέρωσα αλλά πιστεύω θα τη δουν και περιμένω την απάντησή τους. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση με την αδειοδότηση.

Δεν μπορούμε ούτε εγώ ούτε ο Παππάς να σηκωθούμε να φύγουμε. Μας πονάει πολύ όλους η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ΑΕΚ.
 Έχουμε τώρα μπροστά μας το Κύπελλο να δώσουμε μία χαρά στους φιλάθλους μας και δεν γίνεται να μην μπορούμε να πάρουμε την αδειοδότηση.
 Δεν μπορεί μόνο εγώ και ο Παππάς να σηκώνουμε το βάρος. Θέλουμε την ΑΕΚ ενωμένη. Προφανώς και δεν μπορούμε να αναγκάσουμε τους άλλους μετόχους να βοηθήσουν, αλλά όλοι φέρουν ευθύνη".

 


Το κάλεσμά σας αφορά σε πρώτη φάση να συνδράμουν και άλλοι μέτοχοι στην αδειοδότηση ή να επιστρέψουν γενικά στην ομάδα; Σε περίπτωση που αρνηθούν έχετε αποφασίσι να καλύψετε εσείς και ο κ.Παππάς το ποσό που απαιτείται για να εξασφαλιστεί η αδειοδότηση;


"Αν δεν βοηθήσουν, θα δούμε τι θα κάνουμε. Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα. Αν είχα την πρόθεση να εγκαταλείψω την ΑΕΚ θα το έκανα πριν από 5 χρόνια και δεν θα έχτιζα προπονητικά. Θα περιμένουμε την απάντησή τους και θα δούμε τι θα κάνουμε.

Έχουμε το Κύπελλο τώρα μπροστά μας, να δώσουμε μία χαρά στον κόσμο. Δεν μπορώ να πληρώνω μόνο εγώ. Το καλοκαίρι πλήρωσα τον Φερέρ και τους βοηθούς του για να κάνει διακοπές στην Ισπανία.
 Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Μέχρι ενός σημείου. Δεν δημιούργησα εγώ αυτά τα χρέη και δεν μπορεί να πληρώνω μόνο εγώ και ο Παππάς.
 Όλοι οι μέτοχοι είναι φίλοι μου και ο καθένας από αυτούς ξέρει τι πρέπει να κάνει και πώς να βοηθήσει. Δεν μπορούμε να τους αναγκάσουμε νομικά να βοηθήσουν αλλά έχουν την ηθική υποχρέωση".



Σε περίπτωση που δεν συνδράμουν στο ποσό της αδειοδότησης, οι άλλοι μέτοχοι έχετε αποφασίσει να καλύψετε εσείς και ο κ.Παππάς το ποσό;


"Δεν ξέρουμε ακόμα. Δεν θέλω να κάνω δηλώσει τώρα για αυτό. Θέλω να καλέσω τον κόσμο να είναι ενωμένος. Έχουν και οι άλλοι μέτοχοι ευθύνη. Εγώ δεν τους είπα να βάλουν όλο το ποσό. Όσα μπορεί ο καθένας. Μία δεκάρα, μία δεκάρα.
 Δεν μπορώ να τους υποχρεώσω. Τους απευθύνω όμως αυτό το κάλεσμα για να βοηθήσουμε όλοι την ΑΕΚ που τόσο αγαπάμε. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή κατάσταση.
 Ούτε παραιτήσεις της διοίκησης ούτε τίποτα. Τι να παραιτηθεί ο Αδαμίδης; Και ποιος θα διοικήσει μετά; Εγώ από τη Νέα Υόρκη; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.

Ολα αυτά τα χρόνια έχω βάλει τόσα λεφτά που δεν έχουν βάλει άλλοι και άλλοι. Ολοι έχουμε ευθύνες. Τι είναι τα πράγματα. Να χαρίζουμε τις μετοχές μας; Ο καθένας έχει ευθύνη για τις μετοχές του.

Ολοι είχαμε μπει στην αρχή σαν γκρουπ και όλοι θα φύγουμε σαν γκρουπ. Εγώ τόσο καιρό έβαζα, έβαζα, έβαζα λεφτά γιατί η ΑΕΚ είναι η ομάδα μου. Την αγαπώ.

Στενοχωριέμαι αν δεν πάει καλά και πάντα ενημερώνομαι για το τι γίνεται. Δεν πήγα εγώ να βρω τον Ντέμη. Αυτός ήρθε και με βρήκε.

Και τώρα φτάνουμε να χαρίζουμε χρεωμένες μετοχές και να φεύγουμε; Πού ακούστηκαν αυτά; Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε με τον Παππά, αλλά...".
 
 
www.contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog