Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Φερνάντες: «Δεν παίρνω ευκαιρίες»

 

Ο Ντάνι Φερνάντες έστειλε μήνυμα προς... πάσα κατεύθυνση και με δηλώσεις του στην «Record» υποστήριξε πως δεν παίρνει τις ευκαιρίες που θα ήθελε στον Παναθηναϊκό.

Παράλληλα, αναφερόμενος στην Πόρτο ...

τόνισε πως θα ήθελε να παίξει για την ομάδα της πατρίδας του και θα αρχίσει να ψάχνει τις ευκαιρίες που θα του παρουσιαστούν προκειμένου να φύγει από την Ελλάδα...


Για τον Φερέιρα:«Χαίρομαι να δουλεύω μαζί του, είναι ένας προπονητής με μεγάλη εμπειρία και έχει κάνει σημαντική δουλειά στην Πόρτο», είπε αρχικά αναφερόμενος στον τεχνικό των «πράσινων».

Και συμπλήρωσε: «Δεν έχω ευκαιρίες στον Παναθηναϊκό, δεν μπορώ να δείξω την αξία μου, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Δουλεύω καλά και θέλω να παίζω, είμαι σε μια ηλικία που δεν μπορώ να κάθομαι στον πάγκο».

Οσο για το μέλλον του: «Πρέπει να εξετάσω όλες τις ευκαιρίες που θα μου παρουσιαστούν. Φυσικά και θα ήθελα να παίξω στη Πορτογαλία και την Πόρτο, είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Αγαπάω την Πορτογαλία, είμαι Πορτογάλος και θα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία».

1 σχόλιο:

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog