Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Στη Φλαμένγκο ο Ροναλντίνιο (videos)

 

Ο Ροναλντίνιο είναι και επίσημα παίκτης της Φλαμένγκο. Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το 2014.


Ο Ροναλντίνιο αποθεώθηκε από 20.000 οπαδούς της Φλαμένγκο στην επίσημη παρουσίαση της Φλαμένγκο, αμέσως μετά την υπογραφή του πιο ακριβού συμβολαίου στην ιστορία του βραζιλιάνικου ποδοσφαίρου. Ο "Ρόνι" θα αμείβεται με 600.000 δολάρια το μήνα, ενώ στο συμβόλαιό του μπήκε ρήτρα 238.000.000 δολαρίων!



Ροναλντίνιο: «Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό»

 «Οι φίλαθλοι της Φλαμένγκο θα δουν και την δική μου αγάπη. Εχω λάβει πολύ θερμά αυτό το συναίσθημα εδώ στο Ρίο. Ο κόσμος, οι φίλαθλοι μου το έχουν δώσει. Τώρα φαντάζομαι τους φιλάθλους σε ένα κατάμεστο γήπεδο. Θα πρέπει να περιμένουν τα καλύτερα από εμένα. Επέστρεψα στην Βραζιλία να παίξω για την Φλαμέγνκο για να τα δώσω όλα. Φυσικά, ευελπιστώ με τις εμφανίσεις μου και την δουλειά μου στην Φλαμένγκο, να επιστρέψω στην εθνική ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φιλάθλους που ήρθαν στο ξενοδοχείο σήμερα για την συνέντευξη Τύπου».




4 σχόλια:

  1. καλα ηταν και στην ΜΙΛΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται ότι ηθελε να γυρίσει πίσω στην πατρίδα του.
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταλαβαινω πως μπορει να ηθελε να γυρισει στην πατριδα του αλλα η αμοιβη και η καταξιωση στη ΜΙΛΑΝ ηταν σαφως καλυτερη και πιο ευνοικη για την καριερα του..εξαλλου δεν εχει πολλα χρονια για ποδοσφαιρο και εχει ταλεντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαινεται πως μερικα πραματα δεν εξαγοραζονται φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog