Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Κούπερ: "Αν ένιωθα ότι αμφισβητείται η δουλειά μου, θα έφευγα χωρίς κανένα πρόβλημα"



Για το μέλλον του στον Αρη μίλησε ο Εκτορ Ραούλ Κούπερ, ο οποίος ξεκαθάρισε πως αν καταλάβαινε ότι αμφισβητείται η δουλειά του θα αποχωρούσε.


Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου του Εκτορ Ραούλ Κούπερ:

Για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας: 

"Υπάρχει κάποια γενική ανησυχία, όμως εμείς πρέπει να μείνουμε ήρεμοι και ψύχραιμοι. Έχω εμπιστοσύνη στη δουλειά που κάνουμε και στον τρόπο που την κάνουμε. Είμαστε ήρεμοι γιατί παρά τους τραυματισμούς που έχουμε ν' αντιμετωπίσουμε, η ομάδα έχει κερδίσει σημαντικά και ιδιαίτερα ματς. Ωστόσο και τα σκαμπανεβάσματα είναι στο πρόγραμμα. Έχουμε τις δυνατότητες για να ξαναβρεθούμε στο δρόμο της κορυφής. Δεν έχουμε χάσει το ηθικό μας. Η δουλειά που κάνουμε καθημερινά είναι ο δρόμος που θα μας βγάλει μπροστά. Κατανοώ την ανησυχία του κόσμου. Είναι υποχρέωσή μου να κρατήσω την ψυχραιμία στην ομάδα. Δυστυχώς αυτό μας έλειψε στα τελευταία παιχνίδια. Δουλεύουμε για να βελτιώσουμε τα λάθη μας. Συνεχίζω να έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου, όπως είχα στην αρχή, όπως είχα και μετά την νίκη επί του ΠΑΟΚ. Την εμπιστοσύνη που είχα τότε την έχω και τώρα".

Για τη δυσκολία στο γκολ:
"Όταν υπάρχει πρόβλημα με το γκολ δε φταίνε μόνο οι επιθετικοί. Όλη η ομάδα ευθύνεται. Αν αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε πρόβλημα στο γκολ, θα ήταν άδικο να πω ότι φταίνε μόνο οι επιθετικοί. Από 'κεί και πέρα θα μπορούσαν ν' αλλάξουν κάποιοι τρόποι λειτουργίας. Όπως ο πρώτος αμυντικός που έχουμε στον αγωνιστικό χώρο είναι ο επιθετικός, έτσι και στην επίθεση πρέπει να βοηθάνε όλοι. Άρα μπορώ να σταθώ σε γραμμές και όχι σε πρόσωπα. Όσον αφορά την ατομική απόδοση, μπορεί να κάνω ορισμένες αλλαγές, όμως εγώ εστιάζω σε γραμμές".

Για το αν νοιώθει αμφισβήτηση:

"Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Αν ένιωθα ότι αμφισβητείται η δουλειά μου, θα έφευγα χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν νόμιζα ότι δεν μπορώ να προσφέρω θα έφευγα επίσης. Όταν τα πράγματα δεν έρχονται καλά, αυτός που την πληρώνει είναι ο προπονητής και για μένα αυτό είναι δίκαιο. Αν λοιπόν καταλάβαινα ότι αμφισβητείται η δουλειά μου θα αποχωρούσα. Όμως, ποτέ δεν είχα παράπονο".

Για το φετινό προγραμματισμό:
"Τέλειος δεν είναι κανείς. Λάθη μπορούν να γίνουν. Όπως και να έχει, αυτό το κομμάτι της ομάδας, έχει τη δική μου ευθύνη. Θα ήταν επιθυμητό να υπάρχει ένα άλλο επίπεδο. Όμως το έλεγα και θα συνεχίσω να το λέω, ότι αυτούς που έχουμε τώρα είναι οι καλύτεροι. Δεν αφήνω να αμφισβητηθεί ότι στο αγωνιστικό κομμάτι ο υπεύθυνος είμαι εγώ". 

Για τους φετινούς στόχους του Άρη:
"Αριθμητικά θα μπορούσαμε να πάρουμε και το πρωτάθλημα. Όμως είναι δύσκολο γιατί πρέπει να μειώσουμε τις διαφορές με τους πρωτοπόρους. Αν κάποιος πει ότι δεν μπορούμε να το πάρουμε, ας μου τεκμηριώσει την άποψή του. Όταν έχεις αριθμητικά περιθώρια και μπορείς να κυνηγήσεις κάποιους στόχους τότε πρέπει να το κάνεις.. Αλλιώς είναι σα να βάζεις ταβάνι στους στόχους σου. Όσον αφορά το Κύπελλο, αποκλειστήκαμε νωρίς. Όμως αυτό που θέλω είναι η ομάδα μου να κερδίζει τους τρεις βαθμούς της νίκης σε όλα τα παιχνίδια. Μετά θα δούμε που μπορούμε να φτάσουμε".

Για το αν υπάρχουν πειθαρχικά παραπτώματα στην ομάδα:
"Πειθαρχικά δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα. Σας μιλάω για την πειθαρχία που θέλω να έχω εγώ στα αποδυτήρια. Δεν έχω παράπονο από την προσωπική ζωή των παικτών μου. Αν υπάρχει ένα μικρό ποσοστό παικτών που δεν πειθαρχούν όπως θα θέλαμε, με απόλυτο σεβασμό πρέπει να καταλάβετε ότι είναι ένα ευαίσθητο θέμα. Πρέπει να είσαι σίγουρος και να έχεις αποδείξεις για τα όσα λέγονται. Αν πάμε στην προσωπική ζωή θα έλεγα ότι οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές μου είναι πειθαρχημένοι. Έχουμε κάνει μια συζήτηση με τη διοίκηση. Αν έχουμε πληροφορίες για κάποιον παίκτη, τότε τα παραπτώματα θα κοπούν μαχαίρι. Και δε μιλάω για χρηματικό πρόστιμο, αλλά με πιο αυστηρά μέτρα".

Για τον αγώνα με την Κέρκυρα:
"Ο τρόπος που θέλω να το αντιμετωπίσουμε, είναι να κατέβουμε και να παίξουμε ένα σημαντικό παιχνίδι. Θεωρώ ότι έτσι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και να αναπτύξουμε το παιχνίδι μας με τον καλύτερο τρόπο. Το να το πάρουμε με διαφορετικό τρόπο δεν θα ήταν καλό. Να μιλάμε για ένα ματς που δεν υπάρχει γυρισμός, δε το θεωρώ σωστό. Δεν ανέχομαι οι παίκτες μου να μην δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Πολλές φορές θα δώσεις τα πάντα και δε θα πάρεις τίποτα. Από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει την κριτική του".

Για την έκπληξη που του έκανε η Λέσχη Φίλων Άρη στα γενέθλιά του:
"Θέλω να τους ευχαριστήσω. Δεν είναι ότι δέχτηκα ένα δώρο, αλλά ότι δέχτηκα αγάπη. Δε θα το ρισκάρω να βγω και να παίξω σαξόφωνο. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή. Το επιφυλάσσω, όμως, για το μέλλον".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog