Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Φερέιρα: "Δεν πρέπει να φοβηθούμε την Μπαρτσελόνα"!




Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου του Ζεσουάλδο Φερέιρα για το ΠΑΟ-Μπαρτσελόνα:




Με δυόμισι προπονήσεις τι θετικό μπορεί να περάσει ο προπονητής στους παίκτες του; Σκέφτεστε να διατηρήσετε το ίδιο σχήμα;

"Ήθελα να ευχαριστήσω τους Έλληνες δημοσιογράφους που είναι μαζί μου την τελευταία εβδομάδα. Θα έπρεπε να υπήρχε και μια μικρή περίοδος σιωπής. Για εμένα είναι σημαντικό να έχω πολύ καλή συνεργασία μαζί σας τόσο για το καλό του Παναθηναϊκού, των οπαδών και των Μέσων που εκπροσωπείτε.
Αυτό που έχουμε είναι το πάθος, αλλά πάθος που μας οδηγεί στο να οργανωθούμε γενικότερα. Έχουμε τρεις πολύ σημαντικές διοργάνωσεις. Το Τσάμπιονς Λιγκ, το ελληνικό πρωτάθλημα που οΠαναθηναϊκός είναι πρωταθλητής και το κύπελλο. Άρα έχω έρθει σε μία ομάδα πρέπει να κερδίζει για την ιστορία της.

Είναι μια πρόκληση που επιθυμώ, που θέλω. Είναι μια πρόκληση. Πάω σε ομάδες που κυνηγάνε τους τίτλους".

Πώς βρήκατε την ομάδα; Έχετε παρακολουθήσει την κόντρα ανάμεσα σε Μουρίνιο και Περφιάδο;

"Είμαι εδώ μόνο για το Παναθηναϊκός-Μπαρτσελόνα. Δεν είμαι εδώ για να χάσω τον χρόνο μου. Είμαι εδώ για το ποδόσφαιρο. Μόνο για ποδόσφαιρο. Όχι γύρω γύρω από αυτό ερωτήσεις.

Θα ήθελα να πω ότι έχω δει την ομάδα, αλλά είμαι εδώ τώρα. Δεν γνωρίζω τίποτα για το ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά έχω δει τους παίκτες που παίζουν στην ομάδα. Τους Έλληνες διεθνείς, αλλά άλλο να τους ξέρεις από την τηλεόραση και άλλο από την καθημερινότητα. Έχει παίκτες ο
Παναθηναϊκούς από τη Βραζιλία που έπαιζαν στην Αγγλία, τη Γαλλία. Είναι παίκτες με διαφορετική άποψη για το ποδόσφαιρο. Έγω έχω τη δική μου άποψη και αυτό θέλω από εκείνους να καταλάβουν.
Είναι πολύ σημαντικό να δουλέψουμε. Κάθε αγώνας είναι αγώνας για νίκη και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι, με σκληρή δουλειά. Κόντρα στην Μπαρτσελόνα θέλω να δω μια ομάδα σοβαρή και να είναι αντίστοιχη των προσδοκιών που έχουμε.

Δεν πρέπει να φοβηθούμε την Μπαρτσελόνα. Αυτό το έναυσμα θέλω να δώσω στους παίκτες μου. Δεν μπορώ να αλλάξω όλα όσα έχω δει, αλλά κάτι από αυτά. Δεν εννοώ τις θέσεις, αλλά τον τρόπο σκέψης.

Αν πάμε στο Europa πρέπει να κάνουμε το καθήκον μας, αλλά πάνω από όλα πρέπει να κάνουμε τον Παναθηναϊκό να δείξει το μεγαλείο του σαν ομάδα".


Ποια ομάδα είναι το φαβορί για το Τσάμπιονς Λιγκ; Ποιο είναι το ιδανικό μοντέλο ομάδας σε όλα τα επίπεδα; Αυτή η ομάδα είναι η Μπάρτσα ή η Ρεάλ Μαδρίτης;

"
Για τον Γκουαρντιόλα είναι η τρίτη χρονιά του. Η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ και μια αγγλική μπορεί να είναι τα φαβορί. Είναι νωρίς. Η Μπαρτσελόνα παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο και θέλει νίκες. Αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να φτιαχτεί ομάδα με άποψη, με δυνατότητα για νίκες".

Τι Παναθηναϊκό περιμένουμε να δούμε αύριο;

"Δεν είναι ο Παναθηναϊκός που θα επιθυμούσα στο μέλλον. Έχω ιδέες που δεν μπορούν να εφαρμοστούν από τη μια μέρα στην άλλη. Η ομάδα θα είναι ίδια με τον Ηρακλή. Με μια διαφορά. Εγώ πρέπει να ψάξω να βρω τον παίκτη που θα έχει την υπευθυνότητα να ξεκινήσει".

Πώς είναι ο δικός σας Παναθηναϊκός; Πώς τον φαντάζεστε στο μέλλον;

"Θα πρέπει να καταλάβετε ότι θέλουμε να παίζουμε σωστά, να είμαστε σοβαροί και νικητές. Νίκες με όλους. Με μεγάλους και με μικρούς αντιπάλους. Από μικρές ομάδες μπορείς να χάσεις πρωταθλήματα. Πρέπει να κάνουμε τον κόσμο ικανοποιημένο. Πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να βγούμε πρωταθλητές. Ήρθα να κάνω ακόμη καλύτερα πράγματα για την ομάδα μας".

Θα προτιμούσατε μια λιγότερο δυνατή ομάδα για το ντεμπούτο σας;

"Όχι. Είναι τέλεια η Μπαρτσελόνα. Αύριο θα έχω μια καλύτερη ιδέα για τους παίκτες μου. Γιατί αύριο θα δω το πνευματικό επίπεδο των παικτών, την ικανότητα που μπορούμε να αναπτύξουμε. Είμαι πεπεισμένος για αυτό, γιατί αύριο όλοι θα δώσουν τα πάντα μέσα στο γήπεδο. Δεν πρόκειται για ανάλυση αποτελέσματος, αλλά για ανάλυση συμπεριφοράς. Είναι τέλειος αγώνας. Αυτό το ματς θα με βοηθήσει για τη συνέχεια. Να δω πώς θα συμπεριφερθώ. Αν ήταν άλλη ομάδα ίσως να μην μπορούσα να αντλήσω αυτά τα αποτελέσματα".

Ο Γκοβού έχει υποπέσει σε πολλά πειθαρχικά παραπτώματα. Τον υπολογίζετε; Έχετε μιλήσει με τον πρόεδρο;

"Είπα κάτι στην αρχή. Εδώ θα μιλάω για το ποδόσφαιρο. Ό,τι είπα με τον πρόεδρο είναι μεταξύ μας. Δύο μέρες που είμαι εδώ δεν είχαμε κανένα πειθαρχικό παράπτωμα. Εγώ υπολογίζω και τους 20-22 παίκτες που έχουμε. Αυτοί είναι οι ποδοσφαιριστές μου. Αυτός είναι ο Παναθηναϊκός".

Δεν φοβάστε την Μπαρτσελόνα. Τον Μέσι τον φοβάστε;

"Ο Μέσι είναι ο Μέσι. Ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο. Έχει εκλεχθεί για αυτό. Δεν υπάρχει κάποια φόρμουλα για να τον αντιμετωπίσεις αυτόν τον ποδοσφαιριστή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog