Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Σκόκο: "Πάντα θα δίνω το 100% στην ΑΕΚ "




Ο Νάτσο Σκόκο μίλησε λίγο μετά την προπόνηση της Παρασκευής για την ανανέωση του συμβολαίου του:

"Βεβαίως αυτό ήταν που ήθελα αλλιώς δεν θα είχε συμβεί. Τόσο η οικογένεια μου όσο και οι φίλοι μου, μου έχουν μάθει να είμαι σωστός σε αυτούς που είναι σωστοί μαζί μου.





 Είμαι ευχαριστημένος με τον πρόεδρο και την ομάδα, που φέρθηκαν σωστάΔεν νομίζω να αλλάξει κάτι. Πάντα θα δίνω το 100% στην ΑΕΚ και πάντα έχω τους ίδιους στόχους. Ακόμα και αν δεν είχα ανανεώσει θα έδινα τα πάντα για την ομάδα. Είναι αλήθεια ότι ακούστηκαν πολλά πράγματα που δεν είπα ποτέ. Στον κόσμο το μόνο που μπορώ να πω είναι να μας στηρίξουν και να είναι δίπλα μας".



Για το ματς με Ολυμπιακό, τόνισε: "Πάντα ήμουν τυχερός και κατάφερα να σκοράρω κατά του Ολυμπιακού. Δεν με νοιάζει μόνο να σκοράρω, αλλά να κερδίσουμε το παιχνίδι και να δώσουμε χαρά στον κόσμο. Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει, εγώ όμως παίρνω τις αποφάσεις και αποφάσισα να παραμείνω εδώ γιατί από την πρώτη στιγμή που ήρθα μου συμπεριφέρθηκαν σωστά".


Για τους στόχους του, είπε: "Το να κερδίσουμε το πρωτάθλημα είναι ο πρώτος στόχος. Αλλά για να πετύχουμε τον στόχο πρέπει να βελτιωθούμε. Είμαι 100% έτοιμος για το ματς για να κερδίσουμε για να μειώσουμε τη διαφορά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog