Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Ελευθερόπουλος: "Μόνο ο Ηρακλής με εμπιστεύτηκε"




Αποσπάσματα των όσων δήλωσε:
Ο Ηρακλής έπειτα από 3 αγωνιστικές είναι πρώτος και μόνος! Ήταν αναμενόμενο για σένα; 

"Το μεγαλύτερο επίτευγμα της ομάδας είναι ότι κατάφερε να μείνει στην Α' εθνική το καλοκαίρι, αφού μέσα από τα προβλήματα που είχε κινδύνευε να βρεθεί στην Γ'. Όλοι πίστευαν ότι θα πέσει γιατί άργησε η προετοιμασία, οι μεταγραφές, τα πάντα. Ο αγώνας που έδωσε ο κόσμος για την ομάδα ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία".   

Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας, οφείλεται σε σένα. Πως νιώθεις; 

"Η φετινή χρονιά ήταν ένα προσωπικό στοίχημα και η ικανοποίηση που παίρνω είναι ότι όλη αυτή η δουλειά που έριξα όλο το καλοκαίρι, ανταμείβεται. Πέρασα όλο το καλοκαίρι μέσα σε κλινικές αποκατάστασης για αθλητές.
Μετά τον τραυματισμό που είχα στην ήδη εγχειρισμένη άλλες δύο φορές μέση μου, προτεραιότητα μου ήταν να γίνω πάλι καλά. Τα κατάφερα! Ηθελα να συνεχίσω να παίζω μπάλα. Είμαι ερωτευμένος με το ποδόσφαιρο"!

Φημολογείται ότι ο Σάντος θα σε καλέσει στην εθνική... Είναι αλήθεια;

"Δεν ξέρω τίποτα"! 

Το έχεις ακούσει;

"Ναι το έχω ακούσει γιατί ήρθε ο Αντώνης Μήνου να με δει. Το να φοράς το εθνόσημο είναι ύψιστη τιμή. Το έχω φορέσει σε όλες τις μικρές εθνικές και φυσικά στην Ανδρών. Αν ξανασυμβεί θα ήταν πολύ όμορφο αλλά δεν επιτρέπω αυτή την προοπτική από το να με αποσπά από αυτό που κάνω τώρα".

Θα επέστρεφες στον Ολυμπιακό;

"Δεν μου αρέσει να απαντώ σε υποθετικές ερωτήσεις. Όταν συμβεί κάτι, θα κάτσω να το δω και να το αναλύσω. Έτσι κάνω με τα πάντα στην ζωή μου. Όταν ήρθε στη ζωή μου ο Ολυμπιακός, σώθηκα γιατί κατάφερα να βοηθήσω οικονομικά την οικογένεια μου. Ωραίες οι φιλοσοφίες αλλά όταν ξυπνάς το πρωί και δεν έχεις να φας, τότε τα πράγματα αλλάζουν".

Θα το πω αλλιώς... Θα ήθελες να επιστρέψεις;

"Είμαι ρεαλιστής. Αυτή την στιγμή οι άνθρωποι που με εμπιστεύθηκαν είναι αυτοί του Ηρακλή. Το καλοκαίρι εισέπραξα μεγάλη απόρριψη λόγω του τραυματισμού μου και δεν είμαι συνηθισμένος στην απόρριψη για να είμαι ειλικρινής. Οφείλω να ξεπληρώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Από την στιγμή που υπήρχε πρόβλημα υγείας, δεν μπορούσα να είμαι 100% σε όλα τα παιχνίδια. Οπότε με δική μου προτροπή κάναμε ένα συμβόλαιο με βάση τις συμμετοχές για να μπορέσω να κοιτάω τον άλλο στα μάτια. Στην ζωή μου δεν έχω κερδίσει ούτε ένα ευρώ χωρίς να έχω ιδρώσει. Αυτή είναι η στάση μου και θεωρώ ότι είμαστε οι πράξεις μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog