Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Κομπαγιάσι: "Ευτυχισμένος στον Ηρακλή"

Επαφή Κομπαγιάσι - Μπουμπένκο


Ο Ιάπωνας ποδοσφαιριστής των "κυανόλευκων" μίλησε στην εφημερίδα "Sportday" πριν λίγες μέρες και δήλωσε ευτυχισμένος στην ομάδα και ανυπόμονος να αγωνιστεί στα ντέρμπι της Θεσσαλονίκης.
Ακολουθεί η συνέντευξή του:









...Για τη νέα ομάδα που δημιουργείται: "Πιστεύω ότι αυτοί που ήρθαν είναι καλοί και όλοι μαζί θα κάνουμε μια δυνατή ομάδα. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος, για να γνωρίσει καλύτερα ο ένας τον άλλον, όμως θεωρώ ότι σύντομα θα είμαστε έτοιμοι. Το δυναμικό είναι καλό και οι σχέσεις των παικτών μεταξύ τους, αλλά και με το προπονητικό τιμ είναι άριστες". 

Για τον εαυτό του: "Οι συμπαίκτες μου μού έχουν πει ότι, αν σκοράρω, να κάνω όπως ο σαμουράι με το σπαθί του: να το τραβήξω και να σχίσω τον αέρα. Τους είπα ότι θα το κάνω. Μέχρι τώρα δεν έχω σκοράρει και ένας από τους στόχους μου, εκτός από το να βοηθάω συνολικά την ομάδα και να δίνω πάσες στους συμπαίκτες μου, είναι να πετύχω και αρκετά τέρματα που θα χαρίσουν πολύτιμους βαθμούς. Θέλω να πετύχω γρήγορα τον συγκεκριμένο στόχο, προκειμένου να αποκτήσω ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση". 

Για την ατμόσφαιρα στο «Καυταντζόγλειο»: "Όταν έχει πολύ κόσμο στο γήπεδο είναι καλό και για μας τους ποδοσφαιριστές, διότι παίρνουμε παραπάνω δύναμη. Νιώθουμε ότι και ο κόσμος βρίσκεται στον αγωνιστικό χώρο και μας βοηθά. Δεν έχω παίξει ακόμα κάποιο ντέρμπι με αντίπαλο ομάδα της Θεσσαλονίκης και ανυπομονώ να γίνει αυτό. Γνωρίζω τι σημαίνουν αυτά τα παιχνίδια για τον κόσμο". 

Για τη φυσική κατάσταση και την εθνική Ιαπωνίας: "Αυτές τις εβδομάδες βρήκα τον χρόνο και μέσα από τις προπονήσεις πλησιάζω στο επίπεδο που θέλω. Αυτή τη στιγμή είμαι στο 70% με 80% της ετοιμότητάς μου. Όταν έρθει η ώρα, όμως, θα είμαι έτοιμος. Θέλω να επιστρέψω στην εθνική ομάδα και να παίξω. Εάν πάω καλά στο ελληνικό πρωτάθλημα και πετύχω αρκετά γκολ, πιστεύω ότι θα προκαλέσω την προσοχή και το ενδιαφέρον τους". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog