Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Παρουσιάστηκε ο Δάρλας


H Γαλλία και η νεοφώτιστη Μπρεστ είναι ο επόμενος σταθμός στην καριέρα του Φίλιππου Δάρλα καθώς παρουσιάστηκε το απόγευμα της Δευτέρας. Ο Παναθηναϊκός διατηρεί δικαίωμα ποσοστού μεταπώλησης. Ευχαρίστησε τους «πράσινους» ο αριστερός μπακ.
"Μπορεί να μην έπαιξε φέτος αρκετά, ωστόσο έχει μεγάλη εμπειρία από το Τσάμπιονς και το Γιουρόπα Λιγκ. Είναι έμπειρος παίκτης και ο φίλος μου Σεντρίκ Καντέ μου έδωσε πολλές λεπτομέρειες. Είναι γρήγορος και δυναμικός από τα αριστερά" τόνισε ο μάνατζερ της ομάδας, Κορεντί Μαρτένς.

"Με βοήθησε ο Παναθηναϊκός"

Ενθουσιασμένος με το νέο βήμα στην καριέρα του παρουσιάστηκε ο Φίλιππος Δάρλας, ο οποίος δεν παρέλιεψε να ευχαριστήσει τον Παναθηναϊκό. Ο αριστερός μπακ της Μπρεστ μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα


Για την καριέρα του
"Έπαιξα σε πολλές ομάδες, αλλά θυμάμαι περισσότερο τη θητεία μου σε Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ. Ο Παναθηναϊκός μού έδωσε τη δυνατότητα να εξελιχθώ και παράλληλα με άφησε ελεύθερο να φύγω, λόγω της αφοσίωσης που έδειξα στην ομάδα. Όμως και στον ΠΑΟΚ έζησα όμορφα και δεν το ξεχνώ".

Για την εμπειρία του
"Το ότι έπαιξα σε μεγάλες ομάδες, όπως ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ, ενώ αγωνίστηκα και στο Τσάμπιονς Λιγκ, θα βοηθήσει εμένα και την ομάδα μου. Θα μπορέσω να μεταφέρω την εμπειρία μου, αλλά και να προσαρμοστώ καλύτερα".

Για τον τρόπο που αγωνίζεται
"Δεν μου αρέσει να μιλώ για τον εαυτό μου, αλλά είμαι γρήγορος, καλός στα ανασταλτικά, έχω πάντα υψηλό κίνητρο και μπορώ να βοηθήσω και μπροστά στην αριστερή πλευρά"

Για τις διαφορές ελληνικού και γαλλικού πρωταθλήματος
"Σίγουρα το επίπεδο στο γαλλικό πρωτάθλημα είναι πιο υψηλό από το ελληνικό. Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλη ομάδα, αλλά έχει μεγάλη διαφορά από τις υπόλοιπες ομάδες. Στη Γαλλία οι περισσότερες ομάδες είναι στο ίδιο επίπεδο, υπάρχει ανταγωνισμός και αρκετοί παίκτες κλάσης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog